Lue keskustelun säännöt.
Pitkälti lasteni takia olen laihduttanut ja jumpannut itseni kuntoon.
06.07.2010 |
Painoa oli 71 kg, olen 168cm. Nyt kymmenen kiloa hoikempi ja monta vuotta säännöllisesti monipuolista urheilua harrastanut.
Kymmenen kiloa sitten en olisi mennyt rannalle enkä oikein uimahalliinkaan läskieni kanssa. Nyt kehtaan.
Lisäksi olin huonokuntoinen. Perhejumpissa käynti olisi ollut tuskaa. Nyt menen mielelläni.
Lapset 3 ja 6v, haluan antaa heille terveellisen elämän mallin.
Lisäksi lopetin ajoittaisen kaljan tissuttelun. En halua että lapseni näkevät minun pikku pöhnissä.
Mitäs muita elämäntapamuutoksia olette vanhempina tehneet?
Itse koen että nämä muutokset ovat olleet minulle pelkästään hyväksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla ei ole ikinä ollut paino-ongelmia sinänsä, mutta lasten syntymisen myötä meidän perheessä tehtiin ruokavalioremppa. Kasvikset tuli osaksi jokaista ateriaa isolla painoarvolla, tuoremehut, vaalea leipä, roskaruoka yms. jäi. Lisäksi aloitin säännöllisen liikunnan 4-5 kertaa viikossa.
Koen, että omalla esimerkilläni on valtava voima. Lapset pitää luonnollisena sitä, että käydään lenkillä ja hiotaan, syödään kasviksia, kokeillaan ennakkoluulottomasti uutta.
Lisäksi on tuo oma kunto, kun se on kohdallaan, niin jaksaa lastenkin kanssa eri tyyliin. Eikä tosiaan lasten tarvi hävetä läskiä äitiä.