Synnytyksen jälkeinen väljyys
Saatuani toisen lapsen mieheni valittaa että paikkani ovat pahasti rupsahtaneet ja seksi kanssani ei tunnu oikeastaan enää miltään koska olen väljistynyt. siksi hän mieluummin käy kapakoissa ja mitä ilmeisimmin vieraissa koska ainakin on usein yötä poissa kotoa..olisiko kenelläkään tietoa miten voisin kiinteyttää paikkojani?auttaako esim. geishakuulat taikka jokin muu keino?tottahan se on että nainen väljistyy synnyttämisen jälkeen,mutta onko se pysyvää,vai onko jokin keino joka oikeasti auttaisi?
Kommentit (42)
jäi vatsa todella pahan näköiseksi. Ei ole löysää nahkaa tai roikkuvaa vatsaa, vaan erittäin "näyttävät" raskausarvet. Joille on taipumusta suvun puolelta. Ne, jotka sanovat niiden tulevan laiskuudestaa puhuvat ikävä kyllä paskaa. Onnekkaat ovat ne, jotka ilman selviävät.
Rinnat nyt ovat aina olleet isot, joten ihan vaan painovoimat vuoksi roikkuvat. ;) Ja alapäästä sen verran, että kyllä se vauva paikkoja venyttää, mutta ajan kanssa parempi. Se seksuaalinen itsevarmuus ja kehonkuva, joka synnyttäneellä naisella on vetää kyllä vertoja mille tahansa pikkupillulle. :D Lainaus mieheltä lukiessamme näitä viestejä...
Ja 3kk syntymän jälkeen 60kg 171cm! Takaisin farkkuihin.
Uuh mama, I love to be a mama!
ETTÄ NAURATTAA!
Taidammepa lähteä nyt samantien sänkypuuhiin!
T: Kaksi viikkoa yli ja 4.6kg
että yleensä sektioon on joku syy. Itsellä se oli vauvan laskeutumattomuus. Ei painanut pillua, ei. Kaksi seuraavaa kertaa perätila. Pillu ei ole löystynyt yhtään, vaikka kuinka jotkut haluaisivat uskoa pelkän raskauden löysyttävän paikkoja.
Jälkeenpäin olen onnellinen näitä juttuja lukiessani, onhan seksi minulle lähestulkoon tärkein asia elämässäni.