Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edulliset ostosvinkit pinoon, kaikki käy!

Vierailija
30.06.2010 |

Nyt multa loppui työpätkä ja kestää ennen kuin saan päivärahaa. Nyt tarvisin vinkkejä kaikista edullisista, mutta hyvistä tuotteista. Siis esim. kaupan omat merkit vessapapereihin, hygieniatuotteisiin, pesuaineisiin, kuiva-aineisiin ym.

Pyykinpesuaineissa en osta kuin hajusteettomia ja nyt jo olen siirtynyt x-tra white sensitiveen ja rainbow ja pirkka sensitive color-jauheisiin. Mikä hajusteeton nestemäinen olisi parasta?

Toisesta ketjusta luin, että lidlin shampooo olisi edullista ja hyvää. Täytyy kokeilla.

Onko kukaan laskenut, ikä pehmeä vessapaperi on edullisinta/rulla? Missä kaupan merkissä edullisimmat jauhot, puurohiutaleet ym.? Tämmöisiä kaipaan.

Meillä siis minä ja kohta 5 v lapsi.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokoksissa myydään sellaista peruspäivittäiskosmetiikkasarjaa kuin Simple. Olen vuosikausia käyttänyt sitä Briteissä, mutta sitä ei ole aiemmin saanut Suomesta, nyt ehkä vuoden verran. Se on hajusteeton ja väriaineeton ja omasta mielestäni laadukas. Ja siis se on myös halpa, selkeästi halvempi kuin joku nivea. Parempi kuin joku pirkan kosteusvoide.

Ruoanlaitossa kannattaa opetella käyttämään linssejä, papuja ja soijarouhetta. Ne ovat halpoja ja erittäin ravintorikkaita. Linssejä voi lisätä vaikka kasvissosekeittoihin ja soseuttaa. Jos siis sattuu olemaan ennakkoluuloisia perheessä. Linssithän ovat melko mauttomia.

Mausteet ovat yleensä todella paljon halvempia aasialaiskaupoissa kuin tavallisissa kaupoissa. Samoin riisit, pähkinät ja vastaavat.

Vierailija
22/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Mikä hajusteeton nestemäinen olisi parasta?

[/quote]

Omot on juuri nyt Tokmannin tarjouksessa 2pll/ 6€ kun normaalisti siellä 3,45€ pll ja muualla useimmiten vielä kalliimpaa.

Lidlistä suosittelen ostamaan miltei kaikki mainitsemasi tuotteet paitsi jauhot jne on melkeinpä S-marketissa halvempia, siis Rainbow merkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni ostaa Lidlistä vessapaperin ja kehuu tosi hyväksi. Hintaa en tiedä, mutta on Lidlin halvinta. S-marketit myy ekstran hammastahnaa, shampoota, saippuaa ym. Olivat isoja ja tosi edullisia. Muistaakseni iso shampoo pullo maksoi euron verran tai vähän yli. Pirkan tuotteet on tosi edullisia, samoin Rainbown. Vehnäjauhoja on saanut ainakin Lidlistä 5 kg:n pusseissa.

Vierailija
24/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvi on hyvää, semmoinen vihreä paketti, hinta jotain 1,89 ja on yhtä hyvää kuin juhlamokka.

X-tra cornflakes, 750 g kg on hyvää, hinta 1,59.

Vierailija
25/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoustalo, lidl, prisma, citymarket, k-market, valintatalo, nämä ok pyöräilymatkan päässä.

En oo paljon paljon lidlissä käynyt, kun tullut vaikutelma, että se on semmoinen herkkukauppa. Vaippoja ostin aikoinaan sieltä. Ja hyla-maitoa ostan sieltä (itselleni).

ap

Omot on juuri nyt Tokmannin tarjouksessa 2pll/ 6€ kun normaalisti siellä 3,45€ pll ja muualla useimmiten vielä kalliimpaa.

Lidlistä suosittelen ostamaan miltei kaikki mainitsemasi tuotteet paitsi jauhot jne on melkeinpä S-marketissa halvempia, siis Rainbow merkillä.

Vierailija
26/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

bonus on kuulema parempi kuin Citymarketin kupongit, joita ostoista kertyy.

Vierailija
27/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoustalo, lidl, prisma, citymarket, k-market, valintatalo, nämä ok pyöräilymatkan päässä.

En oo paljon paljon lidlissä käynyt, kun tullut vaikutelma, että se on semmoinen herkkukauppa. Vaippoja ostin aikoinaan sieltä. Ja hyla-maitoa ostan sieltä (itselleni).

ap

Vierailija
28/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummasta shampoosta tykkään enemmän, Lidlin vai x-tran... ja mikä lastenshampoo olisi paras, tytöllä pitkä tukka. Tai hoitoaine (hänelle pitää laittaa latvoihin).

ap

Vierailija
29/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä Lidliä kannata karttaa, kyllä siellä on muutakin kuin herkkuja. Katso vaikkapa raejuustoa, puurohiutaleita, joitain hedelmiä (ero varsinkin talvella on suuri, ei niinkään kesällä) ja ketsuppia. Ketsuppi on vielä tosi hyvääkin.

Suosittelen kuitenkin ennenkaikkea, että teet viikon ostoslistan/ruokalistan etukäteen ja teet sen suunnitelman tarjousten perusteella. Esim. nyt menet Lidlin sivuille ja katsot, että siellä on tarjouksessa hunajamelonia 0,99 e kilo ja mozzarellaa 0,59 e paketti ja pekonia 0,69 e paketti ja varhaiskaali 0,99 e. Sitten päätät tehdä teille vaikkapa melonisalaattia yhdeksi ruuaksi, sitten teet itse mozzarellapitsaa vaikka ja sitten pekonista teet carbonaran ja kaalista vaikka kaalikeiton. Samoin vihannekset ja hedelmät ostat niitä, mitkä ovat kauden aikana edullisia.

Vierailija
30/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa Tokmanni-konsernia, mutta on olemassa Tokmanni-nimisiä kauppoja ja niissä ei ole samat tarjoukset kuin Tarjoustalossa.

ap

Vierailija
31/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin asu Suomessa, mutta täällä muualla päin Eurooppaa Lidl ei kyllä tosiaankaan ole mikään herkkukauppa, vaan se halpiksista halvin. Itse en ole ikinä uskaltautunut sieltä ensimmäistäkään elintarviketta ostamaan. Tämä taisi tosin olla provo - olihan..?

Vierailija
32/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla on laktoosi-intoleranssi, joten mitkään tavalliset aitotuotteet ei käy meille (raejuustot tms.). Jos mozzarella on tavalliseen maitoon tehty, niin ei käy meille.

Olen mä siellä lidlissä sen verran käynyt, että oon niitä hyllyjä katsellut läpi. Hedelmät ja vihannekset ei ainakaan silloin vaikuttaneet kovin hyviltä vrt. muiden kauppojen tiskeihin. Nuutuneen, kärsineen näköisiä.

Paljon siellä näyttää olevan kumminkin pelkkää herkkua ja olen niitä toki ostanutkin, tytön synttäreille ym. Mehut ovat myös edullisia. Joskus oon ostanut niitä.

ap

Ei sitä Lidliä kannata karttaa, kyllä siellä on muutakin kuin herkkuja. Katso vaikkapa raejuustoa, puurohiutaleita, joitain hedelmiä (ero varsinkin talvella on suuri, ei niinkään kesällä) ja ketsuppia. Ketsuppi on vielä tosi hyvääkin.

Suosittelen kuitenkin ennenkaikkea, että teet viikon ostoslistan/ruokalistan etukäteen ja teet sen suunnitelman tarjousten perusteella. Esim. nyt menet Lidlin sivuille ja katsot, että siellä on tarjouksessa hunajamelonia 0,99 e kilo ja mozzarellaa 0,59 e paketti ja pekonia 0,69 e paketti ja varhaiskaali 0,99 e. Sitten päätät tehdä teille vaikkapa melonisalaattia yhdeksi ruuaksi, sitten teet itse mozzarellapitsaa vaikka ja sitten pekonista teet carbonaran ja kaalista vaikka kaalikeiton. Samoin vihannekset ja hedelmät ostat niitä, mitkä ovat kauden aikana edullisia.

Vierailija
33/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkkia, keksiä, mehuja, sipsejä ym. "herkkuja" ja mitä oon kuullut, mitä ihmiset ostavat, niin just niitä + jäätelöitä, eineksiä. Ei tavallisia ruokia. Meillä muutenkaan en osta edes viikottain tuommoista niin musta silleen "höttökauppa".

En siis tarkoita että herkkukauppa kuten stokkan herkku.

Pesuaineet varmaan Keski-Euroopan tyyliin todella hajusteellisia.

Vaipat olivat aikoinaan hyviä, teippivaipoissa hinta kohdillaan. Sen jälkeen on tullut muutoksia niihinkin kuulemma.

Jos käyn, niin käyn just ostamassa johonkin erityisjuttuun, vaikka eväsretkelle esim. muutamia mehutetroja ja nappaan hyla-maidon mukaan, kun se on todella edullista siellä.

ap

En tosin asu Suomessa, mutta täällä muualla päin Eurooppaa Lidl ei kyllä tosiaankaan ole mikään herkkukauppa, vaan se halpiksista halvin. Itse en ole ikinä uskaltautunut sieltä ensimmäistäkään elintarviketta ostamaan. Tämä taisi tosin olla provo - olihan..?

Vierailija
34/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen keskittämään ostokset esim. prismaan, sanoit että ok pyöräilymatkan päässä. x-tra ja rainbow tosi hyviä ja edullisia tuotemerkkejä. esim. x-tran kaakao (iso pussi) on todella hyvää, melkeinpä parempaa kuin kallis o'boy! samaten molempien merkkien terveyssiteet hyviä, x-tra halvempi, alle euron paketti.

kannattaa vertailla kilo/litra/kappalehintoja, siitä se säästö tulee.

Vierailija
35/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on halpaa kaurahiutaleet ja maitotuotteet, vessapaperi on aivan älyttömän hyvää verrattuna esim. Pirkan tai Rainbow'n vessapaperiin. Itse ostan todella paljon Rainbow'n tuotteita, niissä on lähes kaikki hyviä ja halpoja, Pirkan tuotteista osa on melko kalliitakin. Lidlistä haen sitten noita hiutaleita, tarjouksessa olevia kasviksia ja vessapaperia

Vierailija
36/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

serlan luonnonystävän wc-paperi on parasta ja hintakin on edullinen. suosittelen. mitä huonompi/ohuempi vessapaperi - sitä enemmän sitä kuluu - siinä se säästö sitten menikin!

Vierailija
37/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kummatkin kortit, mutta s-korttiin kertyy enemmän ostoja kuin plussakorttiin.

Kummatkin isot marketit, tarjoustalo ja lidl on ok pyöräilymatkan päässä. Ne ovat niin lähellä että tuo 4-v jaksaa pyöräillä mukana. Nythän hän siis on poissa päiväkodista eli aina mukana.

Valintatalo on vähän kauempana, mutta sinnekin pääsen, mutta tytön kaa ehkä menisin bussilla sen edestakaisen matkan.

Terveyssiteet hyvä vinkki, täytyy katsella mitä löytyy ja kokeilla.

ap

Vierailija
38/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinkki kuvio, 4 kerrosta, pehmeää :)

Vierailija
39/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin Lidlistä Cienin shampoota enkä tykännyt yhtään. Se tuoksuu kyllä ihan hyvälle, mutta ei vaahtoa ollenkaan. En ole uskaltautunut koittamaan muita Lidlin shampoita. Ainakaan tuosta merkistä minä en pitänyt. Lidlissä on kyllä halvempaa kuin muualla, joten ainakin joitakin tuotteita esim. wc-paperia, kahvia, hedelmiä jne. sieltä kannattaa hakea. Laktoosittomien tuotteiden valikoima esim. jogurteissa on kuitenkin aika suppea. Tai kertokaa oletteko löytäneet Lidlistä laktoosittomia/vähälaktoosisia jogurtteja? En ole nyt vähään aikaan käynyt siellä, kun sinne on vähän kävelymatkaa...

Vierailija
40/75 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeile ihmeessä sieltä Lidlistä niitä tuotteita, niin yllätyt luultavasti positiivisesti. Kyllä siellä ihan oikeasti on edullisia ja laadukkaita elintarvikkeita ja ei, en minäkään osta sieltä niitä herkkuja.

Kokeile nyt alkuunsa vaikka katsoa niitä maitoja, hyla-maitoakin on, samoin kaurahiutaleet ja ketsuppi, jotka jo mainitsinkin. Sitten esimerkiksi riisit on kaikki tosi hyviä, esim. se keltainen pahvirasia ja samoin jasmiini ja basmati riisi. Kuivahiivatkin on tosi halpoja ja hyviä, ihan parhaita olleet ainakin meillä ja kyllä sieltä saa jauhoja ja sokeriakin ja muuten tosi hyvää ruokosokeriakin. Hevi-tuotteet ovat tosi vaihtelevia laadultaan ja aina ei ole kaikkea, mutta aika edullisia ovat varsinkin talvisaikaan. Ja wc- ja talouspaperit on hyviä, samoin kuin astianpesukonetabletit.

Tietystikään Lidl ei tule sinulle halvaksi, jos sitten sorrut ostamaan niitä herkkuja, jotka eivät kuitenkaan ole ostoslistallasi.

Jos nyt muita halpistuotteita katsotaan, niin monet merkit ovat mielestäni laskeneet tasoaan. Esim. aikaisempi Pirkan sinappi on huonontunut, samoin puolukkahillo ja monet, monet tuotteet. Terveyssiteistä ne halvimmat ovat ihan parhaita, tosin itse käytän nykyään kestojen takia aika vähän.

Juu ja kävin johonkin aikaan jatkuvasti Lidlissä ja ostin sieltä viikottaiset ruokaostokset.

Niin ja viimeimmäksi kun kävin Lidlissä, niin sinne oli tullut valtavat määrät luomutuotteitakin lisää, esim. mistään muualta en ole löytänyt pakastealtaasta tyyliin 4 eri sorttia luomupakastevihanneksia.

Juu, ja en ole töissä Lidlissä ja itsekin käyn paljon muissa kaupoissa, mutta siellä kävisin, jos olisi rahasta tiukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän