Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meitä ei koskaan kutsuta pariskuntana mihinkään?

Vierailija
08.07.2010 |

Minua ei koskaan kutsuta miesystäväni kanssa yhdessä illanviettoon. En ymmärrä miksi, kun ei kaikki ystäväni ole edes tavannut miestä ja hän on hirmu mukavaa seuraakin.Olen kyllä sanonut kavereilleni että hei, vietetään joskus yhdessä iltaa, mutta mitään kutsua ei ole kuulunut. Onhan se totta että ne on mun kavereita eikä pariskuntakavereita, mutta tuntuu jotenkin pahalta ettei ystäviäni kiinnosta nähdä mun miestä.

Miten muut pariskunnat sopii yhteisestä ohjelmasta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjällä oli ajatus, että jos ap:n kavereilla on rasistisia ajatuksia.

Vierailija
2/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä sillä on, onko ulkolainen??? Vain juntit jättävät sellaiset ulkopuolelle tutustumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi odotat kutsua, jollet itsekään ole valmis bileitä järjestämään?

Vierailija
4/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heidän olisi helpompi tutustua miesystävääsi ensin teidän luona. Kyllä me kyläillään ystäväperheiden ja pariskuntien kanssa molemmin puolin, yritetän vierailla vuorotellen.

Vierailija
5/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes odotat, että muut kutsuvat sinut ja heille entuudestaan tuntemattoman kylään?

Vierailija
6/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut usein tapaavat mieluummin tyttöporukalla. Sitten on nekin, jotka jostain syystä eivät halua tutustuttaa ystäviään miehiinsä ja on myös miehiä, joita ei kiinnosta puolisoiden ystävät.

Jos ystäväsi ovat pariskuntia, kutsu sinä nämä pariskunnat teille iltaa viettämään. Ehkä sitten tulee kutsu toisinkin päin!

Vierailija
7/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan fiksu ja hyvännäköinen ja hyväkäytöksinen mies. Eikä ole edes mikään jöröttäjä vaan ihan sosiaalinen tapaus. Eli ei voi olla siitä kyse että paha sana olisi kiirinyt ettei "sitä" kannata kutsua.

ap

Vierailija
8/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytöksen pois? Ehkä rasistisuutesi on alkanut rasittaa ystäviäsi?

Vierailija
9/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kysymys "onko miehesi ulkomaalainen" vaan vaikutti siltä että kysyjällä oli mielessä rasistisia ajatuksia. Sitä paitsti ei ulkomaalainen tausta ole mikään ongelma, kaikki puhuu englantia ja on yhdellä mun ystävistä ollut ulkomaalainen mies eikä se ollut mikään este yhteisille illanvietoille.

ap

Sulkeeko ulkomaalaisuus fiksuuden, hyvän ulkonäön ja käytöksen pois? Ehkä rasistisuutesi on alkanut rasittaa ystäviäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi