Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saa nähdä mennäänkö näihin häihin...

Vierailija
06.07.2010 |

Saatiin kutsu miehen työkaverin häihin ja kutsussa toivottiin, että vieraat tulisivat ilman mitään hajusteita, dödöjä, hiuslakkoja jne., koska morsian on allerginen. Ilman hajuvettä voisin olla, mutta jos dödönkin pitää olla hajuton ja hiuslakkaa ei voi käyttää niin aika vaikeaksi menee! Lakkaahan nyt tarvitsee kaikkiin kampauksiin ja saako miehille edes hajusteettomia dödöjä (itse voisin jonkun halven itselleni ostaa...)?!

Mitä te tekisitte?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on kai hiusjuttuja hajuttomiakin, vai onko?

Vierailija
2/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteetonta hiuslakkaa ja muotovaahtoa saa joka marketista ja ovat hyviä, niitä voi käyttää. Samoin deodorantteja on hajusteettomia ja samaa hajusteetonta dödöä voi laittaa sekä miehen että naisen kainaloon. Hajustehan niissä lähinnä on erona. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee elaman tosi vaikeaksi.

Vierailija
4/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentäisiin ilman hajusteita. Hiuslakkaa en ole käyttänyt vielä koskaan, joten se ei minua haittaisi.

Vierailija
5/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvittaisi ostaa koko dödö- ja hiustuotearsenaalia uudelleen yksien häiden takia, kun pari ei ole edes läheinen...

ap

Vierailija
6/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee joku seksy pörheä ponnari :)

dödö maksaa pari euroa

Vierailija
7/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan hajusteeton dödöhän käy sekä naisille että miehille, sehän on hajusteeton! Maksaa ehkä 2,50 lähimarketissa...

Sen lisäksi lakka. Ei tulle kalliiksi. Ostatte sitten vaikka muutaman euron halvemman lahjan.

Ei huvittaisi ostaa koko dödö- ja hiustuotearsenaalia uudelleen yksien häiden takia, kun pari ei ole edes läheinen...

ap

Vierailija
8/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sille käyttöä myöhemminkin, kun huomaat että deodorantit ovat vain hajusteita.

Vierailija
9/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteettomia tuotteita saa ihan taviskaupoista kuten Prisma tai joku Halpahalli/Vapis.

Niitä voi käyttää ihan muutenkin :D

Mä olen joskus ostanut pienen lakkapullon matkalle ja oli hajusteetonta.

Mutta elämä tosiaan on niin vaikeaa kuin siitä haluaa tehdä.

Vierailija
10/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän hajusteettomia tuotteita aina. Sitten tarvittaessa laitan hajuvettä. Näin en tuoksu hajujen sekamelsalta vaan yhdeltä ainoalta.

Miettikääpä miltä haisette kun käytätte hajustettuja pesuaineita, dödöjä, hiuslakkaa, rasvoja, hajuvesiä yhtä aikaa

Vierailija
11/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoksut noissa tuoksuttomissa häissä viime minuuteilla tantsujen jälkeen...?

Vierailija
12/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

dödöjä - eivät petä.

Vierailija
13/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi käydä esim kaupassa tai töissä?

Vierailija
14/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teette kyllä kärpäsestä härkäsen. Jotenkin tuntuu, että ihmiset tekee pikku asioista nykyisin todella suuren ongelman...

Vierailija
15/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan hien hajuun..

Tollaset halvat hajusteettomat dödöt EI PIDÄ kaikilla todellakaan!

Vierailija
16/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat vaan sitä lakkaa tukkaan ja sillä siisti.

Vierailija
17/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tee niistä hiustuotteista kampaajan ongelma. Eli varaat ajan kampaukseen ja pyydät käyttämään hajusteettomia tuotteita. Da-daa, ei jää purkkeja mihinkään lojumaan.

Vierailija
18/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli vain esitetty toivomus. Suihkuta itseesi just mitä haluat tai mitä muutenkin käyttäisit. Eihän se sun ongelma ole jos jollain toisella on elämä vaikeeta. :D

Vierailija
19/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta koko aloitus on aika moukkamainen. En itse kärsi minkään sortin allergiasta, mutta se on oikeasti tosi vakava asia, jos joku on tosi yliherkkä hajusteille ja sitä tulee kunnioittaa. Varsinkin kun kyseessä on kyseisen henkilön elämän yksi tärkeimmistä päivistä! Parin euron takia ei ehkä kannata pilata hänen päiväänäs.

Tästä allergiasta kärsivät ihmiset käyvät joo töissä ja kaupassa mutta se onkin heille hyvin vaikeaa. Olen ollut työpaikassa jossa toivottiin hajusteiden mahdollisimman vähää käyttöä.

Henkilökohtaisesti käytän aina tuoksutonta deodoranttia, koska sekä entinen poikaystäväni että nykyinen mieheni kärsivät migreenistä, jonka voimakkaat hajut laukaisevat. Pidän siitä että tuoksun luonnolliselta ja omalta itseltäni. Ja huom, en hieltä!! Tuoksuton deodorantti on ihan yhtä hyvä tuoksullinenkin, laatu ratkaisee.

Ja hei pärjäät kuule yhdet häät, varsinkin kun itse ole yksi päähenkilöistä, ihan hyvin ilman lakkaa tai ostat parilla eurolla pikkuputelin. Sun ainoa todellinen ongelma on sun asenteessa.

Vierailija
20/38 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sä tästä saat näin ison asian kehitettyä. Olispa joku oikee ongelma sullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän