Kuka käyttää BioLuvil tai OMO pesupulvereita?
Kommentit (64)
mutta tunnustan, että olen käyttänyt myös bioluvilia sekä omoa. Kaikki ovat ihan toivottomia pesuaineita, millään noilla ei lähde veri, suklaa ym. tahrat=(!
Mutta en myöskään tiedä, mikä olisi kunnon tehokas pesuaine?
mitä pahaa siinä zeoliitissa on?
pitää todella huolella kone pestä ja usein.
mutta tunnustan, että olen käyttänyt myös bioluvilia sekä omoa. Kaikki ovat ihan toivottomia pesuaineita, millään noilla ei lähde veri, suklaa ym. tahrat=(!
Mutta en myöskään tiedä, mikä olisi kunnon tehokas pesuaine?
vesistöt. Zeoliitti ympäristöystävällisempää. Kyllähän vesistöjen puhtaus on pesukoneen puhtautta tärkeämpi asia.
Jää vaatteisiin ja tukkii koneen.
T:Se joka töistä saa pesuaineet
sen parempi. Mistä näistä tietää tavallinen pieni ihminen, joka vaan haluaa pyykkiä pestä?
vesistöt. Zeoliitti ympäristöystävällisempää. Kyllähän vesistöjen puhtaus on pesukoneen puhtautta tärkeämpi asia.
hoitaa tuon homman
Meillä ei ole kunnallista viemäriä täällä maalla.
fosfaatti kaupungissa.
parasta kuitenkin "Ecover" tai pesupähkinät.
Ecoveria tai pesupähkinöitä.
Kannattaa hankkia pähkinöitä ns. "tahrattoman pyykin pesuun" ja sitten sappisaippuaa tahroille ja Ecoveria.
Meillä on BioLuvilii pesussa käytetty.
En saa työpaikalta pesuaineita, kaupasta pitää ostaa. Mitä siis jatkossa hankin?
Mulla on sitä hajullista joskus ollut, enkä voinut sitä hajun takia käyttää.
Täytyy tunnistaa, että olen ollut aika valistumaton näissä asioissa. Asumme kalustetussa asunnossa ja tuo pesukone on ihan kamala, työntää jotain inhottavaa saven ja korvavaikun sekoituksen kaltaista mömmöä vaatteisiin. Olen aina syyttänyt nuukaa vuokraisäntää, kun vehkeet ovet halvimpia mahdollisia eikä niitä ylläpidetä, mutta vika onkin siis ostamassani pyykkijauheessa!
Harmi vain, että just ostin uuden paketin, joten pääsen vaihtamaan ja testaamaan käytännössä vasta vähän ajan päästä.
En tiedä, olisiko tuo kone hajoamassa zeoliitin takia, mutta muutamat lakanat ovat ainakin pilalla (en tiedä sitten ovatko lopullisesti, jos pesisi zeoliitittomalla).
Aina oppii uutta!
tuotteita ja kaikki muut hajusteettomat jättivät isommat likatahrat vaatteisiin, paitsi Omo ja oliko se nyt Ariel.
Minkälaisista työpaikoista jaetaan ilmaista pesuainetta? Ei meillä vaan...
jos työpaikalla on käytettävä työasua, mutta työpaikka ei hoida työasujen pesuja (jos esim sellainen työ ettei kiinteää työpistettä) niin sitten työnantaja kustantaa työntekijälle esim. kerran vuodessa ison satsin laitospesuaineita (esim. 8kg:n laatikko). Itse olen saanut tilattua laitospesuainetta samalla kun sitä on tilattu työpaikalle, ilmaiseksi en ole kyllä saanut.
Meillä käytössä Allegro
Peseekö se hyvin? Kaikki tahratkin?
Onko fosfaattia?
Meillä käytössä Allegro
Peseekö se hyvin? Kaikki tahratkin? Onko fosfaattia?
Onko hyvää?
mitä pahaa siinä zeoliitissa on?