Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Huhtikuiset 2011**

10.07.2010 |

Aloitanpa reippaana meille maaliskuisista pudonneille uuden kuun, en ainakaan ollut näkevinäni kenenkään aloittaneen huhtikuisia vielä. Eipä kummempia auringon alla, ei edes ovistuntemuksia vaikka kiertopäivien mukaan olisi käsillä nyt. Minusta tuntuu kyllä etten raskaudukaan kovin helpolla, kaksi viimeistä kiertoa on ajallisesti osunut täysin nappiin eikä tulosta siltikään. Eli aivan hyvään aikaan ehkäisy pois jätettiin, vaikka nuorimmainen vasta tulee 8kk ikään, kai se vaisto sitten sanoi ettei kovin helppoa tästä raskautumisesta tule. Mutta tästä vain eteenpäin, voihan se elämä vielä yllättää:) Tässä vaiheessa kiertoa taas ihan positiivisin mielin, alkukierto sitten taas mieli maassa:/

Helene kp.12/24-28

Kommentit (273)

Vierailija
261/273 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitkästä aikaa taas avasin tän palstan ja vau! onnea raskautuneille. Katmandoo on ainakin tuttu nikki mulle. Liekkö mut joku vielä muistaakaan.. :D Ei oo hirveesti ollu intoa ees avata näitä sivuja muutamaan viikkoon, mutta nyt sitten tein sen pitkästä aikaa.

Nooh, meikä on niin sekaisin näistä mun kierroista nyt, ko todennäköinen varhainen km tuli viime kuussa eli vuoto alkoi 13. päivä ja kesti sen parisen viikkoa ja jos tosta vuodon alkamispäivästä laskee, nii nyt ois menossa sitten kp. 42. Mutta! Miten se sitten oikeastaan toi kierto lasketaankaan, kun on ollut toi km?!

Vilho: Nyt en muista, mutta oliko sulla lapsia ennestään, että onko sulla aina ollut pitkä kierto?

Jaiks, nyt pakko mennä! Jäi kesken, mutta jatkan myöhemmin...

Vierailija
262/273 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos onnitteluista.

En oikein vieläkään tajua tilannetta ja jotenkin pelottaa koko juttu. Tuo joskus koettu kohdun ulkoinen raskaus kummittelee edelleen mielessä. Mutta päivä kerrallaan :)

Sen verran noista pitkistä kierroista ja negatesteistä. Eli ensimmäinen raskauteni ei näkynyt testeissä ollenkaan. Raskaus selvisi lopullisesti ultrassa, kun viikkoja oli 10+. Lääkäri ei meinannut ensin edes ultrata vaan tuumasi, että mulla on vaan stressiä. Siksi kuulemma menkat pahoin myöhässä. No, stressi senkun kasvaa ja on jo reipas koululainen :DD

Toivottavasti teillä kaikilla onnistaa pian!! Pidän peukkuja!!

Pikku Punahilkka 5+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/273 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tovi on vierähtänyt kun olen viimeksi tänne kirjoitellut... Lueskellut olen kyllä, mutta viime viikot on olleet kiireisiä..

Onnea kovasti plussautuneille!!! Mukava kuulla positiivisia uutisia :)

Kylläpä meitä on täällä monta pitkäkiertolaista! Tiedän tasan tarkkaan miltä teistä tuntuu!

Itselläni on menossa kp36/33... edelliset menkat oli superniukat ja kesti 8 päivää eikä ollut edes kunnon vuotoa, ruskeaa tuhrua vain (anteeksi!). Nyt sitten odottelin tätiä kylään jo viime viikosta alkaen, mutta ei merkkiäkään... Lauantaina sanoin miehelle, että tänään pitäisi edellisten mukaan alkaa, mutta minkäänlaisia tuntemuksia siihen suuntaan ei ole ollut. Noh, eiköhän illasta sitten alkanutkin polttelu ja jomotus ja olin varma että nyt hanat aukeaa yöllä. Mutta ei! Eikä vieläkään mitään... valkkaria kyllä tulee, mutta ei mitään muita oireita. Jännittää niin pirusti etten edes uskalla testata! Sillä se pettymys.. tiedättehän te... Ajattelin tässä parin päivän sisään rohkaistua ja tsempata itseni kohtaamaan myös mahdollisen pettymyksen. Jos se tulee niin saman tien ajanvaraus gynelle. Eihän tätä epäsäännöllisyyttä kestä enää kukaan, ei edes mieheni! :)

Vierailija
264/273 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä sitten kävi, kp 1.

Ensimmäistä siis yritetään. Kierrot mulla 7 kk yrityksen aikana ehkäisyn lopettamisen jälkeen olleet noin 30+ päiväisiä. Megakiertoja ollut nyt kaksi. Ovistestit käytössä, mutta ovat olleet epäluotettavia, tässäkin kierrossa ekat ovisplussat jo kp 15... tämä oli kyllä ihmeellinen kierto ja ihan hirveetä tunteiden vuoristorataa. Nyt on taas sellainen olo, että takki on ihan tyhjä ja mitään ei ole jäänyt käteen. Mut ei auta itkut markkinoilla, eteenpäin vain.

Jasmiin, isoooosti peukut pystyssä ;)! Ja AmaliaJoel myös ++++

Toivottelee pettynyt Vilho (kp 1/32-48, yk 6 pyörähti käyntiin)

Vierailija
265/273 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jo luulin että nyt hanat aukes niin eipäs mitään tapahtunutkaan. Mä voisin luulla että stressillä on osuutta asiaan sillä aina kun alkaa tämä yrittäminen niin kierrot yhtä äkkiä pitenee. Meillä siis toisen lapsen yritys alkoi tässä kierrossa.

pahoittelut niille kenelle täti tuli sen positiivisen tuloksen sijaan, mutta onnea uuteen yritykseen. Onnea kaikille raskautuneille!

Helmee kp 38/32

Vierailija
266/273 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä niin pettynyt sun puolesta, olin jo aika vakuuttunut, että noilla kiertopäivillä ollaan jo raskaana! Pahoittelut!!!No, onneksi sulla on se lääkäriaika varattu niin saat varmaan jotain korjaamaan tota megakiertoa. Tuutko meidän seuraksi toukokuisiin vai meneekö se sulla jo kesäkuisiin suoraan? Itse en ole laskeskellut nyt yhtään mitään, kun ei onnistuttu ovista hyödyntämään...eli tätiä odotellessa tässä mennään! Tsemppiä kaikille lopuille! T.Wilpuri kp?/27-29

Vierailija
267/273 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos virtuaalituesta Wilpuri :). Harmi ettei teillä ole ovista päästy hyödyntämään. Ehkä yksi levähdyskierto voi tehdä hyvääkin ;). Kesäkuista sitten yrittämään!

Jos jotain oppi tästä kierrosta, niin mitään oireita ei saa uskoa tai seurata - oirelista senkun kasvaa ja toivottua tulosta ei kuitenkaan tule. Eniten ihmetyttää se ettei ettei noihin testeihin voi luottaa - tai voi kai puhua siitä että minulle ne eivät sovi. No, katsotaan jos se lääkäri osaisi tässäkin asiassa neuvoa.

Kyllä minä porhallan (vähintään) suoraan kesäkuisiin ;) Ollapa lyhytkiertoinen - huoh.

Syksyn raikkaita plussatuulia jännääjille

Vilho kp2/32-48 yk6

Vierailija
268/273 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä "taas" :) Itekkin oon ennen ollut lyhytkiertolainen ja menkat aina säännöllisen kellontarkat, mutta ton nelosen jälkeen tai oikeastaan kolmosen jälkeen mun kierto on silleen heitellyt, että molemmat on tulleet vasta 2 viikon negatikuttamisen jälkeen plussaksi. Kakkonen näky samana päivänä plussana, ko menkkojen piti alkaa. Ilmeisesti mulla toi hgc nousee normia myöhemmin. Nyt takana siis 3 kk ollut (pirun) hormoonikierukka, joka huhtikuun lopulla poistettu ja sehän on kerennyt näköjään tekeen jo "tuhojaan", ko kierto on käsittämättömän pitkä! Mutta mulla tieten hankaloittaa/pitkittää tätä kaikkea viime kuussa ollut varhainen km. En tiiä uskaltaisko tässä kohta hippasta apoteekin puolella käymään....

Vilho: Voi ei :( Olet menossa käymään lääkärissä ton kiertosi takia...? Sori, jos kyselen, mutta en oo lukenut kaikkia viestejä, ko niitä on niin julmetusti tullut tässä kuukauden aikana.

Helmee: Juu, stressi vaikuttaa todella paljon kaikkeen, mutta oleppa sitä sitten stressaamatta, ko mielessä on niin tärkeä juttu, että se täyttää melkein koko elämän. Joskus oon miettinyt, että hitsi, ko sais viskattua aivot narikkaan, ettei päässä pyöris yhtään mitään, heh!

Aurinkoa jokaisen päivään :)

Vierailija
269/273 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AmaliaJoel: No sanos muuta. mielestäni en ole ressannut mutta mutta ei kai sitä voi huijata itseään.

Tänään ja eilen jo tuli paperiin pyyhittäessä jotain väriä mutta aika hiljasta silti. kesäkuisiin varmaan tulee kutsu suoraan

Vierailija
270/273 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi sun kommentti levähdyskierrosta on kuin mun miehen suusta;) Hän ihan ehdotti, että pidettäis tällainen levähdyskierto mutta se nyt tuli ihan käytännön pakosta! Nyt vaan näyttää siltä, että tulee toinenkin levähdyskierto töiden takia...grrrrrrr:( Tuupa vielä kertomaan sitten lääkärin kommentit, kun olet siellä käynyt!

AmaliaJoel, teillä vissiin mieli muuttui aika nopeasti vauvan suhteen ton kierukan laittamisen jälkeen?! Vai eikö se sopinut sulle? Laskinpa tossa huvikseen päivät, nyt on siis 20/27-29 T.Wilpuri

Vierailija
271/273 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmee: Elä ihan vielä luovuta bd Mulla tuli itellä viimeksi just menkkojen aikaan kolmisen päivää sellasta tuhrua/kirkasta verta eli kiinnittymistä oli eli toiveita on teillä.

Wilpuri: Heh! Niinhän siinä kävi, että ennen kierukanlaittoa sitä oli muka satavarma, ettei enempää tuu, mutta sitten mies sai tartutettua minuun pahasti kuumeen. Meillä on mies aina se, joka ekana alkaa kuumeileen seuraavaa - hyvä, ettei jo synnärillä alkanut ehotteleen ;) Ja kyllä toi kierukan sopimattomuuskin vaikutti. Pitäis muka vaan paikallisesti vaikuttaa, nii höpöhöpö, meikä oli ainakin aivan, ko toinen ihminen ton kierukan takia. Jotenkin olin aivan liian tasasen neutraali joka asian suhteen, vaikka normisti osaan räjähtää sekunnin murto-osassa ja sitten taas heti kohta leppyä. Seksihalut katosi totaalisesti koko ajaksi, vuoto oli aivan järkyttävää ja jotain muutakin siinä oli. Seuraavaksi meillä mies sitten sterilisoi ittensä ja tästäkin on sanonut, että helpompaa se hälle on tehä, ko mulle - ihana, ajattelevainen mies on. Vielä kun saisi tähän meän uusioperheeseen sen 6. lapsen, joka ois mulle 5, nii ois ihanaa!

Vierailija
272/273 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella suuren suuret pahoittelut sulle, mutta onneksi sait kierron päätökseen edes jotenkin. Mullahan viime kierto oli sen 38 päivää ja ovis sillon todella paljon myöhemmin kun olin ajatellu ja silti tässä nyt sitä siis (edelleen) ollaan raskaana.

Eli ihana lomamatka on takana ja huomenna eka neuvola-aika. Ei oo tarkotus tulla tänne leveilemään, mutta kun tää vaan edelleen tuntuu "mun ketjulta". ;o) Testaushullu kun olen (ja viime testistä on jo 1,5 viikkoa) käytin tänään kotiin paluun kunniaksi sen viimesen raskaustestin kaapista pois ja tumma ja kontrolliviivaa paksumpi viiva piirtyi testikohtaan heti kun pissa siihen osui. Kai se on vaan uskottava, vaikka välillä niin epätodelliselta se tuntuu.

Tää ketju varmaan tästä kohta tippu pois, mutta käyn seurailemassa teidän (ja sun Vilho) tilannetta. Toivottavasti pysyn itse odottajissa huhtikuuhun asti ja teistä monet tulevat mukaan kevään ja kesän odottajiin!

ponityttö rv 6+5

Vierailija
273/273 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kuulla susta ja ennenkaikkea, että teillä kaikki hyvin :). Oikein ihanaa odotusaikaa ja toivotaan todellakin, että sinne huhtikuuhun menet. Ja tieysti menet. Nauti raskaudesta :). Hyvältä näyttää nuo luvut tuolla nimen perässä ;)

Joo, meillä taas toivotaan ja yritetään. Isoimmasta pettymyksestä on noustu, ja ovista odotellaan. Milloin liet tulee. Käyn myös gynellä tällä viikolla, ehdin tilata ajan kun kierto (kipuineen) venyi ja venyi... Kirjoittelen tuolla esikoisten väkääjissä ja kesäkuisissakin (sinne suoraan pitkäkiertolaisena) olen piipahtanut. Käy moikkaamassa joskus ;) ja toivotaan todella, että odottajissa vielä nähdään!!

Vilholainen