Onko tämä varma insestin merkki!?
Olimme juhannuksena tuttavien tuttavien kanssa mökillä. Leikimme 2-vuotiaan tytön kanssa lääkäriä. Lapsi meni välittömästi makaamaan ja pyysi minua työntämään metallisen koiran hihna haan pimppiin. Kun kieltäydyin, hän pyysi työntämään peppuun. Oli ihan ihmeissään, kun minusta se ei ollutkaan hauskaa ja yritti tyrkyttää peppua ja pimppiä muutaman kerran uudestaan.
En nyt oikein tiedä pitäisikö minun kysyä asiaa, ottaa yhteyttä lasten suojeluun vai mitä? Lapsi asuu enimmäkseen isällään, mutta myös harvoin äidillään ja on usein sukulaisilla hoidossa. Lapsen isä oli koko viikonlopun nakit ja muussi.
Omat lapseni eivät todellakaan olleet paikalla. Ehdotuksia ja neuvoja vastaanotetaan. Yritin jo nimetöntä lastensuojelu ilmoitusta, mutta en tiennyt lapsen sukunimeä, joten sitä ei otettu vastaan.
Kommentit (59)
Mun lapsellani on sellaisia kamalia puheita, joiden tiimoilta kaipaisin reality checkiä. En kuitenkaan voi kysyä asiasta täällä, koska viesti poistettaisiin alta aikayksikön, se kun sisältäisi tietoa siitä että lapsi on puhunut navan alapuolisia asioita yms. Onpa täällä kerran huudettu pervoprovoa siitäkin, kun kysyin atooppiselle iholle sopivista rasvoista!
AP, älä huolestu, nää mammat vaan on ihan sekopäitä.
Penetraatio kun penetraatio! Ei taapero pyydä että pimppiin laitetaan mitään!
Sää olet sairas ihminen.
Enkä todellakaan lähde lapsieni kanssa mihinkään rannalle, tollaset vanhat kuolaavat äijät sielä tuijottaa lapsia.
2
silloinhan jotain pitää olla todella pielessä. Sitähän tässä kyselläänkin, että onko jotain pielessä. Teidän lapsella on kaikki hyvin, mutta onko tapaamallani?
Ja jos olisin ihan saatanallisen väärässä, että näin ei käynyt, olisin todella iloinen. Mutta kun kävi!
Olen nainen. Olen nainen. Olen terve normaali äiti, vaikka kuinka huutelisitte!
Toivottavasti teille tulee joskus jotain vaikeaa kysyttävää, ja saatte yhtä analyyttisiä vastauksia!
ap
Miksi leikit 2-vuotiaan kanssa lääkäriä eikä lapsella ollut vaippaa/housuja?
Oma kohta kolmevuotiaani on sellaisessa iässä että on juurikin löytänyt kaikki aukkonsa. yrittäää kyllä tunkea kaikkea sisäänsä, siksi meillä on kuivaksi oppiminen viivästynyt kun koko ajan rämppää itseään jos on ilman vaippaa.
Neuvolan mukaan normaali, ohimenevä vaihe.
Nenäänsä, suutaan ja korviaan yrittää saada meitä vanhempiaan kaivelemaan koko ajan, onneksi ei muuta. Eikä todellakaan ole hyväksikäytetty!
Että pitäkää vaan vieraiden kanssa housut jalassa, ties mitä lapset keksii. Aikuisen pitää olla viisaampi.
Eihän tässä ketjussa ole asiattomasti vastannut kuin yksi henkilö, hän tosin sitten turhan monta kertaa.
Voit varmasti selvittää perheen sukunimen jostain ja tehdä LS-ilmoituksen. Jos kyseessä on lapsen kaltoinkohtelu, ei tekijä kuitenkaan ole välttämättä isä, voi olla joku muu lähipiiristä.
Eiköhän juuri kyse ole siitä, että normaalisti tuonikäinen lapsi EI puhele tuollaisia. Ehdottaisin, että otat yhteyttä asiantuntijaan, he varmasti ovat nähneet ja kokeneet kaiken ja osaavat neuvoa, mitä asian kanssa tulee tehdä. AV:lla nyt tuskin on ammattimaisia neuvoja tarjolla, mutta totta kai vaikeistakin asioista pitää ja saa kysyä! Ääliöt.
Eihän tässä ketjussa ole asiattomasti vastannut kuin yksi henkilö, hän tosin sitten turhan monta kertaa.
Voit varmasti selvittää perheen sukunimen jostain ja tehdä LS-ilmoituksen. Jos kyseessä on lapsen kaltoinkohtelu, ei tekijä kuitenkaan ole välttämättä isä, voi olla joku muu lähipiiristä.
Just kun kerkisin kirjoittaa niin ilmestyi toinen AP:tä hyväksikäyttäjäksi syyttelevä... te molemmat syyttelijät, olette todella outoja!
mutta olisi halunnut ottaa ne pois. En enää edes jaksa vastata hyväksikäyttösyytteisiin. Se ei ole relevanttia vaan se, että onko syytä epäillä jotain? Minusta tuo ei ole ihan normaalia käytöstä lapselta.
ap
2.Miksi leikit lääkäriä tuntemattoman lapsen kanssa?
3.Mikset tee ilmoitusta lastensuojeluun siitä, että lapsen huoltaja oli lähes tajuton koko Juhannuksen ja jätti lapsen vieraiden kanssa leikkimään lääkäriä?
4. Kysy keneltä tahansa paikalla olleelta lapsen nimi ja tee ilmoitus.
Siis kyllä mä muistan naperona pyytäneeni esim. naapurin poikaa työntämään leegoja sisääni, vaikka en ollut mitenkään sairas enkä hyväksikäytetty vaan täysin normaali tenava. Lapsi ei välttämättä näe siinä mitään seksuaalista vaan hauskan leikin. Lukemattomat kaverini leikkivät keskenään juuri tuollaisia työntelyleikkejä. Se on lasten tutustumista kehoonsa. Jotkut voivat tehdä sitä siksikin, että huomaavat sen tuntuvan hyvältä. Aivan pienetkin lapset voivat masturboida.
Selvästi tämä aihe on sellainen, johon aikuisten on hyvin vaikea suhtautua järkevästi ja rauhallisesti. Ihme pauhaamista täälläkin.
1.Miksi leikit lääkäriä lapsen kanssa?
2.Miksi leikit lääkäriä tuntemattoman lapsen kanssa?
Mä leikin lääkäriä jatkuvasti sukulaislasten kanssa, eikä siinä kyllä mitään epäilyttävää tapahdu. Tietty jos susta esim. pistosten antaminen, kurkkuun katsominen ja stetoskoopilla kuunteleminen on pervoa, niin sitten...
Olimme juhannuksena tuttavien tuttavien kanssa mökillä. Leikimme 2-vuotiaan tytön kanssa lääkäriä. Lapsi meni välittömästi makaamaan ja pyysi minua työntämään metallisen koiran hihna haan pimppiin. Kun kieltäydyin, hän pyysi työntämään peppuun. Oli ihan ihmeissään, kun minusta se ei ollutkaan hauskaa ja yritti tyrkyttää peppua ja pimppiä muutaman kerran uudestaan. En nyt oikein tiedä pitäisikö minun kysyä asiaa, ottaa yhteyttä lasten suojeluun vai mitä? Lapsi asuu enimmäkseen isällään, mutta myös harvoin äidillään ja on usein sukulaisilla hoidossa. Lapsen isä oli koko viikonlopun nakit ja muussi. Omat lapseni eivät todellakaan olleet paikalla. Ehdotuksia ja neuvoja vastaanotetaan. Yritin jo nimetöntä lastensuojelu ilmoitusta, mutta en tiennyt lapsen sukunimeä, joten sitä ei otettu vastaan.
Pelottavalta kuulostaa, ja on todennäköisesti vielä totta.
Jotakin tuolle pienelle tytölle on kyllä sattunut, joko ihan konkreettisesti tai sitten hän on vain sattunut näkemään & kuulemaan jotakin lapselle sopimatonta.
Mutta mitäpä tuossa voisi tehdä? Olisiko sun ap mahdollista esim. kysellä tuosta lapsesta ja hänen tilanteestaan muilta mökillä olleilta tuttaviltasi? Ihan heti ei kannata mennä syyttelemään ja osoittelemaan sormella, kun ei kuitenkaan tiedä mitä on oikeasti tapahtunut. Helposti saat vain hullun syyttelijän maineen. Voihan olla, ettei isä tässä ole syyllinen ollenkaan. Jotakin on kuitenkin vialla. Olisikohan tyttö leikkinyt vanhempien lapsien kanssa? Onko hänellä esim. vanhempia sisaria tai sisarpuolia? Tai muita läheisiä mutta häntä vanhempia serkkuja tms?
Se ei ole relevanttia vaan se, että onko syytä epäillä jotain? Minusta tuo ei ole ihan normaalia käytöstä lapselta. ap
Ei todellakaan kuulosta normaalilta tuon ikäisen lapsen käytökseltä. Silti ei nyt kannata lähteä sokkona syyttelemään, kaikkeen kun voi olla monia selityksiä ja syitä.
En väittänyt, että lapsen kanssa lääkärin leikkiminen on pervoa, mutta outoa se minusta on! Lapset leikkivät keskenään lääkäriä. Oletko sinä sukulaislastesi lääkäri? Vai tutkivatko lapset sinua? Omituista jokatapauksessa.
Minusta on outoa, että joku tulkitsee "seksin pyytämiseksi" sen, jos 2-vuotias pikkulapsi pyytää laittamaan jotain pimppiin tai peppuun. Häh? Kukahan tässä on pervo? Ei se mitään seksin pyytämistä ole vaan se voi olla lapsen näkökulmasta ihan vaan hauska leikki. Hän on itse voinut leikkiä tuollaisia leikkejä näkemättä niissä mitään ihmeellistä. Aikuisen on ilmeisen vaikea samastua lapsen maailmaan.
En väittänyt, että lapsen kanssa lääkärin leikkiminen on pervoa, mutta outoa se minusta on! Lapset leikkivät keskenään lääkäriä. Oletko sinä sukulaislastesi lääkäri? Vai tutkivatko lapset sinua? Omituista jokatapauksessa.
että lapset leikkivät aikuiseten kanssa? Musta on ainakin hyvin tavallista, että pienet lapset pyytävät aikuista leikkiin. Mä en ole mikään superleikkijä, joten hyvin tavallista on, että leikitään jotain semmoista aikuiselta vähän vaativaa leikkiä, kuten kauppa tai lääkäri. Siis sillä tavalla, että lapsi vaikka kuuntelee tai ottaa verikokeen.
Enpä olisi koskaan uskonut, että tällaistakin asiaa pitäisi jotenkin perustella jollekin... taidat itse olla hieman outo.
Oletko missään yhteydessä lapsen äitiin? Hänelle asiasta voisi sanoa. Ja isän kännäyksestäkin pitäisi kertoa, vai onko äiti itsekin laitapuolella?
Jotakin tuolle pienelle tytölle on kyllä sattunut, joko ihan konkreettisesti tai sitten hän on vain sattunut näkemään & kuulemaan jotakin lapselle sopimatonta.
3.Mikset tee ilmoitusta lastensuojeluun siitä, että lapsen huoltaja oli lähes tajuton koko Juhannuksen ja jätti lapsen vieraiden kanssa leikkimään lääkäriä?
[/quote]
Siis lapsi on pääosin isänsä hoivissa, jonka käytös on näin vastuutonta. Ehkä olisi lastensuojelulla joka tapauksessa aihetta tsekata tilanne.
Lapsella oli housut
Pyydän anteeksi että kysyin oletko itse hyväkskäyttäjä tai jotain ja että miksi leikit lapsen kanssa ilman housuja.
Olen se jonka kohta kolmevuotias pyytää meitä tunkemaan sormia yms. korviin yms.
Voitko yrittää kysellä perheen elämästä joltain heidän kanssaan läheisemmältä onko huomannut mitään outoa? Luulen kuitenkin että lapsella on vain sellainen itseensä tutustumisen kausi mitä nyt sattuu lapsilla olemaan.
Ja kyllä mun lapset leikkii pappansa kanssa lääkäriä, pappa on ihan oikeastikin lääkäri, auttaa muuten lapsen lääkäripelkoon.
Vieraiden kanssa sen sijaan en anna lasteni kahden kesken leikkiä, olen liian varovainen(?) koska oikeasti tiedän inhottavia hyväksikäyttöjuttuja.
ja pyllyjutut on siksikin meillä pinnalla kun lapsella on ollut kamalaa ummetusta ajoittain, on käytetty peräruiskeita yms.
Hyvä että jaksat huolehtia, toivottavasti kuitenkin aiheetta!
Ja asia eteenpäin. Parempi tarkistaa kuin jättää tekemättä mitään.