Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka ei kuulu Facebookiin?

Vierailija
09.07.2010 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa suomalaisista ole vielä Facebookin ulkopuolella. (Minä ainakin ja tunnen monia muitakin.)

Vierailija
2/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en taida tuntea ketään muuta henkilökohtaisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on huomattavasti mielekkäämpää ilman tuollaista riippuvuutta (sitähän se aika monelle on), väitän minä.

Vierailija
4/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole fb:ssa eikä myöskään mieheni, iso osa sisaruksistani ei ole, vanhempani eivät ole.. on meitä monta, jotka eivät ole kokeneet sitä omakseen.. :)

Vierailija
5/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä oikeastaan edes kiinnosta. Tosin koko kaveripiiri siellä on.Mun mieskin on ja heti töistä tultua pitää avata se fb. Onneksi ei kuitenkaan koko aikaa siellä vietä..

Vierailija
6/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunnen joitakin muitakin - lähinnä ammattinsa takia (opettajia ja toimittajia).

Mieheni on it-konsultti ja hänestä fb on roskaa - lisäksi hän epäilee tietoturvia etc. En esim. saa laittaa kuvia lapsestani fb:hen.

Vierailija
7/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on huomattavasti mielekkäämpää ilman tuollaista riippuvuutta (sitähän se aika monelle on), väitän minä.

Kyllä Naamakirjassa roikkuminen on huomattavasti mielekkäämpi "riippuvuus" kuin esimerkiksi av-palstalla kirjoittelu.

Vierailija
8/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä työkavereistani monetkaan ole. Sisarukseni ja monet kaverit on. Itseäni ei vaan kiinnosta ja mitä enemmän kuulen juttuja siitä, sitä vähemmän kiinostaa.

Vierailija
9/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Naamakirjassa roikkuminen on huomattavasti mielekkäämpi "riippuvuus" kuin esimerkiksi av-palstalla kirjoittelu.

Sulla on huonompi homma, kun olet koukussa molempiin!

Vierailija
10/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunnen joitakin muitakin - lähinnä ammattinsa takia (opettajia ja toimittajia).

Mieheni on it-konsultti ja hänestä fb on roskaa - lisäksi hän epäilee tietoturvia etc. En esim. saa laittaa kuvia lapsestani fb:hen.

ja työnantajani suorastaan pakotti Facebookin. Toimituksen johtoportaassa

kuvitellaan, että Fb-verkosto tuottaa skuuppeja ja uutisvoittoja. Huoh!

Vierailija
11/11 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheestä kukaan ei ole-eikä mene!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi