Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinun pitäisi valita, olisitko mieluummin lihava vai tupakoitsija lopun elämääsi?

Vierailija
25.07.2010 |

Ja ylipainoa pitäisi olla yli 20 kg..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin määrää ei kerrottu. ;)

Kummastakaan ei suurempaa kokemusta ole, mutta aikanaan poltin pari-kolme tupakka päivässä ja vaikka se noloa oli, niin elämääni se ei juuri vaikuttanut. Ylipainosta ei ole kokemusta, mutta 20 kilon ylipaino tarkoittaisi minulle +35 kiloa ja se vaikuttaisi. Huonoista elintavoista (huono ruokavalio ja vähän liikuntaa) on kokemusta ja siihen en halua palata enää ikinä. Oloni oli kamala ja olin jatkuvasti kipeä ja väsynyt.

Vierailija
2/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin määrää ei kerrottu. ;)

Kummastakaan ei suurempaa kokemusta ole, mutta aikanaan poltin pari-kolme tupakka päivässä ja vaikka se noloa oli, niin elämääni se ei juuri vaikuttanut. Ylipainosta ei ole kokemusta, mutta 20 kilon ylipaino tarkoittaisi minulle +35 kiloa ja se vaikuttaisi. Huonoista elintavoista (huono ruokavalio ja vähän liikuntaa) on kokemusta ja siihen en halua palata enää ikinä. Oloni oli kamala ja olin jatkuvasti kipeä ja väsynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry,mutta tuo myytti on kumottu:D Tupakointi voi jopa lihottaa.

Vierailija
4/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vähemmän ällöttävää kuin tupakan haju.

Olisin siis mieluummin lihava kuin tupakoitsija.

Vierailija
5/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä oikeesti käy mielessä, että pitäiskö ruveta polttamaan uudestaan.

Vierailija
6/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli onnellinen olo, kun mietin millaista elämä olisi tupakoivana tai lihavana, ja tajusin että onneksi minun ei tarvitse olla kumpaakaan! :)Olen ollut ylipainoinen, sekä tupakoinut paljonkin, mutta nyt olen jo vuosia ollut hoikka ja savuton, ihanaa. :)

Joten vastaan kysymykseen, että hell no, en kumpikaan.

Vierailija
7/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin olen lopettanut lähes 20 vuoden jälkeen tupakoinnin, ja ollut sitten siitä lähtien 10 kiloa ylipainoinen. Ei tässä katastrofissa toinen 10 kg enää mitään tekisi. ;)

Vierailija
8/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat voivat olla fiksuja, mutta tupakoitsijat eivät ole.

Vierailija
9/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos minua joko pakkosyötettäisiin tai joku pakottaisi minut polttamaan niin, etten pystyisi mitenkään hengittämään kuin filtterin kautta. Onneksi kuitenkin saan itse päättää, paljonko ja mitä syön tai poltanko tupakkaa. Niinpä ei tarvitse valita kumpaakaan, vaan voin olla sekä normaalipainoinen että savuton.

Enkä edes pingota, vaan saatan viihteellä ollessani vähän kessutellakin, ja silloin tällöin herkuttelenkin oikein kunnolla.

Vierailija
10/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa minulla on ylimääräistä 20 kg, mutta olen liikunnallinen, kolesterolini on erinomaisissa lukemissa ja tunnen itseni täydellisen terveeksi.

Eli: en vaihtaisi tätä olotilaa hoikkaan, mutta äärimmäisen epäterveelliseen, rahaa vievään, pahanhajuiseen ja idioottimaiseen tupakoitsijan elämäntapaan!

Vierailija
11/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti tupakoitsija! Siitäkin paskasta onneksi oon päässyt eroon, mutta raskausajan +20kg oli jotain aivan tuskaa. Ei jaksa liikkua!!!

Vierailija
12/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kg ylimääräistä ei vielä ole terveydelle vaaraksi, mutta kymmeniä vuosia tupakointia jättää kyllä jälkensä terveyteen.

Tiedän mistä puhun, sillä suvussani on pari keuhkoahtaumapotilasta ja keuhkosyöpään kuollutta.

Vierailija
13/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimääräisestä painosta on helpompi päästä eroon kuin keuhkoahtaumasta tai -syövästä.

Vierailija
14/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on jo nyt se 20kg ylimääräistä mutta tupakkaan en enää koskisi vaikka en ikinä laihtuisi! se keuhkoahtauma tauti on niin hirvee etten ikinä halua sitä!! siksi lopetinkii ku äiti siihen sairastui ja tällä hetkellä sit roikottaa niitä happipulloja mukanaan eikä henki silti oikeen kulje! ihan kauhee tapa kuolla että ei kiitos mulle tupakkaa enää ikinä

Vierailija
15/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai! :D

Vierailija
16/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai! :D

Vierailija
17/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen yli 80 -vuotiaita ikänsä tupakoineita hyväkuntoisia vanhuksia. Ovat eläneet muuten terveesti paitsi tupakan osalta.

Lihavuus on mielestäni suurempi ja laaja-alaisempi riski, tupakka vain yksi paha.

Vierailija
18/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin nimittäin alipainoisuudesta ja 20 kg tähän olisi oikein sopiva! Painaisin sitten 68 kg ja olen 172 pitkä.

Tupakasta olen päässyt eroon jo muutama vuosi sitten ja elämä parani huomattavasti.

Vierailija
19/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ylipainoa olisi vain 20kg. Eli lihava sitten! :)

Vierailija
20/28 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen yli 80 -vuotiaita ikänsä tupakoineita hyväkuntoisia vanhuksia. Ovat eläneet muuten terveesti paitsi tupakan osalta.

Lihavuus on mielestäni suurempi ja laaja-alaisempi riski, tupakka vain yksi paha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi