Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lapsesi kysynyt koskaan mitään noloa julkisella paikalla...

Vierailija
06.07.2010 |

tyyliin: Miksi tuolla sedällä on niin iso maha tms? millaisessa tilanteessa ja mitä kommentoit lapselle?

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi sulla on noin iso nenä?"

Vierailija
62/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työskentelen lasten kanssa, joten harva asia saa minua noloksi, mutta vaivaantuneeksi olen joskus hieman itseni tuntenut mm. näiden kysymysten äärellä:

Äiti, miksi sulla on iso massu?

Äiti, miksi Jaakolla (nimi vaihdettu) ei ole isää? (Isää ei siis todellakaan tiedetä)

Äiti, miksi setä pitää sisällä lakkia vaikka ei saa?

Äiti, miksi setä kaivaa nenää?

Äiti, miksei tolla tädillä ole alushousuja? (Täti pyllisti, kun nosti jotain maasta ja yllätys, yllätys)

Äiti, miksi sedän housumus =sepalus on korkea? Eli miehellä seisoi.

Äiti, miksi tolla naisella ei ole pimppikarvoja? (uimahallissa)

Äiti, mikä on homo? Entä vitun homo?

Äiti mikä on huora?

tänä päivänäkään en tiedä, että mitä vastaisin 4-vuotiaalle, että mikä on vitun homo. tai huora?

Lapsi tietää, että homo on mies joka tykkää toisesta miehestä, ja vittu on ruma sana pimpille. Mutta että vitun homo?tai, että miksi humalassa ollut setä kutsui äitiä huoraksi ja että mikä se on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linja-autossa pieni tyttö seisoo äitinsä vierellä ja tokaisee, että "äiti sun pimppi haisee" (oisko äiti saanut seksiä, hionnut toosa tai tulehdus ym)

Väsynyt äiti, ilmeisesti töistä tulossa pienen tytön kanssa ja lapsi kyseli "äiti arvaa mitä" useaan otteeseen. Äiti ei jaksanut ja tyttö kajautti kovaan ääneen, että "näin viime yönä kun imit isin pippeliä"

Mulle on sanottu nuorena, kun olin kaupan kassana: perhe tuli kassalle, ihastelin vauvaa ja isompi muksu mukana, muksu alkoi tivata, onko sinulla lapsia? Sanoin, ei ole. Lapsi siihen, että "miksi et ole synnyttänyt"? Oli jotain 5-vuotias ehkä...

Oma tyttäreni kyselee julkisella paikalla, miksi äidiltä tulee pyllystä verta ja on karvoja jne...

Vierailija
64/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti lapsukainen on esteettisesti hyvin vaativa, yhdessä vaiheessa alkoi itkeä sydäntäsärkevästi jos joku sukulainen tai muu vieraampi ihminen lähestyi liikaa että "ruma setä/ruma täti, ei syliin". Pelkäsi myös vanhoja ihmisiä, liikaa ryppyjä ja haisevat pahalle :/

Vierailija
65/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa oli myös tummaihoinen mies asioimassa. Poika tuumasi melkein huutaen: "Kato äiti, tossa menee neekeri!!" Mitäpä siinä äiti voi, kun sanoa, "Niinpä näkyy menevän..."

Vierailija
66/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt äiti, ilmeisesti töistä tulossa pienen tytön kanssa ja lapsi kyseli "äiti arvaa mitä" useaan otteeseen. Äiti ei jaksanut ja tyttö kajautti kovaan ääneen, että "näin viime yönä kun imit isin pippeliä"

Vierailija
67/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin kanssa ja kysyin kovaan ääneen, että mitä noi ovat (kortsuja oli kassojen lähettyvillä silloinkin). Äiti oli sopertanut, että sellainen laitetaan pippelin päälle, jos ei haluta vauvaa...joku vanha täti oli katsonut paheksuen ja vaihtanut toiseen jonoon...

Vierailija
68/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus pienenä olin ollut äitini mukana pankissa kun äitin pankkikortti ei toiminut ja piti saada käteistä. Pankkitäti sitten antoi rahaa ja minä huusin kovaan ääneen että äiti ryyppää kaikki sen rahat. mikä ei siis todellakaan pitänyt paikkansa en ole vielä tänä päivänäkään nähnytäitiäni ikinä niin että olisi juonut edes vähän.oli varmasti todella noloa äidilleni

Vierailija
69/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtenyt ulos kaupasta!

Eikä tuossakaan tarvitse olla kyse mistään sen kamalammasta, kuin että pieni hiipinyt äidin ja isän makkariin ja nähnyt liikaa...

Vierailija
70/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sympatiat pippelin imijälle!

Vierailija
71/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

istui ostoskärryissä ja kysyi ihan hiljaa ostetaanko kaljaa, kun vastasin ettei alkoi jostain syystä huutamaa kovalla äänellä koko ostosreisun ajan ISILLE KALJAA, KALJAA, KALJAA, KALJAA, eikä hiljennyt millään.

kaiken lisäksi poika oli todella pieni kokoinen olisi mennyt 1v:stä, kai kaikki ajattelivat että lapsen ensimmäinen sana oli KALJAA!

Vierailija
72/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä niistä joku on ihan oikeasti tapahtunut jollekin. Ainakin Pikku-Kallelle siinä vitsissä. :)

Vierailija
73/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä niistä joku on ihan oikeasti tapahtunut jollekin. Ainakin Pikku-Kallelle siinä vitsissä. :)

Vierailija
74/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 v kysyi Alkossa, että onko tossa 100 prosenttia? Voi taivas, että nolotti. En edes tajua mistä sellaisen sai päähänsä, että prosentit nimenomaan liittyi siihen puljuun :D

Vierailija
75/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt tämän episodin pippelin imemisestä.

Onneksi oli siellä, eikä Outokummun K-marketissa.

Voi niitä pikku-kallessakin olla..pikku-kalle on kuitenkin vain sitä pikkutuhmaa vitsiä alusta alkean.

Mutta tuo em. voi sattua kenelle vain.

Vierailija
76/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse absolutisti, mutta voin ihan hyvin käydä alkossa ostamassa päivällisille viiniä vieraita varten lasten kanssa. Ei ole tullut mieleenkään, että pitäisi nolostella.

3 v kysyi Alkossa, että onko tossa 100 prosenttia? Voi taivas, että nolotti. En edes tajua mistä sellaisen sai päähänsä, että prosentit nimenomaan liittyi siihen puljuun :D

Vierailija
77/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isossa marketissa ostoksilla. 3-v. pojalla pienet kärryt ja katosi jonnekin. Löysin hetken päästä. Oli sitä aikaa, kun oli paljon näitä koritarjouksina myytävää olutta. Isolla lavalla jumalattomasti olutkoreja ja pikkumies oli lastannut kärrinsä täyteen kaljapulloja. Suureen ääneen huuteli, että nyt ostetaan kaljaa isille ja äidille!!!!

Minä maha pystyssä siinä posket punaisena...

Vierailija
78/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran meidän esikoisen (silloin n. 3v) kanssa kassajonossa ja meidän edessä oli yks "täti", jolla oli melkein peppuun asti ulottuvat pitkät hiukset ja ne oli vieläpä kaiken lisäksi kiharat. Meidän neiti sitten ihasteli "tädin" hiuksia kovaan ääneen, mutta kun tuo "täti" kääntyi ottamaan muovikassia, lapsi huomasi, että "tädillä" oli parta (eli kyseessä oli mies! Itsekkin luulin aluksi, että kyse on naisesta, koska tuo oli niin naismaisen näköinen, kun sillä oli vaaleanpunainen kauluspaita) ja lapsi kailotti kovaan ääneen, niin että varmasti se pakasteallasta tonkinut kuuro pappakin kuuli: ÄITI, ÄITI, KATO MIKSI TOLLA TÄDILLÄ ON KARVOJA NAAMASSAKIN??!!!! NO MIKSET, VASTAA NYT MULLE? Ja toisti kysymyksen vielä kovemmalla äänellä.. Juuh ja äiti leikki paloautoa, kun muilla (paitsi sillä miehellä) oli hauskaa..

Samainen neiti oli vähän yli 3v, kun olin todellakin Raskaana ja tulevalle isosiskolle oli sitten kerrottu miksi äidin masu kasvaa jne. Noh, oltiin sitten taas kassajonossa ja vieressä oli yksi iso mies, jolla oli sellainen kaljamaha, joka todellakin näytti siltä, että sekin olisi ollut viimeisillään raskaana, kuten minä. Neiti tapitti tovin tuota miestä ja kailotti kovaan ääneen, että äiti, onko tuon sedän masussa myös vauva?? NO ÄITI VASTAA NYT, ONKO SIELLÄ VAUVA???!!

Samainen neiti myös vastasi n. 2 vuotiaana yhdelle uteliaalle täti-ihmisille, että isi LÖI! Lapsella oli silmä mustana, mutta se johtui siitä, että Neiti Tättähäärä kömpsähti mummulassa maton reunaan ja löi päänsä pöydän kulmaan. Ja tuo isi "löi" tarkoitti sitä, että isi PAINOI poskea/silmäkulmaa vasten kylmägeeli pakettia (vai mikä sen oikea nimi nyt onkaan), lapsi ei siis osannut sanoa painoi vaan keksi sanoa löi.

Vierailija
79/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävimme sitten eri kassalla hakemassa toisen tuotteen, lapsi kysyi myyjän kuullen kovalla äänellä: Tullaanko me vielä monta kertaa hakemaan sitä kahvia... No, ihan oikein mulle, väärinhän tein ;)

Vierailija
80/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitti tarhassa, että huomenna isi menee vankilaan ja äidin ja minun pitää sulkea se makuuhuoneeseen, että se ei karkaa. Ei aavistustakaan, mistä tuonkin keksi! :)

Tarhassa on kertonut muutenkin hurjia juttuja, joita tädit sitten vähän huolissaan meiltä tarkistavat. Esim. kun me menemme retkelle, meillä syödään vaan kissan- ja koiranmakkaraa.

Mummille poika ehdotti, että mennään nyt viinikauppaan. Äiti ja minä ostetaan paljon viiniä ja minäkin saan juoda sitä. Kertoi vielä serkuillekin, miten hän saa juoda viiniä, kun serkuille oli juuri opetettu, että viini on aikuisten juomaa. Serkut sitten tarhassa kertomaan, miten heidän serkkunsa saa juoda viiniä... Siinä oli niin minulla kuin serkkujen äidilläkin selittelemistä...