Onko ihan kauheaa, jos puolivahingossa pöyhii sormillaan naapurin miehen hiuksia? :/
En tiedä mikä minuun meni eilen. Naapurin mies käväisi lapsensa kanssa kylässä ja juttelimme kaikenlaista. Seisoin nojatuolin vieressä ja kun mies istahti tuoliin, jotenkin vaistomaisesti kosketin hänen hiuksiaan. Pöyhin niitä hellästi sormillani.
Menimme molemmat ihan hiljaisiksi, mutta hetken päästä jatkoimme juttelua niin kuin mitään ei olisi tapahtunut eikä asiasta puhuttu sanallakaan. Hitto että nolottaa. Mikä minuun oikein meni?
Kommentit (26)
vaikkei seksuaalista vetoa toiseen kokisikaan. Niinkuin joku jo sanoi, tuohan oli enemmänkin sellainen hoivaava ele vain. Parempi olla pohtimatta ahdistuksiin asti moisia.
Mustakin kertoo hyvin hellistä henkilökohtaisista tunteista.
Musta kyllä aika pimee teko. Sinuna kyllä selittäisin naapurinukollekin, ettet tiedä mikä sinuun meni.
Minulla kerran eksyi käsi naapurimiehen pöksyihin. Oli vielä oma mies ja anoppikin paikalla, mutta ei kukaan katsonut pahalla. Normaalia.
kutsuksi seksiin, vai voisiko se olla myös ystävyyden osoitus...? Nolottaa, kun en tarkoittanut kutsua miestä mihinkään.
minullakin sormi luiskahtaa ihan vahingossa aina naapurin kissan peräaukkoon... Sitä ne ei meinannu kyllä ymmärtää kun oltiin naapurin isännän kanssa pihalla ja tuli maanjäristys ja se tärinä pudotti meiltä kaikki vaatteet ja me kaaduttiin vahingossa päällekkäin ja järistys hytkytti meitä. Mies oli vaan ihan että "mikä ihmeen maanjäristys? Suomessa??"...
"oho, mikäs minuun nyt meni, tuo oli ihan vahinko" tms. Mutta ymmärrän, että menit ehkä niin kipsiin ettet sanaa suustasi saanut.
Ei tuo hiusten pöyhiminen tietystikään tarkoita seksiin kutsumista;-) Mutta jos´naapurin mies minulle sellaista tekisi, niin toki sitä ihmettelisin itsekseni ja suuresti. Enempi siihen uskoon tulisin, että naapuri taitaa tykätä minusta. Mutta ei kai siinä mitään pahaa ole. Kun et jatka tuota tuon enempää (mies saattaa nyt tarkemmin sinun merkkejäsi seurata, joten ole tarkkana), eli et flirttaile milliäkään, niin kyllä se siitä unohtuu. Vai haluatko edes että unohtuu, taidat kuitenkin naapurimiehestä pikkuisen tykätäkin ;-)
Jos olisin sinun miehesi, (vaikka olen nainen) en hyväksyisi millään tasolla tuollaista ei vain tapahdu vahingossa! =O Tai olisit edes selittänyt jotain "hei sulla oli jotain roskaa tossa" Jos nyt oli pakko niin tehdä. =D
Suomessa vaan ei olla totuttu koskettamaan.
Minusta ele on ennemminkin äidillinen kuin "seksikäs".
Ei toi kuulosta niinkään kutsulta seksiin, vaan suoranaiselta rakkaudenosoitukselta.
kuulostaaa lipsahdukselta, muta eiköhän joakinen ymärrä että sitä sattuu.
Siis mitään pahaahan tuossa ei ole eikä se ole mikään kutsu mihinkään.
Minä kokisin tuon ystävällisyyden ja hyväksynnän osoitukseksi. Haluksi olla ystävä ja lähellä. Siitä on vielä matkaa siihen että pyytäisit sänkyyn jne.
Mielestäni tuo oli ihan hieno huomionosoitus, joskin vain jos se oli vahinko eikä aiheuta vaivautuneisuutta.
Se on sitten eri asia, jos olette molemmat yksinhuoltajia, niin tuosta on kyllä hyvä lähteä eteenpäin.
itselleni on sattunut ihan vastavaa. Vahingossa tule vain tehtyä jotain, jota jälkikäteen hieman ihmettelee itsekin.
ja ihan tulkitsin sen flirtiksi/ihastuksen osoitukseksi. Olalle taputtaminen voi olla toverillisen ystävyyden merkki, mutta tukan koskettelu on vähän eri asia. Olepa rehellinen: etkö ole pikkuisen iahstunut tai ainakin kapaat vähän flirttiä? Ei siinä ole mitään pahaa, kunha mietiti rajat itsellesi jo etukäteen, ettei epähuomiossa tule tehtyä vielä jotain muutakin.
Ei mun hiuksia ole edes naispuoliset ystävät kosketelleet, miehistä puhumattakaan. Perheenjäsenet vain. En käyttäisi tuota elettä naapuriin, jollen olisi ihastunut.
Ja mun hiuksiin ei muuten koske kukaan ennen kuin on sotkettu se sängyssä ensin.
t. naapurin ukon veli
mutta typerää ja tyrkkyä kylläkin. Ei ainakaan minun käteni tee yhtään mitään tahtomatta ja vahingossa.
Minulla kerran eksyi käsi naapurimiehen pöksyihin. Oli vielä oma mies ja anoppikin paikalla, mutta ei kukaan katsonut pahalla. Normaalia.
Kerrankos sitä tulee pöyhittyä.. kaikenlaista.
työkaverin tukkaa, kun olin kännissä ja kovasti ihastunut häneen *sydän*
Ehkä siinä jotain on, mutta en todellakaan tietoisesti aikonut mitään.
ap