Oletko KOSKAAN pettänyt? Milloin?
Tuli mieleen että jos 60% on pettänyt poikaystäväänsä/puolisoaan niin onko sama prosentti myös av:lla. Nyt ei puhe ole siis pelkästään meneillään olevasta parisuhteesta vaan koko omasta historiasta.
Aloin miettimään että onkohan pettäminen joskus tietyssä iässä tavallisempaa ja vähenee kun ikää ja järkeä tulee päähän vai toisinpäin?
Itse olen pettänyt poikaystävääni kahdesti kun olin 17v. Sen jälkeen en ole pettänyt kertaakaan ja ikää on nyt liki 40v.
Kommentit (20)
Mielestäni tuo ei ikään katso, vaan parisuhteeseen. Jos arvostaa suhdetta, sitä ei halua rikkoa sama kuinka kuuma uros sitä tulisi vastaan.
se on luonteesta kiinni et onko pettäjä vai ei.eikös sitä sanota se joka kerran pettää tekee sen taatusti joskus uudestaan..tosin on sitten poikkeuksia,niinkuin joka asiassa ja voihan sitä henkisesti kasvaa jos on nuorena hölmöilly mut näin yleisesti..
öööh... heinäkuussa 2010 -> 5 kertaa+luemattomia nettisex-sessioita
vuonna 2004-2005 luemattomia kertoja
Minkä ikäinen olit/olet nyt?
Exän kanssa oli mennyt huonosti ja erosta oli puhuttu mutta mitään lopullista päätöstä ei oltu vielä tehty. Tapasin sitten uuden miehen ja ehdittiin mennä sänkyyn ennen kuin kerroin exälle että haluan erota.
Eipä ollut avomieskään uskollinen. En varmaankaan pystyisi pettämään uskollista miestä. Uskottoman miehen pettäminen ei edes kaduttanut. Erohan meille tulikin, ei vaan toiminut se suhde. Sen jälkeen en ole kyllä pettänyt. Luulen että ikäkin on tuonut viisautta.
Koskaan en ole pettänyt. Parisuhteessa olen ollut pari kertaa ja joku lyhyt kesäromanssi on aikoinaan ollut. Nyt naimisissa kolmatta vuotta.
On meilläkin kerinnyt reilun 4v. yhdessäolon aikana olemaan huonompia aikoja oman masennuksen takia ja lapsen syntymän jälkeen, mutta missään vaiheessa ei ole käynyt edes mielessä pettää. Aina ollaan saatu asiat kääntymään parempaan ilman pettämiskuvioita ja ollaan erittäin onnellisia yhdessä. Ikä 28v. eli elämää vielä paljon edessä, mutta en silti usko koskaan pettäväni.
Minkä ikäinen olit/olet nyt?
Menin ensimmäisen poikaystäväni kanssa naimisiin ja yhteiseloa on jatkunut nyt 15v. Hiljattain selvisi, että mies on pettänyt minua järkyttävän paljon ja nyt suoraan sanoen vituttaa. Tässä nyt veivaamme, että erotako vai ei. Mies vakuuttelee, ettei enää koskaan tee vastaavaa, juupa juu...
en siis ole pettänyt koskaan, vaikka parisuhteessa olisi mennyt kuinka huonosti tahansa. mun mielestä parisuhde hoidetaan kuntoon tai loppuun ilman kolmatta osapuolta.
nyt siis ikää 30.
Menin ensimmäisen poikaystäväni kanssa naimisiin ja yhteiseloa on jatkunut nyt 15v. Hiljattain selvisi, että mies on pettänyt minua järkyttävän paljon ja nyt suoraan sanoen vituttaa. Tässä nyt veivaamme, että erotako vai ei. Mies vakuuttelee, ettei enää koskaan tee vastaavaa, juupa juu...
EROA totean minä.
en siis ole pettänyt koskaan, vaikka parisuhteessa olisi mennyt kuinka huonosti tahansa. mun mielestä parisuhde hoidetaan kuntoon tai loppuun ilman kolmatta osapuolta. nyt siis ikää 30.
ikääkin on sama 30v.
Minusta se kertoo paljon KOSKA on pettänyt. Jos josku ennen kuin täytti 20v niin sen voi laittaa nuoruuden tyhmyyden piikkiin.
EROA totean minä.
Miehen kanssa 7 vuotta yhdessä ja yksi lapsi, mies pettänyt suunnattomia kertoja, itse selvitin useamman niistä, mutta paljon on kuulemma vielä luurankoja kaapissa.. yks tuttavamme kertoi.. Nyt siis mietintä myssy päässä mitäs tehdä, siis erohan ois kaikkein järkevin ja sitä sinullekin sanoisin, mutta kun itse saman kokeneena tiedän ettei se ole niin yksinkertaista miltä se ulkopuoliselta voi näyttää ja ihmiset ollaan erilaisi.
Ja voin kertoa kostanut olen ja monta kertaa!! Ja mies myös tietää.. Jokin ihme köysi meitä kuitenkin yhdessä pitää..
Mutta jos nyt puhutaan nykyisestä niin olen pettänyt sitä kolme kertaa.
Yhdessä ollaan oltu 17 vuotta. Ekan kerran petin kun odotin meidän esikoista vuosi oli -94, oli muistaakseni kahdeksannella viikolla raskaana ja petin sitä mun ex-heilan kanssa.
Toisen kerran petin sitä lomareissulla vuonna 2005. Mies meni jo nukkumaan ja mä jäin kaverin kanssa baariin, saatiin seuraa ja mähän kävin sitten yhden seuralaisen huoneessa "yömyssyllä"
Viimeisin oli pari kuukautta sitten. Olin ravintolassa ja ihastuin yhteen mieheen ja se muhun. Se sanoin asuvansa ihan lähellä ja ennenkuin menin himaan yöksi, niin kävin sen "kämpän katsomassa".
En tiedä onko mies ikinä pettänyt mua. Syytä ei ole ollut epäillä ja kiinni ei ole ainakaan jäänyt jos onkin pettänyt, enkä ole minäkään kiinni jäänyt. Se on vaan niin piristävää välillä, harvoin mutta välillä.
Olen.
Ei varsinaisesti seksiin asti mennyt, mutta lasken kyllä suutelun + pienen hyväilyn muuten pettämiseksi.
Mies on meidän yhteinen kaverimme (ei hyvä, ei todellakaan), olimme suhteellisen lärvit, molemmilla omat suhteet hieman ongelmallisia (ei tietenkään kelpaa syyksi) ja kaiken lisäksi meidän välillämme on koko tämän parin vuoden tuntemisen ajan ollut selvää vetoa, mutta olemme kuitenkin saanet tähän asti sen pidettyä hyvin kurissa. Mutta nyt sitten kävi näin.
Sellaista jonka kanssa olen todella tahtonut olla. Eli pitkäaikaisia suhteita minulla on ollut kolme, yksi teininä, yksi 17-21-vuotiaana ja nyt nykyinen suhde joka on alkanut kaksi ja puolivuotta sitten.
Tähän väliin on mahtunut ns. kokeiliuita ja maksimissaan suhteet on kestänyt kuukauden. En ole ollut valmis sitoutumaan ja saatoin ihastua yhtenään hetkeksi ja hakea ns. parempaa.
Nyt en hae mitään parempaa vaan olen onnellinen enkä voisi pettää. Tuohon aikaisempaan pitkään suhteeseen mahtui pettävä mies mikä sai meidät eroamaan.
vai varsinainen akti?