Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Huhtikuiset 2011**

10.07.2010 |

Aloitanpa reippaana meille maaliskuisista pudonneille uuden kuun, en ainakaan ollut näkevinäni kenenkään aloittaneen huhtikuisia vielä. Eipä kummempia auringon alla, ei edes ovistuntemuksia vaikka kiertopäivien mukaan olisi käsillä nyt. Minusta tuntuu kyllä etten raskaudukaan kovin helpolla, kaksi viimeistä kiertoa on ajallisesti osunut täysin nappiin eikä tulosta siltikään. Eli aivan hyvään aikaan ehkäisy pois jätettiin, vaikka nuorimmainen vasta tulee 8kk ikään, kai se vaisto sitten sanoi ettei kovin helppoa tästä raskautumisesta tule. Mutta tästä vain eteenpäin, voihan se elämä vielä yllättää:) Tässä vaiheessa kiertoa taas ihan positiivisin mielin, alkukierto sitten taas mieli maassa:/

Helene kp.12/24-28

Kommentit (273)

Vierailija
201/273 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei alkanut rättipäivät vieläkään.Vois tänään illalla, jos ei ole alkanut,tehdä uuden testin.JOs vaikka kokeilis noita marketista saatavia testejä,ne kun niin helposti saatavilla siinä kassalle mennessä.Ei tarviis apteekkiin kurvailla.Tissit on jotenkin raskaat ja oudot,mut ne on aina ennen menkkojakin.Et ota nyt näistä "oireista" selvää :D

Nyt pitää lähtee herättelemään lapsia.

kp 29/26-31 yk 1.

202/273 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskaan en aio testata ennen viikonloppua. Jos nyt mitään testattavaa edes on. Eilen suihkussa tunnustelin että nännit on arat kun vesi osuu niihin mutta muita oireita ei ole. Kirkasta kiinteää limaa tulee yhä, tullut jo monta päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/273 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin raportoida, vaikka olen kirjoittanut tähän ketjuun vain kerran aikaisemmin joskus heinäkuun puolella, koska ajattelin, että kokemuksistani voisi olla jotain hyötyä piinailijoille. Sillon viimeks olin just tikuttanut oviksen, ja surkuttelin, kun vaan kerran ehdittiin niihin aikoihin miehen kanssa... No koska ajoitus oli ovisplussan ansiosta oikea, vastoin kaikkia odotuksia sainkin plussan myös raskaustestiin samana päivänä kun menkkojen olis pitänyt alkaa, ja nyt mennään jotain 5+ viikoilla. Ai niin ja mä kävin kyllä sillon tärppikerran jälkeen heti suihkussa, varmaan minuutin ehin oleen paikoillaan sängyllä touhujen jälkeen ennen suihkua, eli ainakaan mun kohalla millään suihkuttelulla heti seksin jälkeen ei ollu mitään estävää vaikutusta ;)

Testeistä: Tein eka Predictorin herkän testin siis samana päivänä kun menkkojen piti alkaa, ja todella haaleet viivat tuli sekä kontrolli- että testiruutuun. Oli niin epäselvä että en suosittele! Heti perään tein tavallisen Apteekin oman testin, ja tuli molempiin ruutuihin selvät viivat, testiviiva kyllä vaaleempi. Pakko oli vielä sitten hakee Clearbluen digitaalinen, ja se näytti Raskaana 2-3 viikkoa. Hinta-laatusuhteeltaan mun suosikki on edelleen Cittarin halpistesti, jota käytin viime raskaudessa, koska se näytti heti selkeet viivat, ei mitään tulkinnanvaraisuutta, ja ne on niin halpojakin.

Oireista: Kiinnittymisen aikaan ei ollu kertakaikkiaan mitään oireita, ei vuotoa, nippailuja tai mitään. Muutama päivä ennen menkkojen alkua alkoi menkkamaiset alavatsakivut, mutta mitään pahoinvointia/rintojen arkuutta tms. ei ollut, eikä ole vieläkään. Viime raskaudessakin oireet alko vasta 6+ viikoilla, joten odottelen tissikipua ja pahoinvointia saapuvaksi ensi viikolla...

Eli malttia ja paljon tsemppiä piinaajille, myös oireettomille! ;)

Vierailija
204/273 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans jännityksellä odotellaan mitä viikonloppu tuopi tullessaan :) Lauantaina, jos ei menkkoja oo alkanu, nin saattaapi olla että silloin sitten testaillaan :) Ai niin, eilen huomasin sellaisen asian, että naama on ollut omituisen rasvainen, ja kiiltelee koko ajan, tiedä sitten mistä johtuu... :/

Tsemppiä, ja plussatuulia kaikille!!! :)

Annu kp 26/28

205/273 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cassandra kirjoitti

Back to basics muuten, luin jostain että jos haluaa raskautua, ei kannata peseytyä puuhailuiden jälkeen. No minähän kipitän aina melkein suoraan pesulle :-D en tajua miten kukaan voisi olla limaisissa lakanoissa esim. koko yön...

Itse en tähän usko ja itseasiassa esim. Tohtori.fi sivuilla on 10 myyttiä ehkäisystä kohta

3. En tule raskaaksi jos peseydyn heti rakastelun jälkeen. v: Peseytyminen ei ole tehokas ehkäisykeino. Siemensyöksyn jälkeen sperma menee kohdunkaulaan ja on pesemisen ulottumattomissa.

Tähänkin perustuen en siis usko että peseminen estää raskaaksi tuloa.

:) Tai jos pesee oikein tehokkaasi oikein sisältä asti niin ehkä onnistuu kaikki siemenet huuhtomaan. Mutta oikeastihan siemennesteestä valuu suurinosa pois ja vain siittiöt jäävät sisälle ja "kiinnittyvät" melko tehokkaasti kohdun limakalvoille ja lähtevät valtamaan eteenpäin. Eli ei kai mikään estä sitä etteikö ulkopuolta voisi tahmaa puhdistaa pois?

Eikä asentojenkaan merkityksestä tai tyynystä pepun alla aktin jälkeen ole tieteellistä näyttöä, että ne auttaisivat enenmmän tai vähemmän raskaaksi tulemiseen. Mutta varmaan se että siemenneste menisi mahdollisimman syvälle/ lähelle kohdunkaulaa heti siemensyöksyn tapahtuessa on etu, koska silloin "veijareilla" on hieman lyhyempi matka uida eteenpäin.

Vierailija
206/273 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saatiin ekaa kertaa tässä kierrossa ovisplussa ;) Menkkojen kuuluisi alkaa viimeistään 20.pvä, jos kierto 32 päivää. Jännityksellä odotellaan miten käy...

Vierailija
207/273 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laskenu että tänään olis ollut dpo14, mutta olikin vasta 13... Eli pieni lisäjännitys huomiselle. Oon kyllä aika vakuuttunut että sieltä se täti punainen tulee, ei oo jotenki mitään (paitsi menkka-) oireita. Paitsi että Daalia, sun viestis ja oireettomuutes sai tietysti muhun vähän lisää toivoa. No, huomenna illalla taas jo pikkuisen viisaampi. Tai sitten ei. Tai enhän mä edes oo varma täysin siitä millon mulla oli ovis, jos ylipäänsä oli, kun en sitä tikkuun saanut. HUOH. Eikä se nyt ole kirkossa kuulutettu tuo 14 päivääkään oviksesta, että sillon menkat just alkaa. Odottelen varmaan (sitä positiivisemmalla mielellä, mitä pidemmälle päivät kuluu) ainaki perjantaihin testauksen kanssa. Negaa en millään tahtois enää nähdä.

Vilho: Mikä tilanne? Oletko yhtään viisaampi asian suhteen? Peukutusta täältäpäin kovasti! bd

Ponityttö dpo13 yk5

Vierailija
208/273 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tehny eilen testii,ajattelin vielä vähän odotella.Sellasta menkkamaista juilintaa on edelleen välillä ja tissejä "särkee" välillä mut ei muita oireita.Mies ei voi ymmärtää miksi en vaan voi odotella rauhassa menkkoja,vaan olen koko ajan suunnittelemassa testin ostoa :D

mun suosikkitesti on ollut apteekista,mikähän sen nimi nyt olikaan...mut se halvin mahdollinen,ihan perus liuskatesti.Se on näyttänyt aina hyvin ja selkeesti.Sen taidan seuraavaksi ostaa.JOs nyt tarvis on...

kp 30/26-31

Vierailija
209/273 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seuraillut lähinnä taustalla ja ajattelin liittyä, mutta onnistuttiinkin saamaan plussa nyt yk2..

Ajattelin vain kertoa omasta näkökulmasta, että minulla ei ollut muita oireita (vielä nyt rv5) kuin menkkamaista kipua ja hieman nännit arat. Ja ehkä rinnat jotenkin raskaat.

Pillereiden jälkeen eka kierto oli 36pvää ja toinen jäi sitten mysteeriksi.. Minä ainakin olen aina seksin jälkeen ihan kunnolla peseytynyt, en usko tuollaisen vaikuttavan asiaan! Eikä olla kyllä asentojakaan mietitty, siinä missä mieli tekee.. ;)

Tein muuten ensimmäisen testin erittäin herkällä david raskaustesti liuskalla kp30 ja oli nega! Sitten kp32 haamu ja GB:n digitaalinen ilmoitti kp33 että raskaana! Liputan ehdottomasti noiden digitaalisten puolesta, eipähän jää arvailujen varaan. Voihan sitä ensin testata halvemmalla ja sitten varmistaa esim tuolla GB:llä! :)

Kovasti plussa onnea kaikille!

Vierailija
210/273 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreena rouvana palaan nyt tänne, häämatka vietetty ja arki alkamassa :) Matkatuliaisina hirvee flunssa.

Onnea ihan älyttömästi kaikille plussanneille! itse siirryn nyt tuonne toukokuisiin, sillä täti saapui eilen. Toisaalta oli jo ihan helpottavaa, sillä nyt päästään sitten uuteen yritykseen ja tietää vähän mikä toi kierron pituus on pillereitten jälkeen, ja 36 siitä sitten tuli.

Tänne on tullut ihan hirveesti viestejä sen jälkeen kun viimeks kirjotin ja kiitän kaikkia alkoholi-kysymykseen kommentoineita, helpotti paljon vaikkei ne nyt tulleetkaan ihan tarpeeseen. Mutta plussatuulia kaikille jännittäjille ja itse siirryn nyt oottelemaan touko-vauvaa :)

Vierailija
211/273 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemppiä sulle seuraavaan kiertoon. Teillä oli muuten sama häiden ja häämatkan ajankohta kun meilläkin miehen kanssa vuosi sitten! Onnea vielä tuoreelle rouvalle!

ON: nopeasti vaan päivitystä sen suhteen että tänään siis lopultakin dpo 14, eikä tädistä vielä merkkiäkään. Hmm, jännittävää. En kuitenkaan aio vielä testata, ehkä sitten viikonloppuna tai jotain... Masussa kyllä aika ajoin ajoin möyrii, joko menkat tai sitten jotain muuta. Muita oireita ei oikeastaan ole.

Ainii, toivottavasti tämä piristää jotakuta, pakko kertoa kuinka nämä vauvahommat ovat saaneet pään ihan pyörälle... Olin töissä kertomassa asiakkaalle OVAALISTA muodosta, niin meinasin sanoa että tämä on sitten tälläinen OVULAATION muotoinen, mutta sain sitten viime hetkellä sanat oikein päin. Hih. ;oD

ponityttö dpo14 (kp:tä en enää muista) yk5

Vierailija
212/273 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Mallunalle plussasta! ;oD

Onkos pikkukolmonen muuten jo testaillut?

213/273 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein itsekään kyllä jaksanut uskoa, että sillä "ylimääräisen" aineksen pesemisellä olisi vaikutusta raskaaksi tuloon.

Täällä edelleen ilman oireita odotellaan... kp 30/32. Nännit tosiaan tuntuvat aralta kun suihkussa vesi osuu niihin ja kaikenlaisia viiltelyitä tuntuu mahassa, mutta olen muutenkin sellainen pierunpanttaaja ja turvottelija, että oudompana pitäisin jos ei maha muistuttelisi itsestään :-D Eilen särki oikeaa lonkkaa, sellaista ei ole ennen ollut mutta enpä usko sen liittyvän mahdolliseen raskauteen millään tavalla :-D Jotain viiltelyjä on tuntunut alavatsassa ja ehkä vähän menkkamaisiakin tuntemuksia, mutta sen verran tunnen omaa kroppaani että menkat ei ole kyllä vielä alkamassa. Katsellaan... Miehelle tänään juuri sanoin, että jos ei menkat ole viikonloppuna alkaneet niin sitten testataan. Tosin ollaan menossa mökille, enkä tiedä mistä sen testin saisin sinne hommattua, joten voi mennä sitten maanantaillekin testaus. Se olisi jo 35/32 jos sinne asti päästään. En edelleenkään silti odota kuuta taivaalta, onpahan vaan kiva jännäillä kun kuitenkin se mahdollisuus on olemassa.

Vierailija
214/273 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo uskoa.Eilen tein taas testin ja negaa näytti edelleelleen.Taitaa vaan olla pitempi kierto kyseessä.Kaksi edellistä kiertoa on ollut sen 26pv niin sillä nytkin oisin semmosta ootellut.Toivotaan että muut piinailijat plussaavat :) ja eihän tässä mikään hätä ole sitä vauvaa saada,kerkii sen myöhemminkin.Olisi vaan ollut niin kiva kun olisi heti tärpännyt kun kaveri sattuu olemaan raskaana ja hänellä on la huhtikuussa :) olisi voinut "yhdessä" odotella.

kp 31/26-31

215/273 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla nipisteli siihen malliin mahasta että menkat taitaa olla tulollaan. Toisaalta ihan hyvä, ollaan menossa lauantaina kavereille iltaa istumaan ja siellä arvatenkin olisi alkoholia tarjolla. Kaveri kyllä tietää tästä projektista ja tehtiin jo salajuonikin että juotetaan sitten miehiä jos mä olen sattunut saamaan positiivisen tuloksen... Oma ukko ei oikein ymmärrä tätä kiirettä testaamaan, mutta JOS ne menkat ei nyt ala niin sitten voin ainakin vedota siihen, että pakko testata että tietää voiko juoda.

Vierailija
216/273 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

mulla nyt 5. yrityskierto ja kp 25/24-26. Eilen malttamattomana testailin, mutta negaa näytti. Eilen tuntui ihan siltä koko päivän, että menkat alkaisi, mutteivät ole vieläkään alkaneet. Ehkä sitten huomenna. Jos eivät ala, niin testaan ehkä huomenna ennen viikonloppua... Oishan se hienoa, ettei eilinen nega olisikaan ollut totta. Tämä on aika piinaavaa taas, vaikka eilisen negan jälkeen jo ajattelin, ettei tärpännyt. Toivo elää jälleen... (hetkellisesti :))

Onnittelut plussanneille ja plussaonnea kaikille muille!

Vierailija
217/273 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eliina ihan samoissa fiiliksissä kun säkin! Yk 5 kanssa meneillään ja mun laskujen mukaan tänään kp32/28-38 ja luultavasti dpo15. Menkkoja ei näy ei kuulu, mutta tänään davidin liuskatestillä päiväpissasta aivan puhdas nega.

Onkohan tähän negojen testaamiseen jotenkin jo turtunut kun ekaa kertaa se ei nyt tuntunutkaan niin pahalta?! Tietysti olishan se ollut kiva ylläri jos se olis heti plussaa näyttänyt, mutta ihan liian yksinkertaistahan se olisi ollut... ;o/

No, elellään päivä kerrallaan ja odotellaan. Kyllä sen tästä suuntaan tai toiseen on muututtava.

*muoks*

Reilusti testiajan kuluttua umpeen tuli testikohtaan mielestäni joku ihmeen roskishaamu/viivanpaikka kun olin testiä heittämässä roskiin. No, ajattelin sitten että jätän sen siihen siksi aikaa kun lähden muutamaks tunniks pois ja katon sit vielä onko kuivuessaan tummunu. Nyt oli sitten kyllä ihan tyhjä kohta, mutta ihmeellinen tuo haamuilu. Olen kyllä 99% varma etten ole raskaana, mutta en ole koskaan saanut mitään raskaustestiin, eikä siis tämäkään siis missään tapauksessa testiaikana, joten ei sitten todellakaan mitään onnitteluja arvon kanssasisaret! Mutta kummastuttaa. Onko kellään David-liuska tehnyt tolleen? Tai sitten mä kuvittelin kaiken... ;oD

218/273 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen sijaan että olisin ostanut testin, ostin rättejä :-/ Vielä ei ole menkat alkaneet, mutta ihme jos ei huomiseen mennessä. No, uutta matoa koukkuun sitten vaan ;-) Sellainen pieni "oire" tässä yhtäkkiä tuli mieleen, että rinnat ei oo yhtään kipeet (paitsi ne nännit arat suihkussa), yleensä ne on tässä menkkojen alla kyllä selvästi. Nyt ei ole missään vaiheessa olleet. Tuskinpa tällaisia "anti-raskausoireita" silti voi olla olemassakaan :-D

Vierailija
219/273 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta kyseisestä testistä, pitäisi näyttää tulos jopa jo 4 päivää ennen kun menkkojen pitäisi alkaa! Sellasen testin tänään nyt kuitenkin ostin, ja ajattelin nyt huomen aamuun odottaa ennen kun testaan! Paitsi että huomenna on perjantai 13..niin pitäiskö sittenkin odottaa viikonloppuun..no, katotaan maltanko.. ;) Tai sitten ei tarvii testatakaan, jos ne menkat nyt yöllä alkaa, niinkun yleensä... Tosin mitään oireita ei oo mihkään suuntaan ollu :/

Annu kp 28/29

220/273 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Annu!

Mulla on huonoja kokemuksia tuosta testistä. Antoi haalean plussan kun testasin kaksi päivää ennen menkkojen alkua. Toistin testin seuraavana päivänä samalla merkillä ja taas haalea plussa. Varmuudeksi kokeilin myös clearbluella ja negaa ja niinhän ne menkat sitten alkoivatkin. En tiedä oliko joku "maanantaikappale" kyseessä, mutta kun kaksi testiä antoi väärän tuloksen. Toivottavasti sinulla kuitenkin näyttää oikein, vahvaa plussaa siis toivottelen!