Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi, että joku kauhea virus on liikkeellä

Vierailija
30.08.2025 |

Pelkään, että kuolen. 

Kiitos kaikille vauva-palstalaisille etukäteen, ei tarvitse ikinä nähdä. 

On muuten niin huono olo, että joku karmea tauti on liikkeellä. Huh huh. 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin rokotetta

Vierailija
2/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin rokotetta

Tulin just lenkiltä ja on sellainen olo, että ihme, jos pääsen suihkun kautta sänkyyn ja siihen loppuu tämä päivä ja välissä pitää oksentaa. Oikeasti on niin paha olo, että tämä ei 

ole mikään pieni flunssa ja menin lenkille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin rokotetta

Tulin just lenkiltä ja on sellainen olo, että ihme, jos pääsen suihkun kautta sänkyyn ja siihen loppuu tämä päivä ja välissä pitää oksentaa. Oikeasti on niin paha olo, että tämä ei 

Onneksi en mennyt saunavuorolle. 

Vierailija
4/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin rokotetta

itsekin menen kipeenä lenkille. Tekee terää

Vierailija
5/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin rokotetta

itsekin menen kipeenä lenkille. Tekee terää

Kaksi päivää on ollut kuolemanpelko, että on joku kauhea tauti, mutta unohdin koko taudin. Lenkin jälkeen kunto romahti ja muistin taas, että mulla on joku kauhea tauti ja on ihan 

varmasti. Edes koronassa ei ole tuntunut yhtä pahalta. Veikkaan silti, että tämä tauti on juurikin korona ellei ole joku vakavampi, esim. syöpä. 

Vierailija
6/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Itsekin olen kipeänä.

Yritin lähteä illanviettoon, mutta oli pakko tulla takaisin kotiin. Ei vaan pysty, ja kaverikin kommentoi että "sun silmät näyttää jotenkin kuumeisilta".. eipä muuta kuin Nessu-pakettien ja ruokien kanssa kotiin makaamaan.. ei oo kivaa

Vierailija
7/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin rokotetta

Tuossa ei ole päätä eikä häntää. Mene tutkituttamaan pääsi.

Vierailija
8/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin lähteä illanviettoon, mutta oli pakko tulla takaisin kotiin. Ei vaan pysty, ja kaverikin kommentoi että "sun silmät näyttää jotenkin kuumeisilta".. eipä muuta kuin Nessu-pakettien ja ruokien kanssa kotiin makaamaan.. ei oo kivaa

Tosiaan pakko vaan hyväksyä, että pakko ryhtyä makoilemaan ja lepoon ihan kunnolla. Kun ei jaksa edes vauvapalstalla olla. Todennäköisesti rukoilen, etten kuole. 

Hellejakson päätteeksi alkoi oireilu eli onhan niitä jo muutaman viikon ajan ollut ja nyt vaan pahentunut, huh hui. Mulla on oikeasti surkastunut lihaksia, mikä on äärimmäisen

pelottavaa, mutta voisiko johtua keski-iästä? Ton takia olen harkinnut lääkärissä käymistä, mutta olen vaan tarkkaillut tilannetta. Minulla on kaksi kertaa aikaisemmin ollut 

kuukausia kestänyt long covid. 

Vierailija
9/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävit sitten tartuttamassa muutkin.

Vierailija
10/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä herätä meissä turhia toiveita.

Vierailija
11/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin rokotetta

Olen koronassa ja long covidissa käynyt lenkillä. Koronassa pystyy käymään lenkillä. Uskon myös, että toivuin koronasta melko hyvin eikä jäänyt mitään pahaa long covidia, koska lenkkeilin koko ajan. Mää liikun aina sairaana ulkona, paitsi jos on kuumetta 39 astetta. 

Vierailija
12/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin rokotetta

Olen koronassa ja long covidissa käynyt lenkillä. Koronassa pystyy käymään lenkillä. Uskon myös, että toivuin koronasta melko hyvin eikä jäänyt mitään pahaa long covidia, koska lenkkeilin koko ajan. Mää liikun aina sairaana ulkona, paitsi jos on kuumetta 39 astetta. 

Anteeksi ihmiset... :) En liiku lähellä muita ihmisiä enkä ihmisten keskellä sairaana, mutta ulkona liikun. 

Vierailija
13/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaana kuntoilu voi aiheuttaa sydänlihastulehduksen.

Vierailija
14/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sehän riippuu ihan maasta, että jäädäänkö kipeänä kotiin makaamaan vai suositellaanko liikkumista ulkona niin paljon kuin pystyy.

Vierailija
15/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin rokotetta

Mitä suosittelet? Vai oletko niitä hopeavesi-hihhuleita?

Vierailija
16/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin rokotetta

Seuraavaksi sydänlihastulehdus...

Vierailija
17/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaa on taas paljon nyt, mutta se tuntuu ihmisiltä unohtuneen.

Vierailija
18/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin rokotetta

Rokote otetaan ennakkoon.

Vierailija
19/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sehän riippuu ihan maasta, että jäädäänkö kipeänä kotiin makaamaan vai suositellaanko liikkumista ulkona niin paljon kuin pystyy.

Taas olin ainoa ulkoilija tuolla ulkona mun reitillä. Muut meni autolla. Niillle oli ihan sama, mitä pöpöjä kannan. Jos mun tauti on koronaa, en enää ole tartuttava vaan se täytyy olla long covidia eli jälkitautia. 

Vierailija
20/38 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin rokotetta

Onnea pöhkö.

Eihän sairaana urheilla.