Miksi haluaisit tavata sinuun ihastunutta ihmistä, jos tietäisit ettei teillä ole tulevaisuutta?
Miksi pitäisit hänen toivoaan ja mielenkiintoaan yllä?
Kommentit (31)
Sanoppa sinä se. 😀 Itsellä tällainen tilanne, enkä osaa vastata. Ehkäpä sitä toivoo, että tulevaisuus olisi yhteinen. Järki sanoo muuta.
En tuhlaisi edes ajatuksen tasolla sekunttiakaan. Opin tämän jo ylä-asteella.
Tämä onkin hankala kysymys. Olin kerran tuossa tilanteessa.
Tyyppi oli hauska ja fiksu. Viihdyin hänen seurassaan. Olisin halunnut pitää hänet kaverina. En aluksi edes tajunnut, että hän oli ihastunut minuun.
Ei se vaan toimi. Onneksi hän muutti toiselle paikkakunnalle perhetilanteen takia ja juttu raukesi itsekseen.
Koska seksi on mukavaa, swn hankkiminen on työn takana ja kaikki saatavilla oleva seksi kannattaa hyödyntää.
Been there done that. Never again.
Selvittääkseni, miksi tämä ihmissuhde aiheuttaa kummassakin niin paljon tunteita, vaikka elämäntyylit eivät välttämättä ole sovitettavissa yhteen. Aina voi oppia uutta. Eli silkasta uteliaisuudesta. Ehkä toinen osapuolikin rauhoittuisi ja laantuisi.
Haluaisin ehkä testata, onko hän parempi sängyssä kuin aviomies. Kerran ollut tässä tilanteessa.
Olisiko että ei jaksa sitä draamaa, joka seuraisi kun kieltäytyy tapaamisista ja yhteydenpidosta? Ehkä se ihastunut osapuoli on vastuussa omista tunteistaan ja katkaisee välit, jos näkee tarpeelliseksi.
No jos tietäisin, että minulle aiheutuu jotain haittaa siitä etten tapaa häntä, niin se voisi olla yksi mahdollinen syy.
Koska hän olisi väkivaltainen enkä uskaltaisi panna välejä poikki?
Sain hyvää seksiä ja remonttiapua
Tulevaisuudesta ei tiedä. Tämä hetki on tärkein.
Sanoin heti alussa, että meillä ei ole yhteistä tulevaisuutta. Hän siis voi lopettaa ihmissuhteemme heti kun haluaa. Nyt tätä on jatkunut 6 vuotta. Seksiä ei ole ollut 3 vuoteen. Tapaan häntä, koska hän on ainut kaverini.
Saadakseni ihailua ja pönkittääkseni itsetuntoani.
Se on kätevää pitää joku vaihtopenkillä odottamassa. Siinä rentoutuu itse suhteessa, kun ei tarvitse kaikkea kestää ja se toimii pelotteena omalle kumppanille käyttäytyä hyvin, koska on niitä optioita.
Egobuusti.