Hyi hitto et on kuuma. Ahdistaa tämmöistä monta päivää.
Kommentit (39)
T. rv 39 + 4 ja 20kg lisämassa.
HUH KUN ON KUUMA!!!
ettei löydy sellaisia laihoja ihmisiä, jotka eivät näin lämpimistä ilmoista nauti?
Kyllä sitä kylmää taas riittää seuraavat puol vuotta ihan liiankin kanssa. Nautitaan nyt!
mutta inhoan nihkeää ihoa, hikoilua, kuumuutta, sitä että helle vie voimat, rannoilla en tykkää maata..
Kateeksi ei kyllä raskaanaolevat käy tällä hetkellä..
Silti se valittaa eniten meistä. Inhoaa yli 25 asteen kuumuutta, tai varsinki kuumia öitä.
Kaksi viikkoa synnytykseen ja turvotuksen takia verenpaineet huitelee ylärajoilla. Raskausmyrkytyksen vaara koko ajan päällä. Mielestäni tulevan lapseni terveys, kuin myös omani ei ole turhaa. Normaali olotilassa kyllä nautin helteistä enkä koskaan ole valittanut, että olisi liian kuuma. Nyt vain olosuhteet ovat nämä ja sen vuoksi toivoisin edes hieman viileämpää.
mutta helteellä mulla on tosi paha olla ja pyörryttää ja etoo. Olen mieluiten varjossa. En valita, kunhan totean. Jostain syystä tästä asiasta ei saa ääneen puhua. Kyllä minäkin ymmärrän jos jotain paleltaa koko talven.
Kaksi viikkoa synnytykseen ja turvotuksen takia verenpaineet huitelee ylärajoilla. Raskausmyrkytyksen vaara koko ajan päällä. Mielestäni tulevan lapseni terveys, kuin myös omani ei ole turhaa. Normaali olotilassa kyllä nautin helteistä enkä koskaan ole valittanut, että olisi liian kuuma. Nyt vain olosuhteet ovat nämä ja sen vuoksi toivoisin edes hieman viileämpää.
Ja siksi toisekseen mä en raskaanakaan kärsinyt helteestä, oli ihanaa kun sai olla vähissä vaatteissa.
Ja siksi toisekseen mä en raskaanakaan kärsinyt helteestä, oli ihanaa kun sai olla vähissä vaatteissa.
:DD Sulla ei tainnut sitten liiemmin tulla raskausarpia? Täällä tämä mamma on sellaisilla arvilla että ennemmin hikoilen vaatteet päällä kun näitä esittelen.
Laitoin viestin, koska tässä ketjussa muutamat ovat sitä mieltä, että helteestä pitää nauttia oli tilanne mikä tahansa. Ja kyllä minäkin pidän siitä, että saa pukeutua kevyemmin, tosin siihen riittää hieman päälle 20 asteen lämmöt. Ja kenkiäkin olisi kuitenkin ihan kiva pitää, mutta kun ei jalkoihin mitkään mene. Tarrasäätöisissäkään ei enää ole varaa löystyttää. Mutta kohta joku sanoo, että paljaín jaloin kävelyhän tekee jaloille vain hyvää. Eli vaikenen ja manaan säätä itsekseni. Tälle palstallehan saa laittaa vain positiivisia viestejä, kuten voi hyvin huomata.
:DD Sulla ei tainnut sitten liiemmin tulla raskausarpia? Täällä tämä mamma on sellaisilla arvilla että ennemmin hikoilen vaatteet päällä kun näitä esittelen.
ne vaaleni ihan kivasti ajan kanssa, eikä enää huomaa kuin ihan lähikontaktissa.
riittäis hyvin joku 20-22 astetta. Tosin onneks meillä on pohjakerroksessa yks makkari, mihin voi evakoitua aina helteillä, kun se ei kuumu. Muutenhan kesä on ok, kun saa touhuta puutarhassa ja lapsen kanssa helppo olla ulkona.
Minäkin raskaana, ensi kuussa laskettu aika, mutta ei tämä raskaus vaikuta mitenkään omiin mieltymyksiin. Olen vaan syksyihminen, minkäs teet! Ja talvi on kiva, jos on pakkasta ja lunta :) Kevät on ehkä tylsin vuodenaika.
vaan talot on rakennettu sillai, että heti kun on yksi lämmin päivä, niin talo muuttuu saunaksi.
kun hetkeksi. Minusta se on liikaa, mutta ilmeisesti olen harvoja jotka haluavat esim nukkua viileässä.
Laitoin viestin, koska tässä ketjussa muutamat ovat sitä mieltä, että helteestä pitää nauttia oli tilanne mikä tahansa. Ja kyllä minäkin pidän siitä, että saa pukeutua kevyemmin, tosin siihen riittää hieman päälle 20 asteen lämmöt. Ja kenkiäkin olisi kuitenkin ihan kiva pitää, mutta kun ei jalkoihin mitkään mene. Tarrasäätöisissäkään ei enää ole varaa löystyttää. Mutta kohta joku sanoo, että paljaín jaloin kävelyhän tekee jaloille vain hyvää. Eli vaikenen ja manaan säätä itsekseni. Tälle palstallehan saa laittaa vain positiivisia viestejä, kuten voi hyvin huomata.
Ei se pelkästään helteistä johdu. Mutta lämmintä on Suomessa niin vähän, että muutamasta hellepäivästä valittaminen kuulostaa sen verran kornille, että siitä on pakko huomauttaa. Käyväthän ihmiset saunassakin vähän väliä ja siellä jos missä on kuuma!
kun hetkeksi. Minusta se on liikaa, mutta ilmeisesti olen harvoja jotka haluavat esim nukkua viileässä.
ei tätä kestä kun muutaman päivän. :-/
Talvifanit saavat nauttia paljon pidempään sopivista säistä joka vuosi muutenkin.
Käyväthän ihmiset saunassakin vähän väliä ja siellä jos missä on kuuma!
minä en käy saunassakaan kun pari kertaa vuodessa, alkaa oksettamaan. Minkäs teet.
talvella varmaan ahdisti - 25 asteen pakkaset! Älkää valittako, olkaa edes johonkin tyytyväisiä!