Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Huhtikuiset 2011**

10.07.2010 |

Aloitanpa reippaana meille maaliskuisista pudonneille uuden kuun, en ainakaan ollut näkevinäni kenenkään aloittaneen huhtikuisia vielä. Eipä kummempia auringon alla, ei edes ovistuntemuksia vaikka kiertopäivien mukaan olisi käsillä nyt. Minusta tuntuu kyllä etten raskaudukaan kovin helpolla, kaksi viimeistä kiertoa on ajallisesti osunut täysin nappiin eikä tulosta siltikään. Eli aivan hyvään aikaan ehkäisy pois jätettiin, vaikka nuorimmainen vasta tulee 8kk ikään, kai se vaisto sitten sanoi ettei kovin helppoa tästä raskautumisesta tule. Mutta tästä vain eteenpäin, voihan se elämä vielä yllättää:) Tässä vaiheessa kiertoa taas ihan positiivisin mielin, alkukierto sitten taas mieli maassa:/

Helene kp.12/24-28

Kommentit (273)

181/273 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan laittaa tuonne Ovulaatio keskustelujen puolelle. Tein tänään vielä ovulaatiotestin, koska eilen näytti niin voimakasta Davidin liuskalla. Siis laskennallisesti ovis olisi pitänyt olla jo viime su. Mutta tein siis Davidin ja samalla Apeteekin ovulaatiotestin. Tulos: David vähän vaalemapi kuin kontrolli viiva ja Apeteekin testissä aivan saman väriset. Siis mitä? Tarkoittaako tämä todellakin sitä että mulla onkin ovis vasta nyt? Tokihan mulla on PCO ja se aiheuttaa kaikkee häikkää...mutta voisiko olla kuitenkin vasta nyt? Nyt mä kuitenkin luotan tuohon apteekin testin vahvaan viivaa ja tänään laitetaan peittoheilumaan ja jouset vinkumaan :)

Jos kuitenkin saisimme sen huhtivauvan - viimeisille päiville taitaisi mennä.

Oletteko kanssani samaa mieltä että tuo alempi Apteekin ovistesti on positiivinen??

Vierailija
182/273 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tehty.. tosi hailakka. Katotaan =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
183/273 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestäni tuo on plussaa.

Mutta tiedätkös, että joillakin ovistesti näyttää plussaa silloin kun on raskaana? Elikkäs vaikka mittaa eri hormonia, on kuulemma kovin samantyyppinen kuin raskaushormoni ja silloin saattaa näyttää plussaa vaikka r-testi vielä näyttäisi negaa. Oletkos jo kokeillut jollaine herkällä raskaustestillä? Näin ainakin minulle sanottiin klinikalla.

Todella toivon, että tuo sinun ovisplussa olisikin raskausplussa. Tulethan kertomaan sitten miten kävi.

184/273 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jänskättää sun puolesta. Kyllä se siitä vahvistuu eikös vaan. Pidän peukkuja ettet joudu toukokuun pinoon.

Vierailija
185/273 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Tein siis plussan tossa jonnin aikaa sitte. Ajattelin että nyt on pakko, ku oon koko ajan niin helevatan pahalla päällä. Vähä helpotti ku sai vastauksen. Mutt mä tun hulluks tän oman pään kans =) en oo puhunu viel koko päivänä ukolleni sanaakaan.. dämn. Täytyy varmaan ilmottaa että taitaa olla vauva tulollaan. Mä en vaan käsitä mikä raivo mul on päällä. Mulle ei oo uskaltanu sanoa mtn pariin päivään. Ihanat hormonit! Ja hei Ponityttö, mulla oli nyt siis niin käsittämättömän rasvainen naama ku olla voi.. ja ne menkkahirviöfinnit jäi puhkeematta. Jotta pidetään peukkuja.

Pakko nyt tilittää näitä tuntojaan.. Tein siis testin iltapäivällä tosi "tuoreesta pissasta", ja aika hailakka viiva tuli. Mutta se vahvistu kyl siitä. Ja muita oireita ei oo, ku kiiltävät kasvot ja jumalaton raivo =D

Toivotaan näitä raivotuulia teille kaikille muillekin =D

-Katmandoo, jolla oli kuudes yrityskerta

Vierailija
186/273 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista ja neuvoista. :) Ostin tänään sen clearbluen digitaalisen testin ja äsken sitten testailin... tulos: raskaana 1-2!!

Itkun kanssa menin sitä miehelle esittelemään.. Kun se lukee tuossa testissä ihan suoraan, ei mitään viivojen tulkkailua, niin sen uskoo jo ihan oikeesti! Olen niin kovin onnellinen nyt!

Toivotaan nyt vaan, että kaikki menee oikeasti hyvin..

Paljon plussaonnea kaikille täällä, toivon jokaisen saavan tehdä plussatestin, koska tunne sen jälkeen on mieletön.. (:

Vierailija
187/273 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua tuo raivokkuus, mulla kun ei ole sellaisesta oireesta ollenkaan kokemuksia :D Tosin tänään kyllä suututti kun piti yksin siivota ;) Mutta siis edellinenkin raskaus oli mielialoiltaan tosi rauhallinen... jännä miten erilaisia ihmisten oireet on!

Vierailija
188/273 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, hienoja uutisia täällä!

Itselle tuli siirto toukokuisiin. Eilen illalla alkoi tuhru ja tänään aukesi hanat.Ei tullut meille sitten huhtivauvaakaan :( Kierto on nyt näköjään vakiintumassa tuohon 33 päivään, mikä ei sitten ole yhtään kiva asia, kun se oli niin kauan siinä 27 päivässä...

Tsemppiä piinailijoille!

HennaN kp 1/33, yk 4

Vierailija
189/273 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä naaman rasvasuus kulkee kyllä käsi kädessä enempi ilman lämpötilan kanssa eikä minkään muun, mutta odotellaan, odotellaan...

Juu, kyllähän me mieluusti tehtäis niitä plussatestejä, mutta kun ei oo itsestä kiinni... ;o)

Pippurinen ja Katmandoo, kaikkea hyvää teille ja toivotaan että raskaus kestää onnellisesti seuraavat yhdeksän kuukautta! Niin tai nyt siis kai enää sen kahdeksan, vai mitenkä se nyt lasketaan? Eipä oo tarvinnu vielä itse näitä miettiä...

Pahottelut vielä huhtikuisista pudonneille. Hengessä olen mukana.

ponityttö kp28/28-38 dpo10 yk5

190/273 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin päästiin tosissaan yrittämään, eli meneillään olisi sitten yk 1 ja kp 26. Mulla on kierto pidentynyt joka kerta siitä asti kun lopetin pillerit joulukuussa, joten voisin sanoa että kp on 26/32 ainakin. Eli ei hetkeen vielä testaamisen aika. Tärppipäivänä on puuhailtu, mutta oireita ei ole minkäänlaisia. No sitä tosin ihmettelin, kun tulee ihan kirkasta limaa jo toista päivää, melkein kun ovulaatiossa mutta sen bongasin kyllä melko varmasti tuossa kp 14 paikkeilla. Jos nyt jostain syystä onkin uusi ovulaatio, niin siihenkin on sitten verkot vedessä kyllä ;-) En nyt mitään suuria odotuksia lataa vielä näille ensimmäisille yrityskierroille, esikoisesta olisi kyse että katsellaan vaan ihan rauhassa.

Vierailija
191/273 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naiset, Vilho täällä tiukasti vielä ;)

Ensinnäkin, mahtavaa Katmandoo, onnea!!! Monesko lapsi teillä olikaan yrityksessä? Ja Pippurinen myös onnea plussan vahvistuksesta! :). Ponityttö, plussapeukut pystyssä edelleen. Muillekin piinailijoille tsempit ;)!

Omaan turvonneeseen napaan sitten.... HUOH ja HUOH. On tää ihmeellistä. Tein uuden testin toissapäivänä kp 32, davidin liuska (mammaksista) ja niin selkeä nega kuin olla voi. Ei viivan palaakaan. SILTI oireet jatkuvat,ja menkat eivät tule. Ihan mahotonta menkkajuilintaa on ollut nyt päiväkausia (siis ei koko aikaa, mut mennentullen), olen välillä ihan varma, että nyt alkaa. Selänkin puolella ahistaa. Muitakin alalvatsaoireita on, kipua, painetta, "ahistusta". Masu on turvonnut, lämmöt ei hurjan korkealla, jotain 36 ja puol silti. Sorry if too much information seuraavaksi: Valkkista on ihan naurettavan paljon, valkoista, hulahtaa välillä housuun lusikallinen, "alaosasto" on jotenkin turpea, mieskin huomasi ja sanoi seksin jälkeen (jota muuten mulle kiitos paljon ja heti). Ja eilen oirelistalla uusi tulokas, järkyttävän kipeät nännit, jotka ovat isommat kuin yleensä, koko nännipiha isompi (väri ei ole kyllä tummempi). Menkkojen aikaan mun rinnat ei yleensä oireile ollenkaan, oviksen aikaan on ollut (ei aina) nännikipua, vaikkakaan mitään kokoeroja en ole ennen huomannut.

Josta päästäänkin siihen, et puolet ajasta olen siis varma että ovuloin näin pirun myöhään. Kait sekin on mahdollista. MUTTA olen saanut sen CB hymynaamaovisplussan testiin jo kp 14 (ja uudestaan viikko puoltoista sen jälkeen). Joten, vaikka en tiedä miltä raskaana ollessa tuntuu, niin puolet ajasta olen ihan varma että olen raskaana.

Tämä on tosi piinaavaa.... Puolet ajasta siis hymyilen onnellisena kuin tyhmä ja puolet ajasta (kuulemma) tuijotan tyhjyyteen, miettien siis mitä IHMETTÄ tämä on?! Aivot raksuttaa koko ajan. Joka saattaa olla syy tai seuraus sille, että huolimatta hyvästä olosta välillä, pinna on toooosi kireällä. Hermostun ihan hem***tin helposti (terkkuja vaan Katmandoo;)).

Eihän se tietysti huono asia ole, jos ovuloisin nyt, mutta ku tahtois tietää hetipiannyt!! Tämä nännikipu oli oikeastaan pelastus... ainakin jotain on tekeillä, eikä kyse ole vaan varmaankaan mistään oikeasti diagnosoitavasta haitasta - PCO:ta (joka on kyl normigynekäynti -ultrissa suljettu pois mennävuosina ja kuukausina) ja endoa olen tässä nimittäin kipuineni pyöritellyt myös...

Toivottavasti joku jaksoi lukea tänne asti, jos jaksoi, niin ei muuta ku pluspluspuhureita!! Minä en tiedä mitä seuraavaksi teen.... testiä kehiin..? ja taas uusi pettymys?! On sekin kumma, että yhdellä isolla pettymyksellä ei selviä yhtä kiertoa läpi...

Vilholainen, kp34/?28?, yk5.

muoks* piti vielä sanomani, että kiitos tsempeistä ja "korvana" (tai siisi silminä olosta) ja täälä saadusta vertaistuesta ;). Havainnolistaakseni tätä henkireikää; keskustelu tältä päivältä:

Mies: (joka kyllä toivoo vauvaa siinä kuin minäkin) "siis ajatteleksä tota vauva-asiaa ihan koko ajan?"

Minä: "no itsekin ajattelisit, jos susta tuntuis tältä".

Mies: "no mutta IHAN koko ajanko?!

I rest my case.

Vierailija
192/273 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaisi olla piina viikko edessä...joko menkat tai plussa. Tää on kyllä tosiaan vasta ensimmäinen yrityskerta, että en jaksa uskoa, että vielä on tapahtunut mitään, mutta kyllä se silti jännittää :) Oireita ei oo kyllä minkäänlaisia, suuntaan tai toiseen, mutta katsotaan mitä tuleman pitää :) Onneksi on niin työntäyteinen viikko, ettei varmaan kerkee paljoo asiaa pohtimaan, ja hyvä niin :)

Annu kp 24/28

Vierailija
193/273 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin todellakin lukea loppuun ja luin uudelleenkin. Voi että... Mulla oli ihan samat fiilikset viime kuussa, sillä erotuksella etten ollut saanut ovisplusssaa "kuvitellussa loppukierrossa". Mä jotenki uskoisin että sulla on nyt joku myöhänen ovis, mutta toki peukutan sen puolesta, että oikeesti sulla vaan nousee raskaushormoni tosi myöhään.

Ootko tehny nyt ovistestiä näiden viimesten tuntemusten ajan? Se vois tietysti kertoa jotain. Tai ei yhtään mitään. ;o)

Mulla ei kyllä mennyt hetkeäkään viime kuussa sitten kun menkat oli myöhässä etten olis ajatellu et onkohan tuolla masussa nyt joku. On tää välillä niin raastavaa. Ja mitä sanoit tosta että eikö sitä voi selvitä yhdellä kamalalla pettymyksellä per kierto on niin totta! Mä just viime kierrossa totesin et on se kamala, kun eka sitä testaa kun menkat on vähän myöhässä, nega, suru ja ahdistus. Sitten googletat hulluna hakusanoilla "myöhänen plussa" tai "kuinka myöhään plussasit" ja sit sitä rupee jo taas pikkuisen toivomaan ja sitten taas viikon päästä, nega, ja sama v***tus päällä. HUOH.

Toivotaan et asia ratkee suuntaan tai toiseen ja siis tietysti siihen että ne kaks viivaa siihen lopulta pärähtää! :oD

Täällä sitä vaan odotellaan että päivät kuluis ja täti pysyis poissa...

ponityttö kp29/28-38 dpo11 yk5

Vierailija
194/273 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi viimeinen lomasunnuntai, tiistaina alkaa työt.. Hyvillä mielin töihin, vaikka kesän alussa olin satavarma, että syksyllä sitten aloitan työt salamyhkäisesti hymyillen ;) Mutta ei! (Ainakaan vielä!) Ja niin on näitä "etappeja" mahtunut tähän 8 kuukauteen kun päätettiin, että vauva saa tulla... milloin oli hiihtoloma, milloin pääsiäinen, milloin juhannus ja milloin mitäkin juhlia joita ennen aina ajattelin, että sitten jo odotan... huh, odotusta odottavan aika on pitkä!

Mutta onneksi täällä on mukavia uutisia!! KATMANDOO!!! Onnea kovasti!!!

VILHO: minäkin jaksoin lukea viestisi, tottakai!! Kuulostaa kyllä niin lupaavalle ja muista, että toivoa on niin kauan kuin menkat pysyy poissa!! Ja ehkäpä tässä kierrossa ovuloit myöhemmin :) Oireesi kyllä kuulostavat juuri samalle, mitä mulla oli ennen ekoja menkkoja pillereiden lopetuksen jälkeen! Ja olin tuolloin satavarma, että nyt on raskausoireet päällänsä. Hormoonit vain taisi hyrrätä ja käynnistellä kroppaani pillerihorroksen jäljiltä. Mutta nyt oikein kovasti tsemppiä sinne ja kyllä se plussa pian pärähtää tauluun!! + + + + + +

Täällä pitäisi olla ovis nyt mennyt ja tän viikon onkin hieman vihlonut alavatsaa, mutta tiedä sitten... valkkari ehkä hieman lisääntynyt, mutta ei mitään merkittävää. Nyt vain odotellaan ja toivotaan että täti pysyy poissa ja pitkään :)

Tsemppiä kaikille!!

jasmiin kp21/33

Vierailija
195/273 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vielä alkanut menkat.Mutta luultavasti alkaa hetkellä minä hyvänsä,sen verran on tuntemuksia vatsassa,ei kokoa aikaa vaan välillä...Mullakin saattaa kierto olla hakusessa,pillerit lopetin toukokuussa,ja vielä kesken liuskan(tyhmä minä).Sehän voi sotkea kiertoa kuukausi tolkulla.

pikkukolmonen kp28/26-31

Vierailija
196/273 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilho: Tuo tilanne on kyllä niin raastava, itsekin sen juuri viime kierrolla koin. Mullahan oli niin, että kp 30/29-31 tein ekan nega testin, sitten kp 32 taas nega. Sitten kp 35 tein kaks haamua. Sitten nyt viime lauantaina, kp 37 tein sen kaiken vahvistavan digi plussa. Että kyllä se plussa voi vaan viivytellä aika pitkäänkin. Joten HURJAT TSEMPIT sulle sinne, hengessä mukana :)

Vierailija
197/273 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas,

Hurrrjasti kiitos tsempityksista ja ajatuksista ;)! Pippurinen, voi ku minullekin kävisi noin!

Kärvistely jatkuu, ja testit on edelleen apteekissa. Ponityttö, kuulostat ihan minulta useissa viesteissäsi ja ajatuksisissasi ;). Ja kyl minäkin sitä ovista epäilen nyt ja epäilisin vahvemminkin ellei tämä olisi ollut muutoin niin outo kierto. Ovista en ole testannut kp25 jälkeen (testit loppui, heh). Sillä viikolla tein siis neljä positiivista hymynaamaa (järkihoi..). Voisko se kp14 ovisplussa olla virhe, ja nuo kp 21-25 oikeaa aikaa. Vai nyt...? huh.

Napakuulumisia vielä; vahvaa menkkamaista juilintaa nyt aamupäivällä, (olishan se järkytys jos ne sieltä pomppaisikin...huh...pelottaa). Kaikki oireet jatkuu, lisäksi aamuinen päänsärky ja vielä enemmän alaselässä painetta. (voi johtua ihan mistä vaan, haloo, maa kutsuu) Olen nyt kahtena yönä nähnyt unta olevani raskaana - aamulla pitää muistuttaa itseään totuudesta. Välillä käy mielessä, et jos nämä oireet ei merkkaa mitään, niin minut saa kyllä kärrätä jonnekin "hermolomalle". Olisko se apteekkikeikka nyt sitten kuitenkin. Toisaalta ei uskalla testata, toisaalta hirveeeeeee paine testata. Tiedän, että jos apteekissa käyn, ne testit eivät kauaa vanhene.

Peukut pystyssä pikkukolmoselle ++++++. Milloin testaat? Entä milloin Ponityttö ja muut piinaajat uskaltautuvat testaamaan? Pluuuuuuuspuuuuuh!

Vilho kp35/mitälie, yk5

Vierailija
198/273 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Olen sivusta seuraillut tätä keskustelua ja nyt aattelin liittyä joukkoon. Ekaa yritellään. Tikutellut olen jo jonkin aikaa ovista, ja kahdella edellisellä kierrolla plussaa näytti, mutta ei kuitenkaan tärpännyt. Nyt sitten en enään tikuttanut ovista ja nyt on sitten menkatkin jo 4 päivää myöhässä. Muutaman kerran olen testin tehnyt, mutta negaa näytti :( . Jännityksellä nyt sitten oottelen josko kuitenkin olisi tärpännyt.

Vierailija
199/273 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 23/23-26, pidempää kiertoa ounastelin tuntemusten perusteella.

Viime kierto oli 23 päivää ja oli ensimmäinen km:n jälkeinen kierto.

Tulis nyt se plussa, 12/08 rv 18+ syntyi turnertyttönen, km06/09 ja km 06/10 takana, jotenka tässä alkaa aika epätoivoinen fiilis olla :(

Vaikka plussa tulisikin niin se on vasta alkua.

Syli on niin tyhjä.

Onneks on kaks lasta ennestään (04 ja 05 syntyneet)

Mutta nyt pitäs se plussa saada.

Ensin, et vois alkaa murehtimaan sitten enemmän :)

Mielialat vaihtelee masentuneesta onnelliseen (PMS oireisiin lukeutuu sekin) mutta tyypillinen ennen menkkoja finni on vielä kateissa.

Muita oireita ei taida ollakaan ja vaikka olisi niin taitaa olla mielikuvitukseni tuotteita... PLAH...

PlussaTuulia kaikille!

200/273 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kp 28 ja edellinen kiertokin oli 32 päivää, että aikaisintaan viikonloppuna. Uskon kuitenkin, etten ole raskaana. Ei mitään tuntemuksia, vaikka tärppiaikoina onkin puuhailtu.

Back to basics muuten, luin jostain että jos haluaa raskautua, ei kannata peseytyä puuhailuiden jälkeen. No minähän kipitän aina melkein suoraan pesulle :-D en tajua miten kukaan voisi olla limaisissa lakanoissa esim. koko yön... No nyt tein hiukan järjestelyjä vastaisuuden varalle, eli vein yöpöydän laatikkoon vanhoja kluttaantuneita käsipyyhkeitä, josko niillä selviäisi sotkuista niin, ettei tarvitse heti pesulle kiirehtiä. Tämä oli siis sarjassamme kaikkia kiinnostaa :-P

Mies meillä tuntuu olevan aika laillakin innoissaan, vaikka itse toppuuttelee että ei oteta asiasta stressiä. Tänään mm. väläytti, että kai me sitten voidaan mennä maistraatissa naimisiin ennen vauvan syntymää, kun hän haluaisi että se syntyisi avioliittoon