Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytäisi netistä kultaisen miehen?

Vierailija
06.07.2010 |

Ikää saisi olla 40+ ja arvot kohdillaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on toi ikävaatimus. Multa oisit saanu n.30-vuotiaan erittäin kultaisen miehen. Mies on todella kultainen kaikille paitsi minulle. Ei myös ole kovin luotettava eikä uskollinen. Muuten oikein symppis! tykkäisin ihan kaverina, aviomiehenä ihan mahdoton. Saisit pari lasta mukana.

Vierailija
2/12 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sitä ottaa, tuo tyyppi on kiertopalkinto. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/12 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(James Bondista) :D

Vierailija
5/12 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ite olen aika nätti, haluan silti mie

luummin rehellisen ja luotettavan miehen, kuin komean ja vaikka varakkaan.

Arvot on ainoat vaatimukset ja ne ovat rehellisyys, luotettavuus ja kristillisten arvojen kunnioitus.

Vierailija
6/12 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on toi ikävaatimus. Multa oisit saanu n.30-vuotiaan erittäin kultaisen miehen. Mies on todella kultainen kaikille paitsi minulle. Ei myös ole kovin luotettava eikä uskollinen. Muuten oikein symppis! tykkäisin ihan kaverina, aviomiehenä ihan mahdoton. Saisit pari lasta mukana.

ap.

Vierailija
7/12 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää saisi olla 40+ ja arvot kohdillaan.

Mitä käytännössä haet? Samojen asioiden luettelu, joita kaikki muutkin hakevat, ei lupaa menestystä.

Esim. "huumorintajuinen" tarkoittaa eri ihmisille aivan eri asioita. Samoin "luotettava". Niin myös "arvot kohdillaan". Yritäpä miettiä tarkemmin, millainen juuri sinun mielestäsi on kultainen mies. Voit myös kirjoittaa mietintösi tuloksen tähän ketjuun, niin muut voivat arvioida ovatko ajatuksesi selkeitä vai sittenkin liian moniselitteisiä.

Vierailija
8/12 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka netissä roikkuu on nopeasti takertuvia, hyvin omistushaluisia ja mustasukkaisia miehiä. Varsinkin jos etsivät itseään nuorempaa naisseuraa.

Vierailija
9/12 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristillisten arvojen kunnioitus.

Vierailija
10/12 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kristityt miehet. Tosin niiden joukossa on sekopäitä runsaasti, mutta missäpä ei olisi...

Vierailija
11/12 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kristilliset arvoni ovat tulleet minulle tärkeiksi viime aikoina, koska niissä tuntuu olevan todellakin järkeä.

Mutta mietin, laitanko oman ilmoituksen jonnekin, vai vastaanko toisen ilmoitukseen? Ja mikä olisi sellainen saitti, jossa todennäköisimmin tärppäisi.

Olen kokenut ulkonäköön perustuvat pitkän suhteen,jossa olin itse uskollinen, mutta jouduin pettymään lähes kaikkeen.

ap.

Vierailija
12/12 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kristityt miehet. Tosin niiden joukossa on sekopäitä runsaasti, mutta missäpä ei olisi...

Onko siellä joku deittipalsta, vai?

Uskon osaavani jo erottaa jyvät akanoista.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän