Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Suosikkileivonnaisesi?

Vierailija
02.07.2010 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Helsingissä käydessä on pakko ostaa Kakkugallerian kakkupaloja. En tykkää täytekakuista mutta heidän luomuksensa ovat aivan uskomattoman herkullisia.

Vierailija
2/4 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole saanut sitä vuosikausiin..pitäisköhän itse petrata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehevä mutakakku vanhanajan vaniljajäätelöpallon kera

Vierailija
4/4 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen Svinhufvud -kakku, Naantalin Aurinkoisen Viettelyskakku ja Minttumarianne, rahkapulla, perinteinen mansikkakermakakku... Mitähän vielä? Kalakukko, karjalanpiirakka, lohiriisipiirakka.



Tykkään herkuista, ja leivon tai ostan kakun aina kun siihen on vähänkin syytä tai muuten vaan huvittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi