Olenko ainoa joka ei kuulu Facebookiin?
Kommentit (11)
mutta en taida tuntea ketään muuta henkilökohtaisesti
Elämä on huomattavasti mielekkäämpää ilman tuollaista riippuvuutta (sitähän se aika monelle on), väitän minä.
minä en ole fb:ssa eikä myöskään mieheni, iso osa sisaruksistani ei ole, vanhempani eivät ole.. on meitä monta, jotka eivät ole kokeneet sitä omakseen.. :)
eikä oikeastaan edes kiinnosta. Tosin koko kaveripiiri siellä on.Mun mieskin on ja heti töistä tultua pitää avata se fb. Onneksi ei kuitenkaan koko aikaa siellä vietä..
ja tunnen joitakin muitakin - lähinnä ammattinsa takia (opettajia ja toimittajia).
Mieheni on it-konsultti ja hänestä fb on roskaa - lisäksi hän epäilee tietoturvia etc. En esim. saa laittaa kuvia lapsestani fb:hen.
Elämä on huomattavasti mielekkäämpää ilman tuollaista riippuvuutta (sitähän se aika monelle on), väitän minä.
Kyllä Naamakirjassa roikkuminen on huomattavasti mielekkäämpi "riippuvuus" kuin esimerkiksi av-palstalla kirjoittelu.
eikä työkavereistani monetkaan ole. Sisarukseni ja monet kaverit on. Itseäni ei vaan kiinnosta ja mitä enemmän kuulen juttuja siitä, sitä vähemmän kiinostaa.
Kyllä Naamakirjassa roikkuminen on huomattavasti mielekkäämpi "riippuvuus" kuin esimerkiksi av-palstalla kirjoittelu.
Sulla on huonompi homma, kun olet koukussa molempiin!
ja tunnen joitakin muitakin - lähinnä ammattinsa takia (opettajia ja toimittajia).
Mieheni on it-konsultti ja hänestä fb on roskaa - lisäksi hän epäilee tietoturvia etc. En esim. saa laittaa kuvia lapsestani fb:hen.
ja työnantajani suorastaan pakotti Facebookin. Toimituksen johtoportaassa
kuvitellaan, että Fb-verkosto tuottaa skuuppeja ja uutisvoittoja. Huoh!
perheestä kukaan ei ole-eikä mene!
Eiköhän suurin osa suomalaisista ole vielä Facebookin ulkopuolella. (Minä ainakin ja tunnen monia muitakin.)