Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia amwayn toiminnasta?

Vierailija
26.06.2010 |

Onko täällä kellään kokemusta amwayn toiminnasta, siis tuotteiden myynnistä ja voiko sillä todellakin tienata niin hyvin kun siitä kerrotaan? Siis että alkuun on työtä enemmän tietysti, mutta suhteessa melko pienellä työllä jopa jotain pari tonnia kuukaudessa kun on sillä ns. ylimmällä tasolla?

Kuulostaa pikkasen liian helpolta ollakseen totta, toisaalta en usko, että yksi parhaimmista ystävistäni huijaisi tai muutkaan ystäväni.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amway on liiketoimintaa eli myös yritystoimintaa! Tiedän siivousfirmoja jotka käyttää amwayn tuotteita työssään. Työvälineenä joka päivä!

Vierailija
42/73 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein amwa liiketoimintaa yhdessä vanhempieni kanssa ja innostuin siitä täysin kuten hekin yhdessä rakensimme toimivan kannmatavan ja jossainmäärin myös tuottavan verkoston uusia liikeenharjoittajia ja tuotteita ostavia asiakkaita sitten noin 10 v jälkeen he siirsivät liiketoiminnan minulle kokonaan ja ryhdyin valmiin verkoston ns alalinjan turvin vain myymään tuotteita rekrytoin muutaman kaverin ja koleegan mukaan ja heidän kanssa hoimma lähti toimimaan nykyään myynti pääsööntöisesti tiettyjä tuoteryhmiä kun niitä saa suomessa myydä myös yrityksille myyntii ja käyttöön joten esim energiajuoma ja hiustehoitotuotteet menevät kuumille kiville viedään käsistä ja tuottoa ja bonusta tulee kohtuullisesti ja amway palkitsee kookkailla rahaboonuksilla ja huippumatkoilla joten homma toimii en kadu päivääkään 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 18:23"]

tein amwa liiketoimintaa yhdessä vanhempieni kanssa ja innostuin siitä täysin kuten hekin yhdessä rakensimme toimivan kannmatavan ja jossainmäärin myös tuottavan verkoston uusia liikeenharjoittajia ja tuotteita ostavia asiakkaita sitten noin 10 v jälkeen he siirsivät liiketoiminnan minulle kokonaan ja ryhdyin valmiin verkoston ns alalinjan turvin vain myymään tuotteita rekrytoin muutaman kaverin ja koleegan mukaan ja heidän kanssa hoimma lähti toimimaan nykyään myynti pääsööntöisesti tiettyjä tuoteryhmiä kun niitä saa suomessa myydä myös yrityksille myyntii ja käyttöön joten esim energiajuoma ja hiustehoitotuotteet menevät kuumille kiville viedään käsistä ja tuottoa ja bonusta tulee kohtuullisesti ja amway palkitsee kookkailla rahaboonuksilla ja huippumatkoilla joten homma toimii en kadu päivääkään 

[/quote]

Ei tuollaisella kirjallisella ulosannilla muuta elämältä voi oikein toivoa.

Vierailija
45/73 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"energiajuoma ja hiustehoitotuotteet menevät kuumille kiville viedään käsistä"

Ja hampaat viedään suusta. On muuten pikkasen synteettisen makusta sotkua nuo energiajuomat.

Vierailija
46/73 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari vuotta Amwayn toiminnassa mukana. Esitys, joka meidän piti opetella ulkoa ja jopa sisäistää, oli niin helppoa rikastumista. En uskonut siihen asiaan koko sydämelläni. Kävin kokouksissa jopa Saksassa saakka. Hierarkiassa ylöspäin nousemiseksi, minun tarvitsi ostaa noin 30 egen DVD-levy joka kuukausi. Lisäksi piti ostaa tavaraa tietyn pistemäärän verran/kk. Satasia paloi ja pinna. Samat tavarat saan halvemmalla naapurikaupasta. Amway is NOT my way!

Vierailija
47/73 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni myy näitä tuotteita ja ite oon kyl tykänny tosi paljon. halvemmaks tulee ostaa amwayn tuotteita, että ku ostais kaupasta.

Vierailija
48/73 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vakavasti harkinnut, että lähtisin itsekin niitä myymään. Ystäväpariskunta tienaa muistaakseni 2200€/kk per nuppi ja ovat olleet toiminnassa nyt 1,5v. Sulkivat kaupan ja nyt elävät herroiksi ja heillä ei todellakaan ole koko aika mennyt tuohon, vaan ehkä joku 10-20tuntia viikosta, tämä on arvio.

Tässä on linkki amwayn sivuille

<a href="http://www.amway.fi/" alt="http://www.amway.fi/">http://www.amway.fi/</a&gt;

Muistelen, että noiden lisäksi olisi suomeen tulossa myyntiin wc-paperia, eläintenruokaa ainakin oli muitakin mutten enää muista kun on jo jonkin aikaa kun tästä puhuttiin tämän ystäväperheen kanssa. Tuotteet ovat oikeasti hyviä sekä riittoisia

Vierailija
49/73 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on huomisessaeläjien hommaa

Vierailija
50/73 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti hillittömästi se salailu. Sai lypsää ja lypsää ennen kuin edes firman nimen sai selville.

Vierailija
51/73 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

houkutteli yhteen "illanistujaiseen" ja sen jälkeen vielä yhteen suurempaan kokoukseen.

Kuulosti tosiaan ihan liian hyvältä ollakseen totta. Olin kuitenkin aluksi itsekin innoissani, into tosin laantui kun googlettelin lisää tietoa.. osa sillä saattaakin menestyä, mutta he ovat niitä ylälinjan "värväreitä", jotka ovat olleet tuomassa amwayta suomeen ensimmäisenä/ensimmäisten joukossa. Muut saavat sitten vain jokusia kymppejä/satasia, eivätkä tule edes laskeneeksi, paljonko heille MENEE RAHAA tuohon "harrastukseen". Eivät laske kuluiksi esim. bensakuluja kun käyvät kertomassa asiasta/kokouksissa/kuljettamassa tilattuja tavaroita ystävilleen, materiakuluja, kun joutuvat ostamaan kaikenlaisia tsemppaus-opuksia/cd:itä, ja itse tuotteisiin joita heidän kuuluu ostaa jne..

Ja kokouksessa kuulosti aika ikävältä kun se "kouluttaja" vaahtosi että ollakseen uskottava amway-myyjä pitää KAIKKI mahdolliset kotona olevat tuotteet (hammastahnasta shampoisiin ja ihonhoitotuotteisiin, kahviin, pesuaineisiin.. kaikkeen mitä amwaylta saa) pakata jätesäkkiin ja viedä naapurille/heittää pois, että kun sitten joku vieras esim. kurkkaa vessassa käydessään kylppärin kaappiisi, sieltä pitää löytyä vain amwayn tuotteita..

okei.. tosi ekologista ja järkevää... ja helvetin hinnakkaita ovat nämä tuotteet, eivätkä mielestäni edes mitään sen kummempia. Hirveästi hehkutusta ja ovelasti kerrottuja "testituloksia" joilla saadaan tuotteet kuulostamaan huipuilta, mutta itse en tosiaan huomannut mitään kummempaa eroa kun useampiakin tuotteita kokeilin.

Vierailija
52/73 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin omassa työssäni tienannut ja nyt olen eläkkeellä ja saan kolminkertaisen summan minkä olisin saanut, jos olisin jatkanut normityössäni enkä ole vielä edes ikäloppu.

Vierailija
53/73 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrohan tarkemmin, minä vuonna aloitit, asutko pk-seudulla, kauanko meni että alkoi tuottamaan?

Vierailija
54/73 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu pk-seudulla, melko pienellä paikkakunnalla, mutta minulla on laaja tuttavapiiri ja osa oli ihan tuntemattomiakin, joiden kanssa tuli tästä puhetta. Kellekään en tyrkyttänyt, että osta osta tai lähde mukaan, itse saivat päättää. Muutamassa kuukaudessa sain puolet normipalkastani ja vuodessa sain jo yli tuplaten oman palkkani ja paljon vähemmällä työllä/vaivalla mitä normaalityössäni. Irtisanouduin vakityöstäni oltuani 1,5v amwayssä.

En ole katunut ja unelmat, joiden luulin jäävän vain haaveeksi ovat käyneet toteen. Käytän yhä amwayn tuotteita, koska ne ovat hyviä ja todella riittoisia.

kerrohan tarkemmin, minä vuonna aloitit, asutko pk-seudulla, kauanko meni että alkoi tuottamaan?

Vierailija
55/73 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitteko paketin koon, hinnan ja paljonko yhteen pesuun laitetaan pesuainetta. Tiedän että Amway ei ole tehnyt sitä puolueetonta testiä joka löytyy kaikista muista pesuainepaketeista.

Vierailija
56/73 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanella taisi ollut aika kovat tulot, koska ostivat upean omakotitalon, pari farmaria ja puolet vuodesta elivat saastoilla. Iso perhe.

Ymmartaakseni tama em. henkilo teki kerralla isoja kauppoja, eli yksityisihmisista ja kertaostoksista ei tainnut olla kyse.

En koskaan puhunut Amwaysta ystavani kanssa, eli en tieda mitaan yksityiskohtia. Itse henkilokohtaisesti vierastan kaikkia naita verkostomarkkinointijuttuja, ehka siksi, etta tahan asti kaikki tuntemani verkostomarkkinoijat ovat olleet kouluttamattomia tai elamantapatyottomia ja nyt talla tavalla haluavat paasta nopeasti kasiksi "helppoon rahaan". Antavat itsestaan valilla myos hieman hoperon vaikutelman, kun melkeinpa uskonnollisella kiihkolla markkinoivat tuotteita ("Tama tuote muutti elamani, kaytan sita seka kehon sisaisesti etta ulkoisesti ja olen paremmassa kunnossa kuin koskaan. Kertovat jopa, etta se paransi syopaa sairastavan naisen Yhdysvalloissa. Kokeile, se muuttaa omankin elamasi!"

Vierailija
57/73 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koulutus auttaa pärjäämään muutenkin elämässä paremmin. Itse pidän sitä yhtenä firman tärkeimmistä tekijöistä.

Kyse ei ole myöskään pyramidista vaan jokaikisella on samat mahdollisuudet edetä eikä uusia ihmisiä haeta jälleenmyyjiksi vaan heille tarjotaan mahdollisuuksia, joita voi tahtonsa ja ahkeruutensa mukaan käyttää, jos haluaa elämäntilannettaan muuttaa parempaan suuntaan.

Vierailija
58/73 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mukana..pari viikkoa. Parhaimipiin ystäviin kuuluva henkilö teki värväyksen "mallin mukaan joka toimii". No mikäs siinä, elämä muutenkin oli mennyt mullinmallin sitä ennen, enkä uskonut toisen menevän mukaan mihinkään..no mitä Amway edustaa. Kun homma sitten kiireellä aloitettiin, niin juuri ne hurmostilaisuudet ja heppulit "suomen huipulta"pikkutakkeineen saivat kellot soimaan. Vetivät samanlaista markkinapuhetta tuotteista ja loppuun joku nyyhkytarina.Siellä pyyhittiin kyyneleitä ja aploodeerattiin.Ei mitään tilastoja mistään, esim."timanttien" määrästä suomessa.Piti vaan uskoa unelmiin.Eli raha tuo lopulta sen onnen kun on lopulta niin mahdollisuuksia auttaa toisia ym.ym. Viimeisin niitin toi kaikista kömpelöin, mikä lie mentori. Sitä samaa soobaa toistettiin ja olin saanut mutsin ja faijan mukaan kuulemaan. Piti tarjota kaffetta tälle mentorille, muttei vanhemmille,koska se herättää "kunnioitusta". Äiteehän siitä huomautti mulle.Kun otin asian puheeksi tälle päsmärille jälkeen,niin minä olin tehnyt kuulemma sittenkin väärin kun en tarjonnut, vaikka tein kuten käskettiin. No mulle sitten soiteltiin kun halusin erota.Langat lauloi, että anna aikaa, älä lannistu ym.ym.opit vielä.Tein päätöksen,enkä kadu sitä.Jälkeen aloin etsimään tietoa, eikä puolueetonta tietoa ja tutkimusta oikeastaan ole.Onneksi löysin yhden ja se vahvisti asian laidan. Esim.Golden Products pohjautuu samaan ideaan ja nurin meni koko puulaaki.Niin kauan kuin Amway saa pidettyä värvättyjen määrän suurempana kuin eroajien, se pysyy pystyssä.Koska ei ole olemassa mitään yritystä joka ei koskaan voisi mennä nurin.Mikään liiketoiminta malli ei ole sellainen joka ei voisi mennä nurin,oli se kuinka iso yritys tahansa.Syön hatullisen sitä itseään ken todistaa toisin.Kiitos. :)Olen väleissä ystävän kanssa joka siihen houkutti mutta on se kiusallista kun se menee siihen tavaran tuuppaamiseen.."Jokainen tekee itse onnensa,joka sen toisen harteille asettaa ei sitä koskaan lopulta saavuta"

Vierailija
59/73 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en tienannut mitään. Todellisuudessa ne tuotteet ovat samanlaisia kuin kaupoissa sillä erotuksella että kaupan tuotteet ovat edullisempia.

Vierailija
60/73 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes kyllästyin siihen painostamiseen. Yritin todella, mutta ahdistuin vain. Kokoajan jotain kirjoja ja cd levyjä piti kuunnella ja lukea.. huhhu Kävin kokouksissa, joissa oli todella sellaine uskonnon lahko fiilis, kaikki jossain hurmiossa. HYi, mitä menoa! Ihanaa kun olen päässyt siitä eroon.

En voi kyllä itse suositella kenellekään! Itse en tunne ketään, joka tienaisi tällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi