Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä varma insestin merkki!?

Vierailija
28.06.2010 |

Olimme juhannuksena tuttavien tuttavien kanssa mökillä. Leikimme 2-vuotiaan tytön kanssa lääkäriä. Lapsi meni välittömästi makaamaan ja pyysi minua työntämään metallisen koiran hihna haan pimppiin. Kun kieltäydyin, hän pyysi työntämään peppuun. Oli ihan ihmeissään, kun minusta se ei ollutkaan hauskaa ja yritti tyrkyttää peppua ja pimppiä muutaman kerran uudestaan.

En nyt oikein tiedä pitäisikö minun kysyä asiaa, ottaa yhteyttä lasten suojeluun vai mitä? Lapsi asuu enimmäkseen isällään, mutta myös harvoin äidillään ja on usein sukulaisilla hoidossa. Lapsen isä oli koko viikonlopun nakit ja muussi.

Omat lapseni eivät todellakaan olleet paikalla. Ehdotuksia ja neuvoja vastaanotetaan. Yritin jo nimetöntä lastensuojelu ilmoitusta, mutta en tiennyt lapsen sukunimeä, joten sitä ei otettu vastaan.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene johonkin muualle selvittämään tollasia taaperoitten lääkärijuttuja!

Vierailija
2/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kysyn kuin kadun.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä selvittää lapsen sukunimi ja tee sitten lastemsuojeluilmoitus.

Vierailija
4/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotias tuollaisia keksii ihan itsekseen ja välittömästi yhdistää "lääkärileikin" tuollaiseen. Olin kyllä tosissaan huolestunut! Etkö kysynyt lapselta, että onko joku koskenut sinne, tai laittanut jotain sinne?

Vierailija
5/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotias ei vielä edes puhu niin hyvin että voisi tuommoisia pyytää ainakaan niin, että normaalilla mielikuvituksella varustettu vieras aikuinen ymmärtäisi siitä mitään. Osallistun ketjuun vain tämän sanoakseni ja ilmoitan sitten asiattomasta viestistä. Helvetin pervo!

Vierailija
6/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme salaileva suhtautuminen, kamalaan ja tärkeään asiaan.

Vierailija
7/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sää pervoa provoa huomaa vaikka päähän mätkähtää?

EI KUKAAN SEKSUAALISESTI HYVÄKSIKÄYTETTY LAPSI PYYDÄ PIMPPIIN TAVARAA!

Joku sairas yksilö keksii tälläsiä, varmaan kiihottuukin näistä keskusteluista! :(

Vierailija
8/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että teidän taaperot ei saa selvää lausetta suustaan ei varmaan tarkota että muut ei osais.

Vierailija
9/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella oudoilta puheilta 2-vuotiaalle..

Vierailija
10/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hyvin pettynyt. Minussa ei ole mitään pervoa, olen ainoastaan huolestunut ja etsin oikeutusta tehdä lastensuojeluilmoitus. Jos tällä palstalla ei voi keskustella lasten hyvinvoinnista vaikkakin rankalla alueella, tämä palsta ei toimi tehtävässään!

ap

Vierailija
11/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun 2v puhuu kyllä todella hyvin ja osaisi tollaista sanoa (onneksi ei kuitenkaan sano)

2-vuotias ei vielä edes puhu niin hyvin että voisi tuommoisia pyytää ainakaan niin, että normaalilla mielikuvituksella varustettu vieras aikuinen ymmärtäisi siitä mitään. Osallistun ketjuun vain tämän sanoakseni ja ilmoitan sitten asiattomasta viestistä. Helvetin pervo!

Vierailija
12/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava pedo.

Vierailija
13/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehda lastensuojeluilmoituksen, niin kai siella jotenkin kommentoitiin ????????????????????

sairas provo.

Vierailija
14/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO TEE ILMOITUS!

Mutta sää olet joku pervo paska! Ja ketju on sairas.

Ei taapero, hyväksikäytetty tai ei pyydä sisäänsä mitään!

T. 2. Ap sun pettymys ei kiinnosta ketään, mene hieroon itteäsi johonkin muualle mielikuvituksesi kanssa.

PS. Pienten lasten vanhemmille lähetän varotuksen että joku kiimanen vanha kalle saattaa katsella jonkun mökillä sillä silmällä teidän lasta. Ne on niitä kilttiä setiä. "Ei ne mitään pahaa tarkota"!

Ja lapsikin muka halusi sitä! YÖK!

Vierailija
15/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-vuotiaan äiti, joka on huolissaan tuttavan lapsesta. AV paljastaa jälleen luonteensa, ei ole mitään viksua sanottavaa niin sitten haukutaan, vittuillaan ja mollataan.

Minä en ole pervo. Jos olisin en varmasti olisi niin huolissani, että miettisin miten saan lapsen lastensuojelun piiriin, että saa oikeaa apua.

Jos ei ole muuta tekemistä kuin haukkua väärää puuta pervoksi, niin menkää vaikka uimaan lasten kanssa!

Olen oikeasti huolissani, enkä kaipaa yhtään lisää pahaamieltä. Eiköhän tässä ole jo ihan tarpeeksi, jos intuitioni osuu oikeaan. Lapsilla on vain isä. Jos lapset otetaan pois, mitä lapsille jää jäljelle? Rikkinäinen lapsuus kunnes ne otetaan huostaan!

ap

Vierailija
16/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsen todellisuuskuva on täysin vääristynyt voi pyytää tuommoisia. Mutta ei nämä ihmiset sellaista halua myöntää, kyseessähän on lapsi joka luottaa vanhemman sanaan kuin lakiin.. mitä tahansa voi olla taustalla.

Mikäli AP:n juttu on tosi, siihen pitäisi täältä saada todellisia neuvoja eikä tuollaista peetä niskaan.

Jos on provo, niin antakaa olla. Älkää tehkö olettamuksia, jos joku vaikka sittenkin haluaa oikeasti apua!

AP, hanki nimi ja osoite jostain tietoosi ja kysy LS taholta mitä sinun pitäisi tehdä!

Vierailija
17/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerrankin olisi tukea ja apua tarvinnut muilta naisihmisiltä, tulee vain tunti turpaan.

Jos olisin hullu pedofiili, en ehkä tulisi av:lle etsimään kicksejä!

Naiset ovat toisilleen petoja! Sääli.

ap

Vierailija
18/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden tuttu tuo lapsi oli. Ainakin saisit ehkä sen sukunimen selville ja muutenkin taustaa. En voisi jättää tuota selvittämättä jostain hienotunteisuudesta...

Vierailija
19/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriä voi leikkiä polvella, kädellä, masulla tai vaikka korvalla. Ei aikuisen ja lapsen lääkärileikki ole automaattisesti LÄÄKÄRIleikki! Ja lapsi sitä ehdotti, en vain ihan tainnut ymmärtää, mitä heillä tarkoitetaan lääkärileikeillä...

Hetki hetkeltä pettyneempi ja surullisempi,

ap

Vierailija
20/59 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriä lasten kanssa? Kyllähän sitä nyt tulee vaikka mitä leikittyä tenavien kanssa, jos ne tulevat leikkiä ehdottamaan. Varmaan teidän likaisissa mielikuvituksissa lääkärileikeissä on jotain pervoa, mutta kun mä oon leikkinyt lääkäriä vaikka tuttujen lasten kanssa, on yleensä kuunneltu stetoskoopilla, annettu pistoksia ja kyselty vaivoista.

Toivottavasti ap juttu selviää, ja toivottaasti kyse ei ole insestistä. Onhan lapsi esim. saattanut olla lääkärillä, jossa peppuun on katsottu tms. Hyvä kuitenkin kun teit ilmoituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän