Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Huhtikuiset 2011**

10.07.2010 |

Aloitanpa reippaana meille maaliskuisista pudonneille uuden kuun, en ainakaan ollut näkevinäni kenenkään aloittaneen huhtikuisia vielä. Eipä kummempia auringon alla, ei edes ovistuntemuksia vaikka kiertopäivien mukaan olisi käsillä nyt. Minusta tuntuu kyllä etten raskaudukaan kovin helpolla, kaksi viimeistä kiertoa on ajallisesti osunut täysin nappiin eikä tulosta siltikään. Eli aivan hyvään aikaan ehkäisy pois jätettiin, vaikka nuorimmainen vasta tulee 8kk ikään, kai se vaisto sitten sanoi ettei kovin helppoa tästä raskautumisesta tule. Mutta tästä vain eteenpäin, voihan se elämä vielä yllättää:) Tässä vaiheessa kiertoa taas ihan positiivisin mielin, alkukierto sitten taas mieli maassa:/

Helene kp.12/24-28

Kommentit (273)

Vierailija
241/273 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, mahtavaa, onnea hurjasti!!! :D Davidin liuskallako testasit tänäänkin? Hurjaa, antaa toivoa kyllä ;) Hyvä etten heti kipaissut apteekkiin viestisi luettuani...:) Tipun taas varmaan korkealta ja kovaa. Minulla oli nimittäin kuvaamasi kaltaista oloa tässä kuussa myös, eli että negasta huolimatta olo oli raskautunut... no tarpeeksi monta negaa kun päräyttä niin kyllä sekin naisen vaisto meni roskakoriin.. :(

Ja onnea Taurianallakin ;)

Omaa napaa: kierto jatkuu. Varmaan täytyy mennä lekurissa käymään jos ja kun tämä kierto vaan joskus loppuisi... hmmm oireita? Tissit ehkä vähän aremmat ja niitä välillä vihlaisee. välillä, myös kesken unien, alavatsassa vihlaisee kummasti. Venytellessä, niistäessä. Ei kovaa kipua, mutta tuntuu kuitenkin. (epäilen muuten endoakin..) Näin unta plussasta (taas) MIes sanoi tänään aamulla, että eikös testattaisi...? Pelkään vaan sitä pettymystä taas. Testit on vielä kaupassa, mutta katotaan nyt maltanko loppuviikkoon... Menkkamaista oloa ei ole tippaakaan vielä.

Tsemppiä muille vielä plussia odotteleville!! ;)

Vilho kp43/??, yk5

Vierailija
242/273 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ponityttö!! Mä täällä oon käynyt lueskelemassa teidän piinaviikoista, vaikka itse olen jo tuolla toukokuisissa...ja kesäkuisiin voisin siirtyä samantien, kun ei miehen työmatkan takia päästä parhaillaan olevaa ovista hyödyntämään:(

Tsemppiä myös Vilholle! Musta toi sun tilanne kuulostaa kaikesta huolimatta lupaavalta;) Toivotaan ainakin näin. Eihän ne menkat kokonaan voi pois jäädä...paitsi siitä yhdestä syystä;) T.Wilpuri kp13/27-29 yk4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
243/273 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupissasta selkeääkin selkeämpi nega. Mutta Ponitytön tilanne antaa toivoa, koska menkatkaan ei kyllä ole alkaneet. Mäkin näin yöllä unta että testasin plussan...

Mietin tuossa että olisiko se ovulaatio oikeasti voinut sittenkin olla vasta silloin kp 24 tienoilla niinkuin leikilläni heitin. Mulla tuli kyllä ovislimoja jo kp 14:sta asti mutta mistä sitä tietää mitä metkuja tämä kroppa tekee. Tämän puolen vuoden aikana, mitä olen ollut ilman pillereitä, tuo ovulaatio on kyllä ollut melko tarkkaan bongattavissa juuri tuon kp 14 tienoolla ja sitten loppukierto on venynyt.

Jos nyt oikein kalenterista tarkistetaan, niin kierrot on menneet näin:

ovulaatio kp 12 - kierto 28

ov. kp 14 - k 32

ov. kp 11 - k 29

ov. kp 15 - k 31

ov. kp 14 - k 32

Tietty pitää muistaa, että en tikuttele ovulaatiota, eli parin päivän heittoja tuossa voi olla mutta ei enempää. Mikä sitä ovulaatiota olisi voinut viivyttää? Siis jos se olisikin ollut vasta siellä kp 24-26 tienoolla...?

Ponitytölle joka tapauksessa onnea ja muille tsemppiä ja iloista mieltä!

En tiedä koska tässä taas sitten alkaisi testailemaan, jos ei menkkoja näy... jos ovulaatio olisi ollut siinä kp 25 niin siitä 14 pvää eteenpäin olisi kp 39 eli loppuviikko sitten. Lauantaina olisi taas juhlaa tiedossa, joten kai sitä ennen olisi syytä taas testailla... Jotain oireitakin ehkä on, eilen lueskelin Kaksplussan keskusteluista hirmu pitkää oiretopicia ja löysin taas vaikka mitä. Eilen illalla oli vilu saunan jälkeen, vaikka yleensä olen kuumaverikkö ja hikoilen ennemminkin. Kurkku tosiaan ollut parina päivänä kipeä, ja pientä lämmönnousun tunnettakin oli illalla. En kyllä mitannut. Voi toki selittyä ihan täysin flunssallakin. Viime viikolla yhtenä päivänä mulla särki oikeaa lonkkaa, sellaista ei koskaan ennen ole ollut. Se mikä itseäni eniten ihmetyttää on normaalia menkkoja edeltävän rintojen kivun puuttuminen. Yleensä ovat kyllä arat melkein ovulaatiosta asti, nyt ei mitään. Illalla oli sellainen "lantionsisäinen pakotus" alavatsalla, aamulla ikäänkuin kirvelsi. Eilen aivastellessa tuntui repäisykipua alavatsalla, joka jäi hetkeksi vielä aivastuksen jälkeenkin tuntumaan. Tiedä häntä, lähinnä nyt odotan menkkoja, mutta jotain ihme viivästystä tässä kuitenkin on tapahtunut kun kierto näin venyy.

MUOKS: lisätty ajatuksia :-)

Vierailija
244/273 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, etten täällä kauan vanhenisi, mutta niin et sinäkään sitten :D

Vierailija
245/273 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilho: toivotaan nyt että perässä tulet. Lupaavilta kuulostaa noi sun oireet ainaki! Nyt tän plussan tein One step-puikkotestillä, se David-liuska oli vaan yks joka oli tullu ilmaseks niiden ovistikkujen kylkiäisenä.

Kerroin tänään mun parhaille ystäville, jotka tietää yrityksestä. Aika kummallista tämä nyt on... En jotenki uskonut että pääsen tänne plussauutisia laittamaan.

Kamalasti peukutusta ja plussatuulia nyt viimeisille piinailijoille, toivotaan toivotaan...

ponityttö

Vierailija
246/273 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuin ihana lukea sun uutista :) Onnea tod paljon! Pikkuhiljaa näitä plusuutisia onneksi satelee. Ja onnea kaikille muillekin plussanneille.

Tsemit teille piinailijoille.. Keksispä jotain rohkaisevaa sanottavaa. Hitsi, Vilho, tuo sun tilanne kuulostaa kyllä aika omituiselle. Jospa se tietäis haikaraa :) aika pitkään oot saanut jo piinailla ja ihmetellä. Mä ainakin sydämestäni toivon teille plussaa. Ja teille jokaiselle :)

-Katmandoo todellakin,vihdoin raskaana viikoilla 6+3

247/273 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäs meitä vielä on jäljellä itseni lisäksi? Huomenna voisi taas testata, olisi sitten kp 39/32. Tällä hetkellä ei ole menkka- eikä raskausoireita kumpiakaan. Jos pe on nega ja menkat ei ala niin voisi kyllä kysäistä sitä veritestin mahdollisuutta ensi viikolla. Ei mulla ole ikinä ollut näin pitkää kiertoa.

Vierailija
248/273 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa tänne vielä mahtuu uusi kuumeilija mukaan :)

Jätin ehkäisyrenkaan pois heinäkuussa ja päätimme, että pikkuinen saa tulla jos on tullakseen. Nyt taitaa olla menossa kp 31/???.

Tein tänään testin ja tulos oli kyllä kummallinen. Kontrolliviiva näkyi kyllä, tosin keskeltä haaleampana kuin päistä. Testiviivan kohdalla näkyi punaista viivaa muutaman millin matkalta yläreunassa ja loppu viiva oli hyvin haalea.. Ota nyt tuosta sitten selvää...

Olis se aika ihme, jos heti onnistais. Jotenkaan en jaksa uskoa moista. Toissa viikolla rinnat tai paremminkin nännit olivat kyllä todella kipeät ja alamahassa tuntuu kenkkuja ja kovia vihlaisuja mm. tuolilta noustessa. Voihan tuo oma hormonitoiminta olla vaan vielä sekaisin tuon renkulan jäljiltä.

Taidanpa odotella vielä jonkin aikaa ja tehdä uuden testin, jos menkkoja ei kuulu.

Vierailija
249/273 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Vielä täällä notkutaan... elikäs kierto jatkuu. Jaa-a, jospa lauantaina testaisi.. tai sunnuntaina. Oireita on vähän rinnoissa (sivuilta kainaloista kipeät) ja vähän vatsassa ja runsasta valkovuotoa. Eilen oli liiankin tutun tuntuista menkkajuilintaa. Mutta hanat pysyvät kiinni. Kiitoksia tsempeistä "vanhat tutut" ;), omituista tämä tosiaan on.

Samaa mietin kuin casandra, jos täällä viikolla ei tapahdu jotain käännettä, niin verikokeeseen tai lekuriin ens viikolla..

Oikeen kovasti tsemppia testiin Casandralle ja Pikku punahilkalle uusintatestiin; jospa se viiva siitä vahvistuisi ;)

Plussatuulia

Vilho kp45(!)/??, yk5

250/273 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punahilkka: kyllä tuo minusta plussalta kuulostaisi :-) jos se pissa vaan ei imeytynyt tasaisesti tai jotain? Nega on kyllä niin puhdas nega että siitä ei voi erehtyä... Uutta testiä vaan tekemään, eiköhän se siitä vahvistu!

Vilho: toivotaan että mekin päästäisiin pian odottajiin tai edes toukokuisiin... Vai mahdetaanko joutua hyppäämään suoraan kesäkuisiin kohta näillä kierroilla ;-)

251/273 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punahilkka: kyllä tuo minusta plussalta kuulostaisi :-) jos se pissa vaan ei imeytynyt tasaisesti tai jotain? Nega on kyllä niin puhdas nega että siitä ei voi erehtyä... Uutta testiä vaan tekemään, eiköhän se siitä vahvistu!

Vilho: toivotaan että mekin päästäisiin pian odottajiin tai edes toukokuisiin... Vai mahdetaanko joutua hyppäämään suoraan kesäkuisiin kohta näillä kierroilla ;-)

Vierailija
252/273 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä sitten kävi, että raskaana ollaan! En olisi kyllä uskonut, että ekalla kierrolla onnistaa.

Tein vielä tänään aamulla toisen noista eilen ostetuista marketin testeistä ja tällä kertaa hyvin hyvin haalea viiva. Mies ei sitä nähnyt, joten epäilin hieman omia silmiäni. No, suuntasin sitten apteekkiin ja tein uuden testin ja kyllä siinä ihan selkeästi lukee että raskaana!

Oireita on ollut jo jonkin aikaa. Oletetun hedelmöittymisen jälkeen oli vajaa viikon maha todella kipeä toisen munasarjan kohdalta. Kun se helpotti, niin nännit tulivat järkyttävän kipeiksi. Pienikin hipaisu sattui. Sekin meni ohi viikossa. Tällä viikolla on vaan ollut lievää kuvotusta, älytön väsy ja alavatsassa tuntuu vihlaisuja mm. tuolilta noustessa. Niin ja valkovuotoa tulee ja paljon :)

Plussaonnea kaikille!!!

Pikku Punahilkka 4+4

253/273 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani testasin kolmennen negan tänä aamuna. Ei tästä ota hullukaan tolkkua :-/ Tulis nyt ne menkat niin sais aloittaa uuden kierron. Oireetkin katoaa.

Cassandra kp 39/32

negat kp 33, 36 ja 39

254/273 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp ois 41/32 ja ei merkkiä suuntaan tai toiseen. Jotain pieniä vatsatuntemuksia on, mutta voivat yhtä hyvin olla pieruja. Jos olis ollu normaalipituinen kierto niin kohtahan sitä pääsis jo kokeilemaan taas uutta tärppiä. Mutta ei. Kai sitä taas ensi viikolla pitää testata, taidan tilata mammaksilta isomman paketin kerralla, sama se on millä niitä negoja testaa...

Vierailija
255/273 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin liittyä sun kaveriks kun luen aina tätä palstaa kuitenkin. Itsellä siis tilanne kp 37/32, eikä mitään tuntemuksia enää. pari päivää sitten tissit kasvo ja tuli kosketusaraks, mutta eipä taida enää sekään vaivata. olen tehnyt kolme testiä ja kaikki negatiivisiä. luulen että täti sieltä tulee kunhan vaan jaksaa. Testejä vaan lisää tännekkin!

256/273 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä akka hyppää suoraan kesäkuisiin :-) Löysipä se täti tännekin vihdoin. Taidan peräti joutua perustamaan kesäkuisten ketjun, kun vielä ei sellaista näkynyt olevan. Hiukan liian pitkäksi kyllä venähti tämä kierto (40) mutta toivottavasti seuraava olisi taas normaalia 30+ -luokkaa. Helmeeee:lle pidän peukkuja, mulla ei rinnat tulleet normaalilla menkkoja edeltävällä tavalla araksi ollenkaan, mutta menkkatuntemuksia on ollut jo yli viikon.

Vierailija
257/273 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Punahilkalle täältäkin ;).

Ja pahoittelut Cassandralle tädistä. Vaikka kyllä tädin vierailu varmaan helpottikin. Tsemppiä seuraavaan kiertoon.

Helmeeeelle vielä peukut pystyssä, jospa tulis myöhäinen plussa.

Enhän minä taida tänne huhtikuisiin enää kuulua kävi tässä kierrossa miten tahansa.. mutta päivitänpä tilanteen tänne, kun täällä olen kerran roikkunut ;)

Kp 48 lähenee loppuaan... ja menkoista ei ole tietoakaan, tissikipu jatkuu (ei ole mulla ollenkaan menkkaoire). Tätä ja muutamia alavatsan vihlaisuja ja pieniä kipuja lukuunottamatta olo on suht normaali. Valkkista on paljon. Edellinen nega tehty kp 43, ja sitä edellinen viikkoa ennen sitä. Ovisoireita oli vielä kovin myöhääänkin, ja toivo plussasta elää (juu tiedän hullu olen...), mutta kyllä tämä kierto saisi jo loppua tavalla tai toisella..

Testaan huomenna tai viim tiistaina.

Vilho kp 48 (tai 49 puolella taidetaan jo olla), yk5

Vierailija
258/273 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko käydä vielä jännäilemässä täällä teidän puolesta. Ei siitä niin kauan ole ku itse ollut samassa veneessä.. Voi taivas mitä megakiertoja!!

En osaa kyllä kuvitella kuinka piinaavaa tuo on.

Mä tosissani toivon, että megakierrot muuttuu teillä raskaudeksi. Eiku hetkinen, Cassandra taiski jo saada tädin.. Pahoittelut. Mutta pääseepähän taas ns. puhtaalta pöydältä aloittaan.

Vilho ja Helmee, sympatiat teille! Ja tietysti kaikille muille :)

Katmandoo, hengessä mukana

Vierailija
259/273 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katmandoo, kiva kuulla että olet hengessä mukana ;). Sinulla siellä ilmeisesti kaikki hyvin? :).

Ponitytöltäkin olisi kiva kuulla vielä kuulumiset? (lomamatkan jälkeen?!)

En pysty keskittymään nyt mihinkään ja tulinpa kirjoittelemaan.... Tilasin äsken ison kasan erilaisia raskaustestejä, enhän mä muuten pärjää näiden megakiertojeni kanssa... Tilasin myös ajan gynelle, menen ultrauttamaan ja keskustelemaan tuosta lh:n kohoamisesta ilman ovista (näin oletan).

ON:tissit on kosketusarat ja ihan särkevätkin välillä. Tälläista ei ole ollut koskaan aikaisemmin mutta täytynee lisätä menkkaoireisiin. Sillä sen jälkeen kun olin saanut tuon r-testi tilauksen tehtyä alkoi ihan hillitön menkkajuilinta, nyt tai ei koskaan.... Tänään illalla aukeaa hanat, veikkaan minä :(. Ja aamulla olin niin toiveikas raskaudesta.... Voi kuinka monta epätoivon ja toivon hetkeä tähän kiertoon mahtuu. Jotka välillä oikeesti voi muuttua laidasta laitaan tunnin sisässä, siis ilman testaamistakin. Huoh.

Vilholainen kp49/? yk5...(vielä)

Vierailija
260/273 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitkästä aikaa taas avasin tän palstan ja vau! onnea raskautuneille