Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä taidan olla aika vanhoillinen asenteiltani kun

Vierailija
04.07.2010 |

en missään nimessä kannata sukupuolineutraalia avioliittoa enkä homojen adoptio-oikeutta. En usko jumalaan eli en ole uskovainen mutta mun moraalini sotii moista vastaan. Joku raja oltava siinäkin touhussa.

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"saavathan he adoptoida kumppaninsa lapsen"

Totta, minun moka. Mitenkäs sitten kuitenkin se sinkkujen (ja nimenomaan sinkkuNAISTEN) adoptio-oikeus?

Vierailija
142/145 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ateisti ja silti olen sitä mieltä ettei homous ole luonnon tarkoittamaa! siksi heille ei kuulu esim lapsen saaminen.

Ahaa, eli mitä luonto tarkoittaa, kun se ei ole tarkoittanut homoutta luonnolliseksi. Kiinnostaisi etenkin kuulla ateistin mielipide tarkoituksellisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vain homouden takia huono vanhempi.

Ihminen rikkoo jatkuvasti luonnonlakeja. Mihin ihminen on luoti ja mihin ei? Onko keinohedelmöitys luonnollista, entä lentäminen avaruuteen, lääketiede?

Vierailija
144/145 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin voin aikuisena vapaaehtoisena mennä äitini kanssa naimisiin. Siitähän ei olisi psyykkista haittaa, koska olisi vapaaehtoista. Ei myöskään fyysistä haittaa, koska emme voi lisääntyä ja saada jälkeläisiä.

Selittäkää joku, miksi esimerkki on typerää lässytystä. Ja niin, kirjoitan ketjuun vasta toista kertaa enkä ole sanallakaan ottanut kantaa siihen, onko sukupuolineutraalinen avioliitto ok vai ei.

Ja muista kolmen kohdan sääntö 1. aikuisia. 2. vapaaehtoisesti 3. ei fyysistä ja psyykkistä haittaa. Tämän perustellaa voi heti unohtaa typerät lässytykset sisaruksista ja pedofiileistä ja eläimistä ja mouhunmouhunmouhun.

[/quote]

Vierailija
145/145 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mokasin lainauksen.

Ja muista kolmen kohdan sääntö 1. aikuisia. 2. vapaaehtoisesti 3. ei fyysistä ja psyykkistä haittaa. Tämän perustellaa voi heti unohtaa typerät lässytykset sisaruksista ja pedofiileistä ja eläimistä ja mouhunmouhunmouhun.

Samoin voin aikuisena vapaaehtoisena mennä äitini kanssa naimisiin. Siitähän ei olisi psyykkista haittaa, koska olisi vapaaehtoista. Ei myöskään fyysistä haittaa, koska emme voi lisääntyä ja saada jälkeläisiä. Selittäkää joku, miksi esimerkki on typerää lässytystä. Ja niin, kirjoitan ketjuun vasta toista kertaa enkä ole sanallakaan ottanut kantaa siihen, onko sukupuolineutraalinen avioliitto ok vai ei.