Olenko sairaalloisen mustasukkainen vai onko tämä normaalia?
Mitä muut naiset sanotte tilanteesta ja mitä mieltä olisitten jos olisitte minun asemassani? En ole koskaan ennen ollut kenestäkään mustasukkainen, nyt olen ollut miesystäväni kanssa yhdessä pari vuotta ja nyt tuli ensimmäistä kertaa eteen tilanne josta tunnen sekoavani:
Miesystävälleni on tulossa ulkomailta vieraaksi hänen entinen lukiokaverinsa (nainen) jonka kanssa eivät ole olleet yhteydessä sitten lukioaikojen,nyt ovat löytäneet toisensa uudestaan ihan vähän aikaa sitten ja tämä nainen on siis tulossa miehen luokse kylään, kahdeksi viikoksi. Nainen asuu siis tuon kaksi viikkoa miesystäväni luona. Itse olen juuri samanana ajankohtana matkoilla joten en ole maisemissa enkä tule tuota naista tapaamaan.
Olisitteko itse tilanteessa mustasukkaisia? Tuntuu todella inhottavalta sillä luotan kyllä mieheen ja jos mies kerran sanoo naisen olevan ystävä niin kai tämä sitten on ystävä. Ylireakoinko? En siis ole miehelle näyttänyt mustasukkaisuutta mutta vähän kyllä häiritsee tämä asia. Kertokaas mielipiteitänne!
miespuolinen kaveri. Itse ole aviossa ja nyt tuo mieskin on. Olemme olleet jo todella pitkään kavereita ja musta olisi erittäin outoa ja pelottavaakin jos jomman kumman puoliso tuntisi itsensä jotenkin uhatuksi. Musta olisi myös ihan ok, jos miehelläni olisi läheinen ystävä, vaikkakin eri sukupulta.