Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
HERKÄT MIEHET pois synnytyssaleista!!
30.06.2010 |
Synnytys on suoraan sanottuna raakaa puuhaa, moni ei sitä tajua vaan että miehet juuri ne pahimmat machot
ei kestä sitä verta ja vaimon alapään venymistä yhtään.Jos tietää ettei kestä, on kohteliainta jäädä käytävälle ja käydä välillä kurkkaamassa.
Kommentit (25)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
no silloin kun minä synnytin, niin kätilö oikein erikseen kehoitti miestä tulemaan katsomaan, kun pää jo näkyy. Ei tarvinnut hajusuolaa, elvytystä tai muutakaan apua.
Eikö miehet itse osaa päättää, millä tavalla haluavat lapsensa syntymään osallistua, pitääkö siinäkin olla naisen neuvomassa?
vaikka synnytyksen aikana katsoikin että mistä se lapsi tulee. Esikoisen kohdalla vähän kauhistui kun lapsen pää niin oudon mallinen.
Alue: Aihe vapaa
Voi olla mukana ilman, että menee ollenkaan sinne jalkopäähän. Oma mieheni istui keinutuolissa kauempana, kun ponnistin vauvan maailmaan ja kätilöt eivät edes kysyneet haluaako tämä leikata vauvan napanuoran.
Silti hänestä oli paljon hyötyä synnytyssalissa. Oli seurana ja tukena avautumisvaiheessa. Haki tarvittaessa kätilön paikalle ja lämmitteli jyväpuseja mikrossa.
Niin ja kyllä hän oli onnellinen saadessaan vauvan syliin, kun se oli pesty. Ei minustakaan olisi ollut kiva jos olisi ollut katselemassa kuinka vauva työntyy värkistäni maailmaan.