Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puistossa taas tiukkapipoäti liikkeellä

Vierailija
09.07.2010 |

Koko ajan komensi tyttöjäni 4v ja 5v. Mitään riitaa ei ollut, kukaan ei kiusannut ketään, kenenkään leluja ei rosvottu - ei mitään ongelmaa nähdäkseni.

Mutta erään 1v:n äiti koko ajan moitti lapsiani, milloin laskivat liukumäkeä liian hitaasti, milloin liian nopeasti. Milloin kiipesivät väärin kiipeilytelineeseen. Tyyppisesti, menes nyt siitä että meidän Peppi pääsee ensin jne. Peppi, peppi peppiiii. MINUN lapseni, meidän PEPPI MENEE AINA MUIDEN EDELLE.

Alkuun lapseni jotain koittivat ystävällisesti jutella tällä Pepille ja äidilleen, mutta eukko vain äyskähteli tylysti ja jatkoi komentavaa posmottamistaan.

5v sanoi että olipa siinä tyly ja ilkeä äiti, koko ajan komensi ja tiuski vaikkei me tehty edes mitään pahaa. Ja näin itse, mitään järjestyshäiriötä ei ollut.

IHQU PEPSUKKA:D TÄytyyhän ne korttelipuistot tyhjentää yli 1-vuotiaista ettei vaan pepsukka saa traumaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostut heti, jos sun lapset ei saa tehdä mitä haluavat.

Vierailija
2/13 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä urputat etkä sanonut mammalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran niin asiallisia olitte, olisit sanonut siellä puistossa.

Vierailija
4/13 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhtautuu aika ikävästi isompii lapsiin. Just kuten sanoit: "pois alta, kun MEIDÄN Hannu tulee".

Kannattais pysyä niiden Peppien ja Hannujen kans omassa pihassa jos ei kestä toisten lapsia ja pitää vaan ilkeillä.

Vierailija
5/13 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhtautuu aika ikävästi isompii lapsiin. Just kuten sanoit: "pois alta, kun MEIDÄN Hannu tulee".

Kannattais pysyä niiden Peppien ja Hannujen kans omassa pihassa jos ei kestä toisten lapsia ja pitää vaan ilkeillä.

Vierailija
6/13 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostut heti, jos sun lapset ei saa tehdä mitä haluavat.

Vierailija
7/13 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä urputat etkä sanonut mammalle

Vierailija
8/13 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin aikanaan...

komentelin mun lasta pois liukumäen alta, että seuraava saa laskea... Se kyllä vaan mielestäni opettaa liukumäkikäytäntöä. Mulla ei olekaan Peppi eikä Hannu.

Vierailija
9/13 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pelottaa vain että isommat tulevat pienemmän päälle.

Meillä on 1-vuotias ja välillä saa puistossa huomautella isommille lapsille, että nyt vähän rauhallisemmin kun on pieniäkin joukossa.

Jos ei ole mitään ongelmaa vaan kaikki leikkivät rauhallisesti, niin silloin en tietenkään komenna muiden lapsia.

Tosin jos meno äityy ihan mahdottomaksi vien kyllä pienen pois enkä ala isommille jäkättämään. :)

Vierailija
10/13 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 1v:n pitäisi väistää isompia?

Vierailija
11/13 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät töni pienempiä, vaan paremminkin asenne on suojeleva. Ei ole ollut mitään ongelmia. Peppi pääsi vuorollaan kyllä, kuten muutkin. Mulla on myös isompi poika, ja olen nähnyt näinä vuosina tosi kovaakin menoa yleisillä leikkipaikoilla. Tuo ei ollut sitä. Todellakaan. Ihmettelen miksi pitää rätkättää ilman syytä vieraille lapsille? Itse vältän räyhäämistä viimeiseen asti. Omiani komennan ihan jämäkästikin jos tarvetta ilmenee.

ap.

Että pelottaa vain että isommat tulevat pienemmän päälle.

Meillä on 1-vuotias ja välillä saa puistossa huomautella isommille lapsille, että nyt vähän rauhallisemmin kun on pieniäkin joukossa.

Jos ei ole mitään ongelmaa vaan kaikki leikkivät rauhallisesti, niin silloin en tietenkään komenna muiden lapsia.

Tosin jos meno äityy ihan mahdottomaksi vien kyllä pienen pois enkä ala isommille jäkättämään. :)

Vierailija
12/13 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla sanot ihan asiallisesti ja suoraan, että sinua ärsyttää kyseisen naisen jatkuva tiuskiminen toisille lapsille! Kerrot, että hänenkin lapsensa vanhenee, eikä se tee lapsesta yhtään ilkeämpää tai pahempaa. Toki pieniä kuuluu varoa, mutta on olemassa myös muun ikäisiä lapsia, ja heilläkin on TUNTEET, joita aikuisen, kypsän ihmisen täytyy kunnioittaa.

Vierailija
13/13 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten mussutetaan kun täytyy varoa. Eihän tuon ikäinen edes ymmärrä puistoilusta vielä juuri mitään. Eikä toisten lasten seurasta. Voisi olla hyvä suojella niitä siellä kotipihassa.

Seuraavalla kerralla sanot ihan asiallisesti ja suoraan, että sinua ärsyttää kyseisen naisen jatkuva tiuskiminen toisille lapsille! Kerrot, että hänenkin lapsensa vanhenee, eikä se tee lapsesta yhtään ilkeämpää tai pahempaa. Toki pieniä kuuluu varoa, mutta on olemassa myös muun ikäisiä lapsia, ja heilläkin on TUNTEET, joita aikuisen, kypsän ihmisen täytyy kunnioittaa.