Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Huhtikuiset 2011**

10.07.2010 |

Aloitanpa reippaana meille maaliskuisista pudonneille uuden kuun, en ainakaan ollut näkevinäni kenenkään aloittaneen huhtikuisia vielä. Eipä kummempia auringon alla, ei edes ovistuntemuksia vaikka kiertopäivien mukaan olisi käsillä nyt. Minusta tuntuu kyllä etten raskaudukaan kovin helpolla, kaksi viimeistä kiertoa on ajallisesti osunut täysin nappiin eikä tulosta siltikään. Eli aivan hyvään aikaan ehkäisy pois jätettiin, vaikka nuorimmainen vasta tulee 8kk ikään, kai se vaisto sitten sanoi ettei kovin helppoa tästä raskautumisesta tule. Mutta tästä vain eteenpäin, voihan se elämä vielä yllättää:) Tässä vaiheessa kiertoa taas ihan positiivisin mielin, alkukierto sitten taas mieli maassa:/

Helene kp.12/24-28

Kommentit (273)

161/273 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut olo. Mennyt viikonloppu olisi ollut meidän huhtivauvan kannalta otollisin aika. Ovis testejä en voinut tehdä loppuun asti, eli varsinaista plussaa en saanut, mutta viiva vahveni useana päivänä.

Viikonloppuna johon ovis ajoittautui ei sitten peittoa heiluteltu. Isännällä oli flunssaa pukkaamassa ja häntä ei vain huvittanut. :( Kyllä voi sitten ottaa päähän. Eihän sitä aina voi huvittaa, mutta höh, miksi juuri nyt. Tietysti teoriassa on vielä mahdollista tulla raskaaksi (?) mutta taitaa Hekle-tyttö siirtyä kohta toukokuisiin.

Hyviä plussatuulia muille ja ihanaa elokuun jatkoa kaikille.

Vierailija
162/273 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna se täti sitten tuli...oikeastaan aika koomisesti...heräsin aamulla ja päätin, että nyt tehdään se testi, jota olen suunnitellut...olihan menkatkin 2pv myöhässä. Juu, samantien, kun olin saanut pakkauksen revittyä auki, lorahti!!!Että näin pitkälle pääsin tällä kertaa, hih;)

Mitenkäs Katmandoo ja Vilho, onko tilanne ennallaan? Toivossa on tosiaan hyvä elää, vaikka välillä sekin tuntuu aika toivottomalta...

Hekle, sun tuntemuksissa on paljon tuttua...on aika masentavaa, jos tärppipäiviä ei pysty hyödyntämään! Katselin myös kalenteria tossa mieli maassa, näyttäis siltä, ettei meille tule toukovauvaakaan, koska mies on töissä just oviksen aikoihin 5 päivää...ehkä myös seuraavassa kuussa...voihan prkl...No, mä käyn täällä kurkkimassa loppujenkin kuulumiset, vaikka itse siirryn toukokuulle. Paljon plussia ja tsemppiä!!T.Wilpuri 1/27-29 yk4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/273 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa!: Kp35/28-31, oon tehny viimeks testin toissapäivänä, iltapäivällä, nega tuli.

Tein nyt testin, en heti aamulla. Ja tuli haamu! Testistä oli kulunu ehkä vähän alle 10min, kun se tuli. Voinko iloita vai mitä apua? Testaanko aamulla uudestaan? :)

164/273 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, että tuohan kuulostaa hyvältä. Jos sulla on testejä niin eikun uutta putkeen. Ainakin ne varhaistestit, mitkä näyttää jo 10 yksikköä hormonia, pitäisi näyttää varmemmin.

Pidän sinulle peukkuja ettei tarvitse siirtyä toukokuisten pinoon;-)

Ai niin piti kertoa yhdestä kaveristani, jolla menkat myöhässä ja testit vaan näytti negaa vaikka aikaa oli kulunut vaikka ja kuinka. Lopulta verikoe kertoi hänen olleen raskaana. Eli kaikilla testit ei vaan näytä plussaa vaikka raskaana olisikin.

Mutta tsemppiä sinulle ja toivottavasti viiva muuttuu selkeäksi plussaksi.

Vierailija
165/273 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippurinen, onnittelut haamusta! :) Uteliaisuuttani; mitä testejä olet käyttänyt, negaan ja nyt haamuun?

Pahoittelut menkoista Wilpuri :(. Ja Hekle, sympatiseeraan tärppipäiväongelmassa; asutaan miehen kanssa eri kaupungeissa - ei oo helppoo ei. Sen(kin) takia toivois, et noihin hemmetin testeihin voisi luottaa. Mut ku kroppa ei ole kuin kello..niinkuin huomattu on.

Vilho (menkattomana edelleen)

Vierailija
166/273 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tein toisenkin testin, eri merkkinen: Toinen Clearblue ja toinen David. Molemmissa tuli haamu. Toisessa vähän selkeempi.. Vähän jännittää, uskallanko jo iloita?

Se on kyllä jännä, kun toisilla ei testi näytä plussaa millään!

167/273 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä näyttää hyvältä. Varsinkin kun testit eivät olleet predictoria. Sillä sain itse haamun joka muuttui negaksi. Tosin testasin jo ennen menkkojen alkua.

Anyway, hyvältä näyttää, Onnea onnea!

Vierailija
168/273 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edit: testien merkit siis Vilholle :)

Kaks ekaa negatiivista tein jollain kotitesti.fi tilatuilla. Joista huomasinki sitten, että vanhaks olivat menneet. Toissapäivänä tein clearbluella. Ja nyt kun tein kaksi, niin olivat nuo clearblue ja david. :)

Toivon kaikille sydämen pohjasta plussatuulia

Vierailija
169/273 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun suuret pahoittelut negan ja tädin saaneille, uutta putkeen vaan!

Minulla piinaviikot vielä edessä. Reissusta ollaan palailtu ja reissun aikana tikuttelin ovista vähän vaihtelevalla menestyksellä. Täällä onkin keskusteltu davidin testeistä ja minulla samansuuntaiset kokemukset kuin muilla. Tikutin ovishaamut sekä maanantaille että tiistaille, mutta ke viiva ei vahvistunutkaan vaan oli jo nega. Siis mitä? Olikohan kyseisinä päivinä nyt sitten ollut ovis vai menikö se ohi viikonloppuna kun esim. su jäi tikuttamatta. Nyt olo vähän sekava. Ma ja ti pupuiltiin varmuuden vuoksi ja onneksi niin, koska eilen tulos oli tosiaan se nega. Sen opin tästä, että ensi kuussa en käytä enää davidiä, kun teillä muillakin kerran on ollut samansuuntaisia kokemuksia. Mikähän olis luotettava ja hyvä ovistesti, cb?

Tässä taas minusta ehkä liikaakin, mutta kun tuo mies ei ymmärrä näitä tikutushommia eikä kuulemma oikein uskokaan koko touhuun enkä ole muille vielä vauvahaaveista kertonut, niin tämä on ainut kanava ihmetellä ja keskustella. (ja anteeksi vielä äskeinen hengästyttävä lausehirviö)

terkuin Tupuna taas (kp 20/ 29-31)

Vierailija
170/273 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on ihana paikka, jossa voi kertoa omia tuntemuksiian ja kokemuksiian. Ei haaveilu/alku odotus vaiheessa asiasta oikein halua kenellekkään läheiselle kertoa, täällä kukaan ei tunne eikä tuomitse (ainakaan toivottavasti).

Minusta ainakin on mukava lueskella muiden kuumeilijoiden/odottajien mietteitä :)

Ja kukas muu on parempi kommentoimaan toisen ihme oireita, kun toinen joka kokee samaa? =D

Vierailija
171/273 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuista ovistesteistä, itse olen käyttönyt kt:sta tilattuja Sofi one step -ovulaatiotestejä ja täytyy sanoa, että olen tyytyväinen niihin. :) Minulla ainakin näyttävät vahvaa viivaa kun pitää.

Onnea onnea haamusta Pippurinen. :)

Tuo on kyllä Hekle tosi turhauttavaa, kun tietää milloin pitäisi pupuilla, mutta se ei vaan sysstä tai toisesta onnistu. :(

Ikävää Wilpuri, kun menkat alkoi ja seuraavan kierron ongelmallisuus oviksen suhteen. :(

Täällä ovis oli aika varmasti (testien ja kramppien perusteella ainakin) eilen. Nyt mua jännittää niin perkuleesti, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Viime kierto kun oli mitä oli. Toisaalta tosi toiveikkaana. Päivä kerrallaan vaan on mentävä... Viikonloppuna ainakin varmaan ajatukset on muualla, kun lauantaina koiranäyttelyyn ja sunnuntaina hevosen kanssa ensin estekisoihin ja sitten oman seuran agilitykisoihin töihin. :)

Anski- kp.14

Vierailija
172/273 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikomus on tehä se perkuleen testi tänään kunhan pääsen sen ostamaan.En saa mielenrauhaa ennekun olen sen tehnyt,mulla on kahessa edellisessä raskaudessakin pamahtanut samantien vahvat viivat heti menkkojen viivästyttyä päivän pari,ei ikinä mitään haamuja tai muuta,et luulisin sen näyttävän tässäkin vaiheessa jos jotain näytettävää on.Sekavaa mut kai joku tajusi... :D

Mitään merkkiä menkkojen alkamisesta ei varsinaisesti ole,ei edes juili mahaan niin kun normaalisti näillä päivillä.Eilen tosin tuli kauhea siivous ja leipomisvimma...epäilyttävää.Se on yleensä ollut menkkoja edeltävä oire.Mutta katsellaan!

Meillä myös ohjelmassa viikonloppuna koiranäyttelyä,ei tosin omia koiria sinne viedä, vaan ihan katselemaan ja ihmettelemään.

Vierailija
173/273 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippurinen, suuren suuret onnittelut!! Aivan upeaa!! Ja olen samaa mieltä kanssasi, että tämä on mahtava tapa vaihdella kokemuksia oireiluista niin kuvitelluista kuin todellisistakin ja täällä tosiaankin saa "puhua" aiheesta vapaasti eikä tarvitse olla "yksin"! Miehetkun ei aina kaikkea kuumeiluun liittyvää jaksa jauhaa, niin kiitos teille kanssasisaret tästä kuulumisten ja tuntemusten vaihtamisesta :)

Pahoittelut Wilpurille tädistä :( Toivotaan, että ensi kuussa tärppää kaikesta huolimatta!

Pikkukolmoselle peukut pystyssä testailuun!

ON: Ovis pitäisi olla tuloillaan, tai sitten se on jo mennyt tai juuri meneillään. Testailut jätin sikseen, sillä David-testeihin en oikein luota... saman suuntaisia kokemuksia kuulosti teillä muillakin olevan ko testeistä. Laskureiden mukaan, sikäli mikäli kiertoni olisi 33pv, hedelmällisimmät päivät olisi juuri nyt meneillään. Varmuuden vuoksi ollaan kyllä pupuiltu koko viikko, hih :) Jotenkin nyt on taas niin sellainen olo, etten kestä enää yhtään pettymystä... Viime pettymys ei tuntunut niin pahalle, sillä lomailimme ja oli kaikenlaisia juhlia ym eikä asiaa ehtinyt niin paljon miettiä. Mutta nyt taas jännittää niin pirusti...

-jasmiin 19/33

Vierailija
174/273 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista :) Tein tänä aamunakin 2 testi (en meinaa uskoo millään). Haamut molemmissa :) Vähän jopa vahvemmat kun eilen. Tarkistin myös eilisen Clearblue testin, sinne oli ilmestynyt vahva viiva.. toki tähän ei kai voi luottaa, kun eilen tehty :)

On tosiaan ihanaa kun voi täällä avautua asioistaan!

Tsemppiä kaikille oviksen bongaamiseen ja hurjia plussatuulia! :)

Kysymys vielä: Missä vaiheessa kannattaa mennä ekan kerran lääkäriin plussan jälkeen? Haluisin ainakin varmistaa asian vielä verikokeella!?

Vierailija
175/273 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Pippurinen! Onnittelut... :)

Joo samaa mieltä, kun muut, että täähän on paras paikka purkaa omia tuntojaan ja lukea muitten kokemuksia ja mielipiteitä. Ja kiva, että täällä on aina paljon porukkaa. :)

Tein äsken taas testin ja negatiivista se näytti, että kai se on uskottava. MISSÄ IHMEESSÄ SE TÄTI SITTEN OIKEEN VIIPYY?? Niin ärsyttävää... viikon kohta myöhässä. Noh, ei auta kun odottaa ja yrittää seuraavalla kierrolla. :) Onnea vielä kaikille kellä on piinailut meneillään tai tulossa.

Vierailija
176/273 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikille muille vielä oikein paljon plussia!!!

Minen tiedä verikokeista, kun en oo ite niitä koskaan otattanut, mutta luulisihan sen niissäkin näkyvän, jos jo näkyy testissäkin. Ainakin itsestä tuntuisi siltä.

177/273 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä että jokainen kertoo omista tuntemuksista ja mielipiteistä asioihin. Sitenhän me kaikki saamme arvokasta tietoa, miten vauvakuumeilu oirehtii, mitä kikkoja kannattaa kokeilla ja mihin testeihin luottaa.

Aasin siltana testit omaan napaan. Kirjoitin että laskennallisesti ovis on ohitettu ja ne päivät juuri jäi testaamatta. No huvikseni/ mielenkiinnosta olen nyt testannut parina päivänä ovista ja ihmettelen suuresti että testi näyttää edelleenkin viivaa ja tänään tummempaa kuin eilen. Kyseessä on David testi. Pitänee huomenna tehdä Apteekin ovistesti. Voisiko olla että ovis olisi myöhästynyt ja vasta siis tuloillaan? Olihan mulla viime kierto pidempi kuin piti olla. Olisiko siis jotenkin nyt hormonit sekaisin? Olisihan se hienoa jos sitenkin ovis olisi tulossa ja saisi viritettyä tunnelmat kohdilleen :) ja eikun peittoa heiluttelemaan.

Vierailija
178/273 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippurinen onnittelut! Ja harmi kellä ei nyt sit tärpännytkään..

Mulla tilanne hieman sama kuin Vilholla. Menkat nyt kolme päivää myöhässä, mutta testia en oo viel tehny. On kovin monta kertaa käyny niin, että kun testin tekee, niin johan menkat alkaa. Mutta yhtään ainoaa raskausoiretta ei myöskään oo. Joten oletettavasti tää kierto on jälleen vaan sekasin. Ku on joskus ollut niitä yli 40 päivän kiertoja, niin ei se ihmetyttäis nytkään. Mä oon koittanu keskittyä vaan mustikanpoimintaan =D ja odottelen kuukautisia sunnuntaihin saakka. Sit on testin vuoro jos ei oo täti siihen mennessä tullu!

Koitetaan jotenki jaksaa näiden kirtojemme kanssa

-Katmandoo kp33

Vierailija
179/273 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippurinen, jos kotitesteillä viiva vahvistuu, niin ei sitä kannata rahojaan haaskata kalliiseen verikokeeseen. Meillä ei ainakaan tehdä julkisella puolella verikokeita "varmistusmielessä" ja yksityisellä hintaa tulee testille jotain vajaa neljäkymppiä. Sillä hinnallahan ostaa jo jokusen apteekin testin, vaikka CB:n diginkin, sehän on todella varma. Neuvolaan kannattaa sitten soitella kun viiva on vahvistunut.

Oletko Vilho testannut uudellleen jo? Voikun olisi vaan ollut liian aikaista... Itse kyllä tossa jo vannoin etten omalla kohdalla enää elättele toiveita mistään myöhäsistä plussista, jos testi näyttää kaks viikkoa oviksesta negaa. Nega mikä nega, ei sitä kannata itselleen tietentahtoen toista pettymystä aiheuttaa, kun yhdessäkin on tarpeeksi kestämistä. Mutta jos teillä kuitenkin..?

ON: Täällä ei mitään uutta, tiistaiks siis odottelen tätiä, testailua ehkä viikon päästä jos maltan sinne ja jos ei oo menkat alkanu. ;o) Välillä nippailee alavatsalla ja nännit on ollu arat, vaikka muissa kierroissa tisujen kipuilut on ajottunu enemmän oviksen aikoihin. Naama on ihanan rasvanen (kuten jo viimeset puol vuotta, eli siis pillereiden lopetuksesta lähtien, mutta mitäpä sitä ei käsisi tämän projektin eteen), mutta menkkafinnejä ei oo vielä ilmestyny...

Ihanaa täällä on kyllä käydä vaihtamassa ajatuksia, kyllä tästä on tullu semmonen "henkireikä" tän vauva-asian suhteen... Kiitos siis teille kanssasiskot siitä!

ponityttö kp27/28-38 dpo9 yk5

Vierailija
180/273 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testin mukaan ei ole huhtivauvaa tulossa.Pienen pieni mahis on kuitenkin,testi ei nimittäin ole mikään erittäin herkkä,vaan ihan normimallia,ja nythän ei vielä ole menkat edes myöhässä...saas nyt sitten nähdä.