Lestadiolaisuus pitäisi kieltää lailla.
Kommentit (27)
Sen verran paljon löytynyt pedofiilejä niiden piiristä.
Joo, ja uskonnottomuus. Kun on myös mihinkään uskontoon kuulumattomia pedofiileja. Eiköhän paras ratkaisu päästä pedofiileista lopullisesti olisi maailmanlaajuinen yleisitsemurha...
Jokaisella on oikeus kieltäytyä seksistä, myös avioliitossa.
Jokaisella on oikeus halutessaan harrastaa sellaista seksiä kuin haluaa.
Jokaisella on oikeus päättää itse, montako lasta haluaa vaiko yhtään.
Jokaisella on oikeus halutessaan keskeyttää ei-toivottu raskaus.
Jokaisella on oikeus perhesuunnitteluun sisältäen raskauksien ja lasten lukumäärän lisäksi myös niiden ajoittamiseen.
Jokaisella on oikeus päättää omasta ulkonäöstään ja halutessaan käyttää meikkiä, lävistää tai tatuoida itsensä vaikka täyteen jne.
Näiden oikeuksien vieminen ei ole jumalan tahto vaan ihmisoikeuksien loukkaamista.
Jokaisella on oikeus kieltäytyä seksistä, myös avioliitossa. Jokaisella on oikeus halutessaan harrastaa sellaista seksiä kuin haluaa. Jokaisella on oikeus päättää itse, montako lasta haluaa vaiko yhtään. Jokaisella on oikeus halutessaan keskeyttää ei-toivottu raskaus. Jokaisella on oikeus perhesuunnitteluun sisältäen raskauksien ja lasten lukumäärän lisäksi myös niiden ajoittamiseen. Jokaisella on oikeus päättää omasta ulkonäöstään ja halutessaan käyttää meikkiä, lävistää tai tatuoida itsensä vaikka täyteen jne. Näiden oikeuksien vieminen ei ole jumalan tahto vaan ihmisoikeuksien loukkaamista.
vaan myös, monien mielestä kylläkin ikäväkyllä ,VELVOLLISUUKSIA
KAIkkea ei voi vaan saada, aina ei voi vaan nauttia jne
ihminen on vastuussa teoistaan niin hyvistä kuin huonoistakin
Jokaisella on myös oikeus valita oma uskontonsa.
Vai uskotko itse että mikään muu uskonto ei aseta miestä ja naista eriarvoiseen asemaan ja eri tehtäviin? Miten lestadiolaisuus alistaa naista sen enempää kuin esim katolilaisuus ehkäisykieltoineen tai islam piilotettuine naisineen?
Uskonto ei missään tapauksessa ole oikeutus ihmisoikeusrikkomuksille, mutta ei lestat sitä sen enempää käytä kuin muutkaan. (Enkä edelleenkään ole lesta, en edes uskova)