Pidätkö siitä kun miehet katsovat sua?
Kommentit (20)
jos siis "sillä silmällä" katsotaan. En todellakaan ole pala lihaa.
on jonkinlainen torikammo, ulkona ollessani haluaisin olla näkymätön joten en kai. Mutta varmaan jos hyvännäköiset miehet kattelisi niin se olisi mukavaa, en tiedä huomaisinko sellaista kun tuijotan tiukasti eteenpäin.
Nuorempana se oli kivaa, mutta nyt ei huvita yhtään!
Saatanpa nolostua ja punastua pelkästä katseestakin.
On hienoa herättää positiivista huomiota :)
eivätkä ne enää katselekaan sen verran on läskiä kertynyt.
Minulle kasvoi rinnat kun olin 12v, olin ihan lapsi henkisesti, mutta miehet alkoivat pitää naisena ja vieläkin muistan miten se ahdisti.
Ennen painoin 73kg ja KUKAAN ei koskaan katsonut. Ny painan 52kg ja miehet suorastaan kuolaa joka paikassa. Inhottavaa ja epämiellyttävää. Tästä taas huomaa, että miehet oikeesti pitävät vain laihoista naisista. Tosi läskinäkin meikkasin kauniisti, hiukset oli siistit ja laitetut ja vaatteet kauniita, mutta eipäs silloin kukaan katsonut.
tai jos joku katsoo, katse on ilkeä, ei ihaileva.
Ennen painoin 73kg ja KUKAAN ei koskaan katsonut. Ny painan 52kg ja miehet suorastaan kuolaa joka paikassa. Inhottavaa ja epämiellyttävää. Tästä taas huomaa, että miehet oikeesti pitävät vain laihoista naisista. Tosi läskinäkin meikkasin kauniisti, hiukset oli siistit ja laitetut ja vaatteet kauniita, mutta eipäs silloin kukaan katsonut.
mua katsoo, ajattelen, että unohdinko pukea housut, tai luuleekohan toi, että mä tuijotan sitä, tai että olen seurannut sitä viimeiset 2 kilometriä, tai oonkohan mä joskus nolannut itseni sen nähden..
mut kyllä mä saan ihailevia katseita, samoin kuin hyvännäköistä, mukavaa seuraa, jos haluan. Ja siis nautin saamastani huomiosta, kuten kerroin.
3
Olen nuoeri äiti ja saan paljon iheilevia katsieta jopa miehiltä omien vaimojen seurassa! Olen kaunis ja iloinen ihminen. Säälittää ne stat kiloisten naisten miehet jotka minua unelmoiden katselevat!
En käy baareissa, mutta saan katseita tuolla kaupoissa ja liikenteessä yms. ja kyllä sen huomaa.
Mutta ei nouse päähän - tiedän vaan, että olen miesten makuun ja se nostattaa hieman itsetuntoa.
satakiloisten.
Sata kiloisten naisten miehet tarkoitan!
Se ällöttää, töissä varsinkin. Pukeudun mielestäni ihan asiallisesti, kaula-aukko ei ole liian iso. Mutta silti monet keskustellessa siirtävät katseensa rintoihini. Tekisi mieli näyttää keskisormea tai jotain vastaavaa.
Ja minakin olen 73kg, mutta silti terveennakoinen, en mitenkaan laski, ja olen 170cm pitka. Ja kauniit 85B- rinnatkin on, eivat yhtaan lerpallaan kolmen lapsen imetyksen jalkeen.
Itsetuntoni ei ole niita parhaimpia, muttei nyt alhaisimpiakaan. Kylla hyva nako lahtee siita, etta osaa itse kunnioittaa itseaan, eika siita, mitahan ne muut mahtaa ajatella, ei ne musta kuitenkaan tykkaa- asenteesta.
Oikein kun pukee niin ei ole valia minka kokoinen on.
Se ällöttää, töissä varsinkin. Pukeudun mielestäni ihan asiallisesti, kaula-aukko ei ole liian iso. Mutta silti monet keskustellessa siirtävät katseensa rintoihini. Tekisi mieli näyttää keskisormea tai jotain vastaavaa.
mut onhan se järjettömän mukavaa kyllä. ;D