Mikä olisi kätevin keino puhdistaa miehen penis
juuri ennen suihinottoa, jos terskassa on hieman sitä valkoista töhnää?
Suihkuun meno ei ole mahdollista. Kosteuspyyhkeestä jaa paha maku ja vessapaperista paperitöhkää.
Kommentit (89)
Hankin lihakirveen ja juoksevan kovan veden sijaan ukko juoksi karkunn kova kulli kädessä!
Olin aikeissa tehdä munavoita piirakalle ja kysyin se kädessä "kuis munavoi, haluatkos tätä?"
ap
Ihanaa etten ole ottanut suihin ympärileikkaamattomalta mieheltä. huohh
Tulee erittäin puhtaaksi jos pyyhkii Marimekon verhoihin
Suomessa tosi vaikeaa, kun vettä ei löydy mistään. Mutta jos tunget suun täyteen multaa aluksi, niin temmijuustot ei niin maistu miltään.
Painepesurilla huuhtaseminen on kätevää!
Naama puhdistuu nukkuessa, penis naidessa.
Naisen rektumissa se parhaiten puhdistuu.
Smegmaa voi kerätä purkkiin. Kun hipaisee korvansa taakse, saa naiset lääpälleen.
Meillä toiminut painepesuri parhaiten.
Onko tosiaan miehiä joilla on jotain töhnää terskassa.? Itselläni ei ole koskaan näkynyt moisia. tietysti pesen joka päivä, mutta jos joskus poikkeuksellisesta syystä ei ole päässyt suihkuun, niin ei sinne kyllä mitään töhnää ilmaannu
DDT vanha kunnon myrkky, kyllä lähtee. Sitten vaan hetki ennkuin naisen suuhun laittaa, eli varoaika.
Itse puhdistan aamuisin aina suulla, niin ei kerkiä töhkä muodostua. Mies tykkä tästä tavasta kovasti, usein aamulla sanookin, että voitko taas puhdistella. Teen aina niin kun mies haluaa. (hän myös sitten aina haluaa puhdistaa pimpinkin, ja sekin sopii hyvvin).
Vierailija kirjoitti:
Itse puhdistan aamuisin aina suulla, niin ei kerkiä töhkä muodostua. Mies tykkä tästä tavasta kovasti, usein aamulla sanookin, että voitko taas puhdistella. Teen aina niin kun mies haluaa. (hän myös sitten aina haluaa puhdistaa pimpinkin, ja sekin sopii hyvvin).
Mä puhdistan kans itseni suulla enkä tarvise siihen edes vaimon apua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä puhdistan kans itseni suulla enkä tarvise siihen edes vaimon apua...
Notkea mies, täytyy sanoa.
Suosittelen juuriharjaa ja mäntysuopaa. Jos on oikein likainen, niin sitruunahappoa (saa apteekista).
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen juuriharjaa ja mäntysuopaa. Jos on oikein likainen, niin sitruunahappoa (saa apteekista).
Koska miehet ovat kuninkaita, on ainoa tehokas neste kuningasvesi.
sitäpaitsi. Taitaa olla aika töhnänen, kun näin paljon on avauduttava.