Suuttuisitko miehelles,jos kävisi näin anopin kanssaa?
Kuvittele seuraava tilanne:
mies ollut töissä yrityksensä kanssa päivittäin klo 8-21. itse olet ollut taaperon ja vauvan kanssa kotona, ja kaipaat kovasti hetken omaa aikaa. no, mies kävi rantasaunassa ja minä katsoin kotona lapsia. rantasauna siis n. kilsan päässä. on yhteinen miehen, miehen vanhempien ja miehen sisarusten kanssa.mies lupasi, että minä pääsen yksin käymään saunassa, kun hän palaa - lapsetkin nukkuisivat viimeistään silloin. no, mies tuli saunasta kotiin ja olin jo pakannut saunakassin, ottanut pyyhkeet ja olin juuri lähdössä. Anoppi soittikin miehelle muissa asioissa, ja samalla anoppi sanoi menevänsä saunaan ystävänsä kanssa. Mies ei uskaltanut tai halunnut sanoa anopille, että voisinko mennä ensin tai että ylipäänsä olin tulossa, olin just lähdössä ovesta ulos. Mies vaan kohteliaasti sanoi anopille että "aijaa" menet saunaan sen sijaan että olisi sanonut, että mä olin menossa sinne. Minulta jäi sitten sauna väliin. Mies sanoi puhelun jälkeen että "no mene *** (anopin) jälkeen", mutta kello oli jo klo 22.30 ja minä rättiväsynyt, en olisi jaksanut enää odottaa tuntia. mutta siis miehelle meni anopin saunominen minun ohi!! ei pitänyt mun puolia ollenkaan!!
Kommentit (42)
Voi teitä, jotka tuollasen omistatte!