Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Huhtikuiset 2011**

10.07.2010 |

Aloitanpa reippaana meille maaliskuisista pudonneille uuden kuun, en ainakaan ollut näkevinäni kenenkään aloittaneen huhtikuisia vielä. Eipä kummempia auringon alla, ei edes ovistuntemuksia vaikka kiertopäivien mukaan olisi käsillä nyt. Minusta tuntuu kyllä etten raskaudukaan kovin helpolla, kaksi viimeistä kiertoa on ajallisesti osunut täysin nappiin eikä tulosta siltikään. Eli aivan hyvään aikaan ehkäisy pois jätettiin, vaikka nuorimmainen vasta tulee 8kk ikään, kai se vaisto sitten sanoi ettei kovin helppoa tästä raskautumisesta tule. Mutta tästä vain eteenpäin, voihan se elämä vielä yllättää:) Tässä vaiheessa kiertoa taas ihan positiivisin mielin, alkukierto sitten taas mieli maassa:/

Helene kp.12/24-28

Kommentit (273)

Vierailija
41/273 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän muutama ihan piinapäivillä, mitens muut piinaviikkoja lähestyvät. Onko joillakin jo testipäiviä tiedossa? Niin päästään jännäämään mukana ;).

Ponityttö, noista takarajoista. Olen myös asetellut niitä huomaamattani kaikenmaailman tapahtumien mukaan "siellä ja siellä silloin ja silloin olen jo varmaankin raskaana". Viimeisen pettymisen jälkeen teimme yhdessä pitkän tähtäimen suunnitelmia tutkimuksiin menoista ja arvioiduista ovisajoista. Tuntuu jotenkin paremmalta niin.

ON: taitaa taas kierto lyhentyä, ovisoireita nimittäin tänään. Tuntuvat liian aikaisilta kun ovis pitäisi olla aikaisintaan perjantaina viimeisistä kierroista pääteltynä. Ja miehen kanssa ollaan nyt sitten eri kaupungeissa torstaihin asti. huoh.... Silti olo toiveikas, kuten aina tässä välissä kiertoa. On se ihmismieli kummallinen.

Vilho, kp 14/32(toistaiseksi), esikoisen yk5, *lähtee nyt ovistestien kimppuun

Vierailija
42/273 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 26/27. Jotenkin on olo että raskaana olen vaikka ei mulla toisaalta ole edes oireita.

Muutamana iltana on ollut pientä huimausta, töissä yks ruoka haisi tosi pahalle (ei normaalia) ja tekee mieli vähän kaikkea syötävää. Mutta luultavasti nämä on vaan kuvittelua. Sitä kun taas niiiiiiiiiiin kovasti odottaa. Testejä en ole ostanut enkä osta ennen keskiviikkoa, silloin pitäs alkaa menkat.

Ihme olisi jos näin vähällä yrittämisellä nappaa mutta eihän sitä tiedä. :) Mahaa on nippailu muutaman illan, luultavasti se tietää vaan tätiä joka kolkuttelee ovella. Pitää yrittää ajatella että täti tulee niin jos se ei sitten tuliskaan ;)

Omaa napaa tuli ja paljon.

Vilho: tuo on ärsyttävää kun tärkeimmällä hetkellä sitä ollaan eri punkassa. Minäki laskin että jos nyt ei tärppää niin seuraavan tärpin aikaan isäntä on reissussa. :(

Tulee itekkin aina mietittyä noita merkkipaaluja, monta on mennyt ohi ja monta on edessä luultavasti.

terkuin Haaveilija82, yk 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/273 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis nyt kanssa parhaimmat päivät ovella, joten yritys on kovaa... Menkat pitäis alkaa 1.8, joten sitä päivää odotellessa. On ihan sellanen olo, että kun oikeen kovin yrittää ja odottaa ni varmasti ne on myöhässä ihan sen takia ja tulee pettymys kun ei tärppääkkään... :/

Noh, toivotaan kaikille plussatuulia ja onnea yritykseen!

Päästään vielä kaiken lisäksi muuttamaan isompaan kämppään ens kuun alussa, ni sehään olis piste ii:n päälle ku näyttäis plussaa. Ei vois paremmin mennä. ;)

Vierailija
44/273 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo18 / Kp34 (32-36) menossa, eikä tädistä merkkiäkään. Negaa testattu dpo 16 Clearbluen digitaalisella ja dpo 18 Clearbluen viikkonäytöllisellä.

Odottelen siis yhä punaista mopoa saapuvaksi, jotta pääsisin jännäilemään huhtikuun osalta. Ja pelkään, että kierto venyy ihan mahdottomuuksiin. :/

Vierailija
45/273 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onko teillä tietoa tai omaa kokemusta mammaksi.fi:ssä myytävistä herkistä raskaustesteistä? Mietin, että voisin niitä tilailla, mutta haluaisin ensin kuulla vähän kokemuksia.

Kiitän jo etukäteen!!

Vierailija
46/273 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aha. Hymynaamahan sieltä tupsahti - vaikka kierrot viimeisen puolivuotta ollut vähintään 32. Lyhenemään päin siis ;). mutta mutta Simppoja on lähetetty eilen, taitaa mennä tämä kierto ohi...:(

Suskilla ja Haaveilijalla jännät paikat! Pluus+++puhalluksia sinne päin. Olen käyttänyt mammaksi.fi liuskoja. Tosi pieniä, jotenkin mitättömän oloisia kapistuksia (jotka kuitenkin ovat aina romahduttaneet kaikki). Tullut halvemmaksi minulle testaushullulle ;). Ainakaan turhia haamuja ei ole tullut, ihan puhtaita negoja olen testaillut - eli kommenttini ei siinä mielessä varmaan auta.

Vilho kp14/28-32

Vierailija
47/273 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenellä siellä alkaa piinailut ;) Piän kaikki peukut pystyssä, että sua ois nyt tärppi käyny. Ja jäi vastaamatta sun aiemmaan kysymykseen, nii meillä on nuorin ipanoista 10 kk, sit on 2 vee ja 3 vee ja noi isommat.

Ja jollain flunssaa pukannut - mulla on ollut se muuten yks raskausoire, kun on tärppi käynyt ja aivan alkuaikoja mennään eli toivottavasti näin ois nyt sullakin.

Vilho: Hih, täällä kans yks testisekopää :DDD Nyt viime viikkoina niitä testejä meni niin paljon, että yks pikku paikallisapteekki ei varmaan ikinä oo myyny niin paljon testejä parissa viikossa ;)

Mulla näyttää nyt menneen aivan tajuttoman pitkiksi noi kierrot, jota mulla ei oo koskaan ennen käynyt. Ja vaikka kierukka kerkes olemaan vain rapiat 3 kk, nii kylläpäs heitti mukavasti persiilleen kierrot - onko muilla käynyt vastaavaa? Edellinen kierto apaut 40 päivää, joka ei todellakaan ole mulle normaalia. Niin ja jos on muita pitkäkiertolaisia, nii miten teillä on ovikset menny kierrossa..?!

Vierailija
48/273 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh.. Nyt alkaa olla outo olo. Kp 29 / 28-29 menneillään.. Raskausoireita on joo.. tai ainakin kovasti kuvittelen.. Pelottaa ja jännittää. Viime kuussa oli km joten senkin takia en ole vielä taestaillut. Se pelko on ainaan siellä taustalla. Ja jotenkin ajattelin että ei se tässä kuussa tärppäis ja että on turha toiveilla liikoja. saattaahan se olla et menkat myöhässä tuon viime kuun km:n takiakin.. :( Anteeksi sekavuus ja oma napaisuus.. Oon täällä lentoon lähös.. jokohan sitä huomenna uskaltautuis tuonne apteekkiin.. Varmaan aattelevat et on se tuokin kun joka kuukausi täällä ravaa testejä hakemassa.. Hitsi! täällä niin toivotaan pikku kakkosta!

Tsemppejä ja tärppejä kaikille :)

Vierailija
49/273 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on vähän viilentyneet ilmat, pystyy jo nukkumaan vähän paremmin, kun ei ole niin perkuleen kuuma! Täällä flunssa jo melkein mennyt ohi, vähän nuhaa. kyllä oon miettiny että ei juma, kesä kuumalla +32 ja meikäåpoika flunnsassa :D

vilho: tsemiä sinne, en usko että hukkaan meni ovis, kun kerta hommissa ootte kerenneet olla :)

täällä oli niin paljon nimimerkkejä, etten muista nyt yhtään kelle kaikille mun piti kommentoida, mutta, hyvät kanssa sisaret, tuntemukset taitaa olla meillä kaikilla samanmoisia!

viel yks juttu, outo taas: kävin veskissä ja valkovuotoa oikein tulvi, aivanku teelusikalla ois joku lappanu :D ja paperilla sai pyyhkiä pois. kummallista.. mitähän meinaa vai meinaako mitään :)

yk4 ja kp23/29

tuuliloisia ihania kaikaille+++

Vierailija
50/273 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko tulla vähän avautuun ja ihmetteleen tätä...Mulla pitis menkkojen olla jo ohi, mutta vuoto on vieläkin erittäin kirkasta verta!!! ja aamusta lähtien mun alavatsaa on kipuillut - mitä tää on?!? Ja tosiaan vklp:na tuli muutamia verihyytymiä. Däääm!!!

Shellie: Valkovuoto usein runsastuu raskauden alkuvaiheessa, että hyvältä näyttäis sulla :D Sulla on piinailua nyt edessä, millois testaat?

Vierailija
51/273 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AmaliaJoel: en tiennytkään tuota valkovuodosta, peukut siis pystyyn(poikkeaa vaan normaalista, kun ei yleensä ole mitään vuotoa, ei edes ovulaation aikaan).. päätin, että vaikka oon ihan kauhea testaushirmu, niin nyt testaisin vasta jos menkat ei tule, eli tulevana maanantaina..tiedät varmaan tunteen kun teet testin, jännität ja sit : ei raskaana.. joten jos säästyisin siltä ja jos menkat alkaa niin ei olla ainakaan turhaan testattu! Tuosta vuodosta, mulla ainakain ne kivut kestää sen päivän ku täti tulee kylään, mut sit kyllä helpottaa.. en kyllä tiedä, kuin monta päivää sulla yleensä sit vuoto koestää?

Vierailija
52/273 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut niin paljon uusia juttuja, että puoliakaan en niistä en muista, puhumattakaan nimimerkeistä!

Shelliellä on ainakin lupaavia merkkejä, ainakin mun oman kokemuksen perusteella!

AmaliaJoel...sulla on vähän sama tilanne kuin mulla. Mulla oli myös tosi pitkät menkat, jotka tuli myöhässä. Veren mukana tuli paljon hyytymiä ja tuhruineen vuoto kesti ainakin 10 päivää. Mä luulen, että kyseessä oli joku varhainen keskenmeno niin kuin sinäkin epäilit. Mä oon myös vähän hukassa nyt ton oviksen kanssa, vakkei megapitkää kiertoa tullutkaan. Viimeksi ovis oli noin kp12-13 ja eilen hyödynnettiin kp12...en tiedä, oliko siitä mitään hyötyä. Toivotaan, että kierto palautuis normaaliin samantien!

Jänniä aikoja alkaa taas olemaan, paljon plussia nyt kaikille!!!!!!!!!!!T.Wilpuri kp13/27 yk3

Vierailija
53/273 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shellie: Mulla yleensä vuoto kestää sen 5 päivää, joista pari ekaa vuotaa, ko niagara. Loppupäivät pärjää jo ihan pikkuhousunsuojalla, mutta nyt on niin kaukana siitä - 8. päivä ja rätti on pakko olla. Nyt vuotaa aivanko tokana päivänä normisti tekis.

Wilpuri: Tikutitko muuten ovikses vai tunsitko ihan ilman tikuttamista?

Vierailija
54/273 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ollut paljon vilskettä sitten viime käynnin. Täällä tikutettiin ovis viime perjantaina vasta ja nyt olis siis dpo 4. 24/31 yk 2. Ovis vaan jäi hyödyntämättä, sillä oltiin ilosaarirokissa ja ei ollu missään välissä mahdollisuutta heilutella peittoja. Ei oikein innosta ajatus, että meidän esikoinen saisi alkunsa jossakin bajamajassa :D Viime keskiviikkona siis pupuiltu, joten sen varassa mennään.. Harmittaa kyl kovasti ettei päästy pupuilemaan ja epäilen et sen takia ei tällä kierrolla tärppää, mutta katsotaan. En ois kyl tällä kierrolla bongannu ovista ollenkaan muuten.. ei mitääm merkkejä antanu keho tällä kertaa vaikka yleensä nippailee vatsanpohjastaa ja tulee limaaa...

Toivotaan kaikille paljon plussia! Täällä olikin muutamalla jänniä hetkiä tiedossa, eli siis heti tänne viestiä mitä testi näyttää :) mukana hengessä ollaan 100%!

Vierailija
55/273 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä muilla on ajoittuneet mahdolliset vatsassa tuntuvat oviskivut (väännöt, nippilut, juilimiset), siis jos olette tikuttaneetkin?

Murehdin, kun eilen sain siis "aikaisen" ovisplussan, ekalla kokeilamallani testillä. Pääsi yllättämään. Oireet (kovat vatsanippailut tulivat ja menivät eilen). Jos ovis tulee vasta 24-48h eilisestä plussasta, niin sitten simpat ovat monta päivaa etuajassa ja pelkään että tämä kierto hunningolle. Seuraava mahku kun on vasta to... Jos munasolu on irronnut oikeasti eilen (voiko kivut meinata nimenomaan sita?!), niin sitte on ihan hyvä yrityskerta kyseessä (simppoja viime su, la, pe, to)

Ja toinen kysymys: onko muilla lyhentyneet systemaattisesti kierrot vielä puoli vuotta pillereiden lopetttamisen jälkeen? (Minulla viimeiset kolme 50-34-32 ja nyt tulisi 28.) Vai onkohan tämä helle kiihdyttänyt tahtia :) - mene ja tiedä. Toivotaan, että meinaa hyvää tärpillekin...

Sori omaa napaa... Mutta tsemppiä ja aurinkoa kaikille!

Vilho kp 15/?28?, yk5

Vierailija
56/273 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ne mun luullut oireet (paineentunne alavatsassa ym.) olleetkaan mitään, vaan eilen alkoi sitten menkat. Tänään on siis kp2 ja yk 5, mutta huhtikuisissa ollaan edelleen, nyt vaan menee sitten sinne loppupuolelle, jos sattuu tärppäämään. Ainakin seuraava ovis on nyt mahdollista hyödyntää, kun ollaan lomalla tän viikon jälkeen kahdestaan.

Vähän eilen harmitti, mutta olin jo varautunut... hyvinä puolina se, että voin juoda viiniä lomalla :)

Vierailija
57/273 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Elikkäs tänään plussa pärähti sit kehiin.. :)hailakka, mut silmin nähtävät kaksi viivaa kuitenkin. Olo on jotenkin ihan "pöllähtänyt". En osaa tämän enempää nyt tällä kertaa sanoa. On aivan epätodellinen olo!!

58/273 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vihdoin ja viimein uskallan mukaan :) Taustailua on takana jo varmaankin puoli vuotta ja nyt on vasta realistiset mahdollisuudet raskautua.

Ovis on ollut kateissa jonkin aikaa ja syyksi epäilen lievää ylipainoa. Nyt kun kiloja on tippunut 6 niin ovis on taas bongattu ja yritys voi varsinaisestii alkaa :)

Meilla on taustalla myös kaveriporukka joka yrittää raskautua (meidän lisäksi 2 pariskuntaa) niin toivon kaikille vauvarikasta vuotta 2011 :D

Itsellä nyt kp 22/28-30. Toivon parasta ja pelkään pahinta. :)

Ja rutkasti onnea plussanneille !!

Vierailija
59/273 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään liityin tänne sivuillekin kuumeilijoiden joukkoon. Yritykset on vasta aluillaan eka kierto ilman pillereitä menossa, mutta kuume kova. Onnea mym-melille :)

Vierailija
60/273 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kierukka 9 kuukautta ja meni myös tosi pahasti sekaisin. Ennen poistoa olleista viimeisistä menkoista meni 40 päivää seuraaviin ja välissä oli viikko poistovuotoa juuri pahimmoilleen oviksen aikaan. Nyt näyttäisi lyhentyneen 27-28 päivään, mikä ennen oli mulle tavallinen.

Ja tosiaan koska tuota menkkojen alkua on havaittavissa ja nega testattu sunnuntaina, niin siirryn tänne. Yk taitaa olla virallisesti 2. Ja esikoinen meillä on melkein 6v.

Onnea mym-melille ja plussatuulia muille! Mie saan oottaa vielä pitkään seuraavaa jännäämistä :)