Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuttuisitko miehelles,jos kävisi näin anopin kanssaa?

Vierailija
06.07.2010 |

Kuvittele seuraava tilanne:

mies ollut töissä yrityksensä kanssa päivittäin klo 8-21. itse olet ollut taaperon ja vauvan kanssa kotona, ja kaipaat kovasti hetken omaa aikaa. no, mies kävi rantasaunassa ja minä katsoin kotona lapsia. rantasauna siis n. kilsan päässä. on yhteinen miehen, miehen vanhempien ja miehen sisarusten kanssa.mies lupasi, että minä pääsen yksin käymään saunassa, kun hän palaa - lapsetkin nukkuisivat viimeistään silloin. no, mies tuli saunasta kotiin ja olin jo pakannut saunakassin, ottanut pyyhkeet ja olin juuri lähdössä. Anoppi soittikin miehelle muissa asioissa, ja samalla anoppi sanoi menevänsä saunaan ystävänsä kanssa. Mies ei uskaltanut tai halunnut sanoa anopille, että voisinko mennä ensin tai että ylipäänsä olin tulossa, olin just lähdössä ovesta ulos. Mies vaan kohteliaasti sanoi anopille että "aijaa" menet saunaan sen sijaan että olisi sanonut, että mä olin menossa sinne. Minulta jäi sitten sauna väliin. Mies sanoi puhelun jälkeen että "no mene *** (anopin) jälkeen", mutta kello oli jo klo 22.30 ja minä rättiväsynyt, en olisi jaksanut enää odottaa tuntia. mutta siis miehelle meni anopin saunominen minun ohi!! ei pitänyt mun puolia ollenkaan!!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi voinut hyvin sanoa että voiko anoppi odottaa puolisen tuntia, niin minä käyn ensin.ap

et taida ollenkaan pitää kultasi äidistä

Vierailija
22/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisin tajunnut samalla, ettei mies pahalla. Ei varmasti tajunnut miten isosta asiasta voi olla kyse, ja toisaalta koitti olla loukkaamatta äitiään. En minäkään kehtaisi ehkä omille vanhemmille vastaavassa tilanteessa sanoa, koska ovat jo vanhempia ihmisiä ja tehneet työnsä ja hoitaneet lapsensa ja ansaitsevat saunansa. Eikä anoppi ole tiennyt yhtään mitään sauna-aikeista.

Mutta menipä kurjasti. Toivottavasti mies osasi korvata asian ja sait saunoa seuraavana päivänä oikein ajan kanssa. Mies toivottavasti hemmotteli hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kyllä, olisin voinut suuttua.

Miehesi olisi todellakin pitänyt sanoa, että sauna on varattu.

Vierailija
24/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toivottavasti hemmotteli hyvin.

vanhoja ihmisiä ei enään kunnioiteta

miehen pitää elää pelossa

Vierailija
25/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanonut heti anopille, että minä olen menossa ensin.

Jos oltais törmätty samaan aikaan sinne saunalle, oltais varmaan sumplittu jonkinlainen vuorottelu löylyttelyn ja vilvoittelun välillä anopin ja anopin ystävän kanssa. Niin anoppifani en ole, että menisin hänen kanssaan samoihin löylyihin :D

Vierailija
26/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en suuttunut anopille, vaan miehelle. Ja ei mies mua todellakaan hemmotellut tuon jälkeen tai hyvitellyt mitenkään. sen verran ainoastaan, että seuraavana päivänä sain käydä rauhassa lämpimässä suihkussa ja hän oli taaperon kanssa, vauva nukkui.

Vierailija
27/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ymmärrän miestäsi

en minä mielelläni vanhaa ihmistä määräisi

anna olla

Vierailija
28/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on 53v hyväkuntoinen ihminen, ei todellakaan mikään vanhus.

Ja en suuttunut anopille, vaan miehelle. .

sinulla on vielä aikaa oppia käytostavat ennenkuin hän vanhenee

valitse riidat ja tappelut huolella

tuo ei ole metelin nostamisen arvoista.

kukaan mies ei halua olla äitinsä ja vaimonsa välissä kun naisväki riitelee

Vierailija
29/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai olis pitäny sanoa, ett mä tulin just ja "Tiina" menee nyt, ku mä oon lasten kaa

Näin meil ainaki toimitaan anoppini ja appiukkoni sekä meidän perheen yhteisen ulkosaunan kaa milloin meidän poppoo(isä, äiti ja 6tenavaa) ei mee koko porukal tai mennään osissa. Eihän se ole mitään riidan haastantaa tms., kun vaan todetaan mis vaihees ollaan :-)

Vierailija
30/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin kanssa saunomaan. toisaalta meilla on tosi hyvat valit. tai soittanu anopille itse ja sanonut etta just olin lahdossa saunaan, sopiiko tulla teidan kanssa. miksi et ap soittanut heti anopille ???

Vierailija
31/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti ja itsekäs olet.

Minäkin olisin soittanut anopille ja kysynyt, että haittaako jos käyn saunomassa samaan aikaan kun en jaksa valvoa myöhään.

Olisin käynyt löylyssä, uinut ja löylyssä ja nauttinut olostani.

Ihme miniä kun ei saata samassa saunassa olla anopin kanssa. Ei ihme, että miehes hermostui tuollaiseen kitinään.

Vierailija
32/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai olis pitäny sanoa, ett mä tulin just ja "Tiina" menee nyt, ku mä oon lasten kaa Näin meil ainaki toimitaan anoppini ja appiukkoni sekä meidän perheen yhteisen ulkosaunan kaa milloin meidän poppoo(isä, äiti ja 6tenavaa) ei mee koko porukal tai mennään osissa. Eihän se ole mitään riidan haastantaa tms., kun vaan todetaan mis vaihees ollaan :-)

että sepä kiva, minä menen nyt, kun sauna on lämmin. Tiina voi tulla samaan aikaan tai sitten ei. Yksi miniä ei minua saunomasta estä omassa saunassani.

Vierailija
33/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikassa ei ole edes suihkua niin en todellakaan ala käsin peseytymään anopin istuessa lauteilla. huhhuh... en todellakaan halua levitellä häppäreitäni tai saippuoida persereikää anopin nähden. kuka perverssi nauttii edes sellaisesta?? haloo, se on anoppi

Vierailija
34/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa eikä arpaa koko saunaan. Se oli appivanhempien ja sisarusten omistuksessa. Ap ei ole omistaja. Lisäksi on voitu tehdä testamentti, missä lasten puolisot eivät peri sitä missään tilanteessa.

Joten anoppina minäkin olisin varmaan sanonut, että menemme kaverini kanssa saunaan ja miniä voi tulla meidän kanssa jos haluaa. Omassa saunassani saan saunoa, koska haluan.

Vierailija
35/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa eikä arpaa koko saunaan. Se oli appivanhempien ja sisarusten omistuksessa. Ap ei ole omistaja. Lisäksi on voitu tehdä testamentti, missä lasten puolisot eivät peri sitä missään tilanteessa.

Joten anoppina minäkin olisin varmaan sanonut, että menemme kaverini kanssa saunaan ja miniä voi tulla meidän kanssa jos haluaa. Omassa saunassani saan saunoa, koska haluan.

OMASSA saunassani. Ap omistaa saunasta tasan tarkkaan saman verrran kuin anoppinsa.

Vierailija
36/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten on pesuhuone!

Vierailija
37/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on yleensä jaettu saunan käyttövuorot kun on noin monta omistajaa/käyttäjää? Pitääkö aina soittaa kaikki omistajat vai onko teillä jono saunan ovella? Saunahan pitää kuitenkin lämmittääkin.

Mutta olisin kyllä varmaan miehelle suuttunut, jos ei saa anopilta kysyttyä, että voisitko sinä mennä ensin.. Ymmärsin tilanteen niin, että käytännössä olitte molemmat menossa anopin kanssa yhtä aikaa, jolloin periaatteessa on vähän vaikea sanoa, että kumpi oli ensin.

Vierailija
38/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokaissut miehelle " ettet sitten muistanut että minä olin jo menossa sinne saunaan" ja sitten soittanut anopille itse, että mies unohti sanoa, että olen jo menossa ja onko ok jos sauna olisi vapaa noin puolen tunnin päästä. Samalla olisin voinut kysäistä ystävällisesti että laitanko puita lisää sinne?

Asian voi hoitaa niin monella tavalla ja yleensä näitä pitkiä päiviä tekevät miehet eivät tajua että emännälläkin voisi olla jotain muuta elämää tai yksinäisyyden tarvetta kuin koti.

Sinun täytyy itse pitää nyt huoli siitä, että saat omaa aikaa riittävästi ja se täytyy vain ottamalla ottaa. Näin olen itse huomannut ja jos en sitä itse puoliväkisellä ota, ei sitä tule kukaan muukaan tarjoamaan. Valitettavasti!

Vierailija
39/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vaen vakisin.

Vierailija
40/42 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö SINUN olisi pitänyt soittaa anopille ja ilmoittaa, että olet menossa. Kohtelias anoppi sentään ilmoitti miehellensä, että on menossa saunaan.