Mä taidan olla aika vanhoillinen asenteiltani kun
en missään nimessä kannata sukupuolineutraalia avioliittoa enkä homojen adoptio-oikeutta. En usko jumalaan eli en ole uskovainen mutta mun moraalini sotii moista vastaan. Joku raja oltava siinäkin touhussa.
Kommentit (145)
Ihmiselle kuuluu tasa-arvo mutta tasa-arvon nimissä heille ei kuulu lasten saaminen jos heitä ei ole luotu niitä lapsia saamaan.
varastaminen?
homolta avioliiton tai lasten adoptoinnin kieltäminen. Syrjintää olisi kieltää homoilta esim äänestäminen mutta lasten saaminen tai avioliitto eri asia. Ihmettelen jos joku nyt ei todella huomaa näissä asioissa mitään eroa :D
Yritä nyt löytää sieltä ylätasolta joku pätevä argumentti.
Miksi tasa-arvo koskee vain toista ihmisryhmää. Vastaa siihen.
saamaan keskenään lapsia ei homojen! Se on luonnon laki ettei homot saa lapsia! Toki he sitä lakia ovat kiertäneet...
Onko avioliiton ainoa tarkoitus siis tehdä lapsia? Jos on, vaadin että fyysisistä syistä lapsettomat tai lapsettomuuden valinneet ihmiset saavat oikeuden vain rekisteröidä parisuhteensa!
Tasa-arvolla ja lasten saamisella yhtäsä hyvä ei ole mitään tekemistä keskenään!Ihmiselle kuuluu tasa-arvo mutta tasa-arvon nimissä heille ei kuulu lasten saaminen jos heitä ei ole luotu niitä lapsia saamaan.
[/quote]
Hän ei vaan kykene ymmärtämään.
Jokin kumma vänkäperiaate että heille pitää kaikki sallia.
Mistä lähtien tasa-arvoa on ollut toisten perinteiden varastaminen?
Voi hyvää päivää. Sanat loppuu tällaisen idiotismin edessä.
menevät avioliittoon perinteiden mukaan. En minäkään halua homojen klubeihin tanssiin nahkaliivissä, koska se ei vain ole heteroiden juttuja? Perustakaa oma liittonne ja perinteenne!
Jokin kumma vänkäperiaate että heille pitää kaikki sallia.
Esim. siksi, että miksi tarvitaan leimoja jotka erottaa homot ja lesbot muusta väestöstä. Silloin kun niillä leimoilla ei ole mitään muuta merkitystä kuin sanoa että lällällää, noi onkin erilaisia!
puilta! Teille kaikki vaan pitää sallia tasa-arvon nimissä ettekä ollenkaan välitä siitä että tämä maailma on luotu tiettyjen kaavojen mukaan. Kaavan mukaan mies ja nainen lisääntyvät eivät homot keskenään jne...te ajattelette tunteella ette järjellä ollenkaan :D
Miksi eivät suostu tajuamaan että vaikka hekin ovat "luojan luomia" he silti ovat poikkeamia...homous ei kuulu asiaan vaan on geenivirhe!
puilta! Teille kaikki vaan pitää sallia tasa-arvon nimissä ettekä ollenkaan välitä siitä että tämä maailma on luotu tiettyjen kaavojen mukaan. Kaavan mukaan mies ja nainen lisääntyvät eivät homot keskenään jne...te ajattelette tunteella ette järjellä ollenkaan :D
uskovaisissa on paljon ihmisiä, jotka ei kestä ajatusta maailmasta ilman tiukkaakin tiukempia kaavoja. Joku turvallisuusjuttu se kai on.
Miksi eivät suostu tajuamaan että vaikka hekin ovat "luojan luomia" he silti ovat poikkeamia...homous ei kuulu asiaan vaan on geenivirhe!
olla vanhempien nimen alla laatikko, johon punatukkaiset laittaa ruksin? JOs me kaikki siis päätetää ruveta vihaamaan punatukkaisia? Vaikka sillä tiedolla ei ole sitten niin minkään valtakunnan merktystä minkään asian kannalta.
ateisti ja silti olen sitä mieltä ettei homous ole luonnon tarkoittamaa! siksi heille ei kuulu esim lapsen saaminen.
te ajattelette tunteella ette järjellä ollenkaan :D
puolla ainutkaan asia-argumentti. Nimenomaan puhtaasti tunteella homojen ja lesbojen oikeuksia vastustetaan.
Hmm... kerro nyt kaikille muillekin mikä geeni se houmoutta aiheuttaa jotta se voitaisiin parantaa.
Tietääkseni tutkijat eivät ole tällaista "geeniä" vielä löytäneet.
Niin ja samallahan on punainen tukka, vino nenä ja eripari silmätkin geenivirhe. Laitetaan nekin "pannaan"
Tutkimusten mukaan lapset eivät kärsi homovanhemmista mitenkään, joten sillä asiaa ei voi perustella.
Homoseksuaalien avioliitto ei myöskään vahingoita ketään, joten miksi se pitäisi kieltää?
homolta avioliiton tai lasten adoptoinnin kieltäminen. Syrjintää olisi kieltää homoilta esim äänestäminen mutta lasten saaminen tai avioliitto eri asia. Ihmettelen jos joku nyt ei todella huomaa näissä asioissa mitään eroa :D
Ihan henk. koht. syistä.
Nyt kun parisuhteen rekisteröinti on mahdollista, multa menee mun perintö sivu suihin. Jee, jee, eli en todellakaan kannata tätä juttua.
Ihan perseestä ja muutenkin joutuu hävetä tätä koko juttua.
Edessä kaikki on aina tosi suvaitsevia, mutta niin kun täälläkin saa lukea, ei ihmiset oikeasti ole niin suvaitsevia että minä kertoisin ihan luonnollisesti että äitini on rekisteröidyssä parisuhteessa toisen naisen kanssa.
Selän takana on kyllä aikamoista suvaitsemattomuuta.
vihaamisesta :D tässä ei kukaan vihaa ketään vaikka olenkin sitä mieltä ettei hmoille lapset kuulu! Kasvakaa nyt aikuisiksi ja yrittäkää ajatella järjellä! ei hyvää päivää näitä juttujen tasoa!
Itse asiassa luonnossa on runsain määrin homoutta. Kerro miten luonto "ei tarkoita" jotain mikä esiintyy luonnossa? Ja mikä on tämä luonto ja millä mekanismillä se "tarkoittaa"?
Miksi itse haluat? Ihan samoista syistä.