Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lapsesi kysynyt koskaan mitään noloa julkisella paikalla...

Vierailija
06.07.2010 |

tyyliin: Miksi tuolla sedällä on niin iso maha tms? millaisessa tilanteessa ja mitä kommentoit lapselle?

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti nolottanut, mutta vähän sen naisen puolesta harmitti. Kai hän nyt itsekin tiesi mahansa koon.

Kerran lapseni, 5v. tokaisi isoisälleen:"Vaari ei sitten ollutkaan homo." Tänäkään päivänä emme tiedä mitä lapsi oikeasti halusi sanoa, sillä älysi itsekin heti perään, että väärä sana oli valittu. Mutta ei osannut sanoa, mitä olisi halunnut sanoa...

Vierailija
42/113 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heillä oli pieni tyttö lapsi (en muista tarkkaa ikää) . Kuitenkin, ime peukaloaan jatkuvaan,vanhemmat kokeilivat kaikki konstit, ei tepsinyt. Äiti sitten yksi päivä sanoi tyttölle että: 'kuule,jos sinä vielä imet sitä peukaloa, sinusta tulee iso pyöreä pallo ja paisut taivaalle lentämään'. Tyttö ei sen jälkeen imenyt peukaloa. Tyttö ja äiti oli yksi viikonloppu matkustamassa junassa mummolaan. Vessa matkan varrella istui raskaana oleva nainen ja tyttö huusi naiselle vihaisena:' MINÄ TIEDÄN MITÄ SINÄ OLET TEHNYT' siinä oli kuulemma ollut äiti, ja itse raskaana oleva nainen punaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 v kysyi Alkossa, että onko tossa 100 prosenttia? Voi taivas, että nolotti. En edes tajua mistä sellaisen sai päähänsä, että prosentit nimenomaan liittyi siihen puljuun :D

Vierailija
44/113 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pyysi ja huusi nänniä bussissa. Oppi kutsumaan äidin maitoa sanalla nänni ja näin sain siitä sitten kärsiä

Vierailija
45/113 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romaninaisen nähdessään tyttö kiljaisi ihastuneena: "Kato äiti! Prinsessa!"

[/quote]

Meijän poika on sanonut aivan täsmälleen samanlailla,romaninainen kuuli sen ja vastasi pojalleni(3v) "oi ihana,ootko sä sit mun prinssi"

Poika sano sit et "en tykkää tosta" ..rupes vissii nolottaa..

Vierailija
46/113 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme junassa 2-vuotiaan tyttäreni kanssa. Juna oli aivan täynnä ja seisoimme siinä aulassa muun väenpaljouden joukossa. Edessämme oli tummaihoinen mies kaapu päällä ja päässä se semmonen munanmuotonen lakki mitä ne jotkut käyttää(en tiedä nimeä) ja niin tytär kysyi kovaan ääneen "äiti onks toi tatti" En pystynyt vastaamaan mitään,tirskuin tyhmänä vedet silmissä ja tyttö kysyi noin 6kertaa aina kovemmalla äänellä. Juna pysähtyi ja mies jäi pois,onneksi!

Vierailija
47/113 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDD

Vierailija
48/113 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti käydä noutamassa ne. Olin viimeisilläni raskaana. Menin reippaasti tiskille ja kysyin, että "onkos sitä "Niemistä" näkynyt, olisi vähän asiaa".

Kassalla ollut nuori mies katsoi mahaani ja rupesi nauramaan oikein reippaasti.

Vierailija
49/113 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuimme käytävällä odottamassa vuoroamme kun ulko-ovesta astui sisään yksi lääkärit (siviilit päällä).

Poikani sanoi minulle: Äiti, nyt tuli sisään tosi pulska setä.

Minä sanoin näkemättä miestä, että ei noin saa sanoa, ollaan ihan hiljaa.

Poika siihen: Mutta kun se setä on niin pulska että kohta se romahtaa maahan!

Minä pidättelin naurua vedet silmissä ja oli siinä yhdellä mummollakin pitelemistä kun kyseinen lääkäri tallusteli siitä sitten ohi. Onneksi ei ollut meidän lääkäri :)

Vierailija
50/113 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken suuhunsa. Siitä on ollut useastikin puhetta, kuinka nopeasti nappaa suuhunsa kaiken. No 5-vuotias sitten kailotti kaupassa "että meidän "Pekka" on kyllä suuhun ottamisen maailmanmestari". Kassamyyjä katsoi aika hitaasti. Hävetti kyllä.

Mutta ymmärrän kyllä täysin, että äitiä nolotti!

Vierailija
51/113 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hakemassa peruukin. Lapset tiesivät, että ostan sellaisen.

Menin hakemaan lapsia päiväkodista. Poikani huusi kaikkien kuullen pihan toisesta päästä, että "Äiti, onks sulla nyt se uusi peruukki?".

Kaljuuteen liittyi surullinen puolensakin. Kun kerroin asiasta lapsille, poikani aloitti kamalan huudon: "Äiti, älä ota niitä lääkkeitä, pyydä lääkäriltä toisia lääkkeitä, jos susta tulee kalju, sä et ole enää nätin näköinen."

Vierailija
52/113 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin kanssa ja kysyin kovaan ääneen, että mitä noi ovat (kortsuja oli kassojen lähettyvillä silloinkin). Äiti oli sopertanut, että sellainen laitetaan pippelin päälle, jos ei haluta vauvaa...joku vanha täti oli katsonut paheksuen ja vaihtanut toiseen jonoon...

Ihan hyvinhän äiti tilanteen selvitti mun mielestä...

Vierailija
53/113 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyi kaupassa ja osotteli miestä ja kysyi et onks toi mun isä? :) ou nou. joku mies emäntänsä kans kaupassa:)

ja yhdellä mies kaverilla oli ärrä vika. tyttöni osasi hienosti sanoa är. alkoi neuvomaan et sanoppa ärrr.. vähän hävetti. :P

Vierailija
54/113 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän sitä aina jotain...

Meidän kylällä on todella vähän maahanmuuttajia. Pakolaisia ei ole vielä ollenkaan. Kerran puistoon sitten tuli tummaihoinen poika äitinsä kanssa. Tyttö oli vajaat 3v silloin ja hetken poikaa katseltuaan tuli kysymään multa:

"Äiti, onko tuo poika ihminen...?"

(Joo, on se. Myöhemmin selitin tytölle, että ihan niinkuin koiriakin, joita meillä oli kaksi eri rotuista ja eri väristä, ihmisiäkin on eri värisiä ja eri rotuisia.)

4-vuotiaana tyttö selitti päiväkodissa, että iskä hakkaa... (Tyttö oli kompastunut matonreunaan ja isä otti kiinni ennenkun kerkis rojahtamaan vauvaikäisen pikkuveljen päälle...)

Kerran sit tyttö taas tuohtuneena tivasi, että miksi tuo täti saa piirtää käsiin, kun hänkään ei saa. (Tädillä oli paljon tatuointeja...)

Romaninaisen nähdessään tyttö kiljaisi ihastuneena: "Kato äiti! Prinsessa!"

Kassalla tyttö kerran kiljui täysillä: "Äitiii!! SÄ unohdit TAAS iskän kaljat!" (Meillä juodaan todella vähän, mies juo max sauankaljan kerran viikossa, minä ehkä kerran vuodessa...)

Suureen ääneen on myös kysynyt multa pyöreämmän sorttisen ihmisen nähdessään, että miksi tuo täti on ihan muhkurainen.

Uimahallissa poika sit taas on kunnostautunut viimeksi. "Tuolla mummolla on muuten ISOT noi... noi... vauvan maitohanat!" Hetken hiljaisuuden jälkeen lisäsi: "Sulla on äiti aika pienet..." (Ihan tosi... ;D En halua tietää minkälaista kommenttia heittää miesten pukuhuoneessa :P)

Näitähän riittää...

Vierailija
55/113 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(täti oli oikeasti aika "värikäs") että "ootko säkin leikkiny äitin meikeillä ilman lupaa?"

Vierailija
56/113 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joko äiti sun pimpissä on karvoja.

Oli nähnyt mut edellisenä iltana alasti suihkun ja olin juuri ajanut karvat tosi vähiin ja lyhentänyt jäljelle jääneitä raskaalla kädellä. Lapsi kommentoi jo silloin, että niitä on ihan liian vähän.

En kehdannut katsoa, kuinka moni muu vanhempi oli juuri hakemassa lapsiaan tai ketkä kaikki hoitajista oli pihalla...

Vierailija
57/113 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken suuhunsa. Siitä on ollut useastikin puhetta, kuinka nopeasti nappaa suuhunsa kaiken. No 5-vuotias sitten kailotti kaupassa "että meidän "Pekka" on kyllä suuhun ottamisen maailmanmestari". Kassamyyjä katsoi aika hitaasti. Hävetti kyllä.

Vierailija
58/113 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps kops :)..itellä vielä edessä toi möläyttely :D tai ei varmaan naurata siinä tilanteessa..

Vierailija
59/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mennä rumalle sedälle (lastenlääkäri)

Anna miksei sulla ole tissejä? (pienirintaiselle ystävälleni)

Lapsi: Koska sun vauva syntyy? (lihavalle naapurille)

Täti: ei ole vauvaa nyt tulossa

Lapsi: Onpas, se on sun mahassa!

Yritäpä siinä sitten pitää pokkaa...

Vierailija
60/113 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tarhan tädit ole tottuneet että lasten suusta voi tulla mitä vaan.