Madonnan 13v tytär
Kommentit (55)
enkä pidä noita piirteitä kauniina mutta ei siitäkään tarvi vetää hernettä nenuun :D
kuin esim ihan musta tukka tai mustat paksut kulmakarvat.
taas kun kaikki eivät tykkääkään.
kuin esim ihan musta tukka tai mustat paksut kulmakarvat.
mutta kyllä maailmanlaajuisesti luonnollisesti tummakulmaisia mustatukkaisia on määrällisesti hivenen enemmän kuin vaaleita.
kaikkien ei tarvi tykätä, mutta kauniin tytön haukkuminen hutsuksi kuulostaa vahvasti kateudelta.
taitaa nyt joku feikkilatino nyt vetää hernettä nenuun taas kun kaikki eivät tykkääkään.
näköinen (feat. pottunokka ja maantienruskeat hiukset), ja vedän todellakin herneet nenuun sen takia, että aikuisen ihmiset kehtaa arvostella täällä todella vittumaiseen sävyyn 13-vuotiasta tyttöä. Olisko kiva, jos teidän murkkuja ruodittais täällä sellaiseen sävyyn? Olis varmaan.
joo ei tässä siitä ole kyse. Mitäs jos sun 13-vuotiasta blondia haukuttaisiin hutsuksi?
kaunottaria mustine karvoineen. Silti olen sitä mieltä että vaaleampi väritys näyttää pehmeämmältä ja luonnollisemmalta. ei näytä niin maalatuilta piirteet mutta ei tarvi vetää palkokasvia sinne latinonenään :D
silti olen sitä mieltä että tuo tyttö näyttää vähän hutsahtavalta mutta ehkä mun käsitykset juontaa juurensa vanhoihin kuviin missä hän on aika hutsun näköinen. Tossa kuvassa vaan ällistyttävän vanhan näköinen.
kaunottaria mustine karvoineen. Silti olen sitä mieltä että vaaleampi väritys näyttää pehmeämmältä ja luonnollisemmalta. ei näytä niin maalatuilta piirteet mutta ei tarvi vetää palkokasvia sinne latinonenään :D
Voi sun kanssas! Eiköhän jokaiselle ihmiselle näytä luonnollisimmalta se oma luonnollinen look. Matkustele vähän, niin näet erinäköisiä ihmisiä.
Terv. se suomalais-pottunokkainen maantietukka
13-vuotias on ihan lapsi vielä, siltikin, vaikka äiti olisi joku maailmantähti.
Minusta Madonna tekee tyttärestään isoa liian aikaisin, ja siitä iso miinus hänelle.
Tosin minä en muutenkaan pidä Madonnasta (siis ainakaan hänen julkisuuteen antamastaan kuvasta) lainkaan, vaikka hänen musiikistaan pidänkin.
En ymmärrä mikä hänessä on niin erikoisen ihailtavaa?
Mutta tosiaan, jos äiti antaa 13-vuotiaan pukeutua noin, se on vain surullista, ja ÄIDIN vika, lapsesta se ei hutsua tee.
Jos vielä etenisit aivojumpassasi sen verran, että tajuaisit että sulla on hyvin rajoittunut käsitys luonnolliselta näyttämisestä. KAtos kun sun mielestä maalatuilta näyttävät piirteet on ihan syntymässä saatuja suurella osalle populaa tällä pallolla. Ne taas olis tosi laitettuja, jos yrittäisivät pyrkiä pottunenään ja maantienvärisen tukkaan (jotka on bytheway myös mulla).
ei mikään kaunotar vaikka ei rumakaan. Vanhan näköinen kyllä liekö sit kuvakulma ollu huono vai mitä...jostain syystä muuten eräät luulevat että kaikki latinonaiset ovat kaunottaria vaikka suurin osa on kaikkea muuta ihan kuin meistä vaaleistakin. Kauniita naisia löytyy väriin katsomatta mutta minusta Madonan tytär ei ole sellainen.
eikä maantien väristä tukkaa mulla ja silti pysyn kannassani että kovin musta tukka ja mustat kulmat eivät ole luonnollisen kauniit ainakaan jos ihon väri on tuo kuin Madonnan tyttärellä...miksi ihmeessä sun on kovin vaikeaa hyväksyä eriäviä mielipiteitä luonnollisesta kauneudesta?
eikä maantien väristä tukkaa mulla ja silti pysyn kannassani että kovin musta tukka ja mustat kulmat eivät ole luonnollisen kauniit ainakaan jos ihon väri on tuo kuin Madonnan tyttärellä...miksi ihmeessä sun on kovin vaikeaa hyväksyä eriäviä mielipiteitä luonnollisesta kauneudesta?
Kyllä mustat kulmat ovat maalatun näköiset useinkin vaikka olis kuinka geeneissä vaan perityt.
kaikkihan on luonnollista oikeasti mitä syntymässä saadaan mutta voitko väittää että esim aito blondi joka on kovin ruskea iholtaan olis luonnollisen näköinen?
vaikka kumpikaan ei mikään kaunotar olekaan.