Muistatteko KISSAPULLOJEN (viinipullo jossa kissan naama) keräilyn? Nyt ihmiset yrittää myydä niitä kirppiksillä
Kommentit (34)
Joo. Mun työkaverilla taitaa olla ne kaikki ja korkkaamattomina.
Juu, äidillä oli niitä aikoinaan. :D
Pink Cat:ia juotiin teininä :) Että joo, muistan.
Vierailija kirjoitti:
Siitä oli se drinkki pink pussy
Oliko se hyvää viiniä vai ostettiinko vain kivan pullon takia? Itse en noita juonut enkä ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se hyvää viiniä vai ostettiinko vain kivan pullon takia? Itse en noita juonut enkä ostanut.
Se on makeaa vodkaa.
Toinen oli ne neliskanttiset S-malliset putelit mitä porukka pisti vierekkäin erivärisinä
Vierailija kirjoitti:
Black cat oli kanssa. Ja teinivuodet muistuu näistä itsellekin mieleen. Saisi tulla takaisin nuo, olisi nostalgista maistella.
Vierailija kirjoitti:
Aivan paskaa "viiniä" oli.
Vierailija kirjoitti:
Toinen oli ne neliskanttiset S-malliset putelit mitä porukka pisti vierekkäin erivärisinä
Tarkoitatko niitä Ikean pulloja, eivät olleet viinipulloja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan paskaa "viiniä" oli.
Eikö se ollutkaan rieslingiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Black cat oli kanssa. Ja teinivuodet muistuu näistä itsellekin mieleen. Saisi tulla takaisin nuo, olisi nostalgista maistella.
Mitäs muita niitä olikaan ? Ainakin Red, Peach noiden jo aiemmin mainittujen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Eiks nää ollu ihan ikeasta?
Kissan muotoinen pullo? Niitä myydään ainakin Latviassa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Emme muista.
Puhu vain omasta puolestasi.
Olen juonut sitä viiniä, mut en keräillyt.
Vierailija kirjoitti:
Oli luultavasti halpaa. En enää muista, miltä ne viinit maistui, kun juo sen verran usein niitä viinejä, mutta jumantsuikka : Me kaverin kanssa luettiin viiniarvosteluja ja ostettiin niitä neljän tai viiden tähden viinejä. Kiitos Hesari. Ihan hyviä ne oli.
Käytiin muuten kaverin kanssa viininhakureissuilla siis lomareissuilla. Mukamas joku lomamatka, piti vaan saada ne halvemmat viinit.
Emme muista.