Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö siitä kun miehet katsovat sua?

Vierailija
26.06.2010 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut onhan se järjettömän mukavaa kyllä. ;D

Vierailija
2/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis "sillä silmällä" katsotaan. En todellakaan ole pala lihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jonkinlainen torikammo, ulkona ollessani haluaisin olla näkymätön joten en kai. Mutta varmaan jos hyvännäköiset miehet kattelisi niin se olisi mukavaa, en tiedä huomaisinko sellaista kun tuijotan tiukasti eteenpäin.

Vierailija
4/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
5/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana se oli kivaa, mutta nyt ei huvita yhtään!

Vierailija
6/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanpa nolostua ja punastua pelkästä katseestakin.

Vierailija
7/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa herättää positiivista huomiota :)

Vierailija
8/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä ne enää katselekaan sen verran on läskiä kertynyt.

Minulle kasvoi rinnat kun olin 12v, olin ihan lapsi henkisesti, mutta miehet alkoivat pitää naisena ja vieläkin muistan miten se ahdisti.

Vierailija
9/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen painoin 73kg ja KUKAAN ei koskaan katsonut. Ny painan 52kg ja miehet suorastaan kuolaa joka paikassa. Inhottavaa ja epämiellyttävää. Tästä taas huomaa, että miehet oikeesti pitävät vain laihoista naisista. Tosi läskinäkin meikkasin kauniisti, hiukset oli siistit ja laitetut ja vaatteet kauniita, mutta eipäs silloin kukaan katsonut.

Vierailija
10/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittävät minuun huomiota.

Vierailija
11/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos joku katsoo, katse on ilkeä, ei ihaileva.

Ennen painoin 73kg ja KUKAAN ei koskaan katsonut. Ny painan 52kg ja miehet suorastaan kuolaa joka paikassa. Inhottavaa ja epämiellyttävää. Tästä taas huomaa, että miehet oikeesti pitävät vain laihoista naisista. Tosi läskinäkin meikkasin kauniisti, hiukset oli siistit ja laitetut ja vaatteet kauniita, mutta eipäs silloin kukaan katsonut.

Vierailija
12/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua katsoo, ajattelen, että unohdinko pukea housut, tai luuleekohan toi, että mä tuijotan sitä, tai että olen seurannut sitä viimeiset 2 kilometriä, tai oonkohan mä joskus nolannut itseni sen nähden..

Vierailija
13/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyllä mä saan ihailevia katseita, samoin kuin hyvännäköistä, mukavaa seuraa, jos haluan. Ja siis nautin saamastani huomiosta, kuten kerroin.

3

Vierailija
14/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuoeri äiti ja saan paljon iheilevia katsieta jopa miehiltä omien vaimojen seurassa! Olen kaunis ja iloinen ihminen. Säälittää ne stat kiloisten naisten miehet jotka minua unelmoiden katselevat!

Vierailija
15/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten miehet tarkoitan!

Vierailija
16/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa, mutta saan katseita tuolla kaupoissa ja liikenteessä yms. ja kyllä sen huomaa.

Mutta ei nouse päähän - tiedän vaan, että olen miesten makuun ja se nostattaa hieman itsetuntoa.

Vierailija
17/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

satakiloisten.

Sata kiloisten naisten miehet tarkoitan!

Vierailija
18/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ällöttää, töissä varsinkin. Pukeudun mielestäni ihan asiallisesti, kaula-aukko ei ole liian iso. Mutta silti monet keskustellessa siirtävät katseensa rintoihini. Tekisi mieli näyttää keskisormea tai jotain vastaavaa.

Vierailija
19/20 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minakin olen 73kg, mutta silti terveennakoinen, en mitenkaan laski, ja olen 170cm pitka. Ja kauniit 85B- rinnatkin on, eivat yhtaan lerpallaan kolmen lapsen imetyksen jalkeen.

Itsetuntoni ei ole niita parhaimpia, muttei nyt alhaisimpiakaan. Kylla hyva nako lahtee siita, etta osaa itse kunnioittaa itseaan, eika siita, mitahan ne muut mahtaa ajatella, ei ne musta kuitenkaan tykkaa- asenteesta.

Oikein kun pukee niin ei ole valia minka kokoinen on.

Vierailija
20/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ällöttää, töissä varsinkin. Pukeudun mielestäni ihan asiallisesti, kaula-aukko ei ole liian iso. Mutta silti monet keskustellessa siirtävät katseensa rintoihini. Tekisi mieli näyttää keskisormea tai jotain vastaavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi