mä olen niin ylpeä lapsestani, tokaluokkalainen oli saanut tuhattaituri 2b:n,
jossa jo kertotauluja ja muita vaikeampia laskuja. oli toinen pojista, jotka luokallaan saivat kirjat.
muilla kaiketi käytössä tuhattaituri 2a.
Kommentit (6)
kolmosen kirjaa. en ole opettajaa nähnyt ja tulin just töistä kotiin, piti vaan päälystää kirja ja kattelin, en kyllä muista että noin vaikeita laskuja olis ollu tytöllä tokalla.
jos ei lapselle muita lisätehtäviä keksi, kuin seuraavan kirjan. Sit kun muut siirtyvät siihen, on lapsesi kahta kauheammin edellä ja turhautuu.
Mulla on poika, joka on 8. luokalla ja tekee 7. luokan matikan kevätkirjaa, MUTTA mä oon ylpeä pojastani SILTI!:)
Meidän lapsen luokalla tehdään syksyllä a-kirjaa ja keväällä b-kirjaa. Mitäs sun lapsi tekee keväällä, jos b-kirjakin on jo tehty?
luokalla on poika, joka teki jo ekan keväällä kolmannen luokan matikakirjasta lisätehtäviä. Lahjakas poika :). Samoin osa lapsista, oma tyttöni mukaan lukien, käytti ekalla tokan luokan lukukirjaa aapisen lisäksi. Hienoa että opettajat näkevät vaivaa ja antavat haasteita niille jotka esim. jo osaavat lukea sujuvasti tai ovat erityisen lahjakkaita kuten tuo matikkanero.
siirtyi aikoinaan ekan luokan syksyn jälkeen 2. luokalle. Opettaja oli pätevä ja oli valmis eriyttämään opetusta lapseni tarpeita vastaavaksi, mutta kaiken kaikkiaan tämä oli paras ratkaisu. Matematiikassa 2. luokan syksyn kirja jäi kyllä kokonaan tekemättä. :-o
Meidän lapsen luokalla tehdään syksyllä a-kirjaa ja keväällä b-kirjaa. Mitäs sun lapsi tekee keväällä, jos b-kirjakin on jo tehty?