Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun pelkään miestä

Vierailija
25.06.2010 |

pelkään lauseista,katseista,kävelytyylistä... että kohta taas lyö

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pois kotoa ja haet lähestymiskieltoa.

Vierailija
42/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EROA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannuksena ketään ole. pelottaa vaan niin perhanasti,nyt oon kyllä päättänyt,että tänään en ota turpaan.

Vierailija
44/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää turvakotiin ja arkena alatte sitten järjestämään tulevaisuuttanne. Ei kenenkään pidä elää pelossa.

Jos lapsia ei ole, turvakoti ei valitettavasti voi auttaa. Voitko mennä vanhempiesi luokse, sisaruksen, ystävän tai tuttavan?

Vierailija
45/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin luulin rakastavani, vaikka olin varmaan läheisriippuvainen.

Masennuin niin, että tuntui, ettei kotona voi edes hengittää, elämä oli sellaista "munankuorilla" kävelemistä.

Onneksi jossakin vaiheessa löysin ihmisen, joka pelasti minut tuolta kaikelta ja uskalsin jättää hänet.

Sinun on tehtävä sama, ettet riudu kuoliaaksi tuossa suhteessa.

Tyhjän päälle mekin jäätiin lasten kanssa, mutta hyvin ollaan pärjätty oikeasti ja elämä on muuttunut aivan erilaiseksi:)

Vierailija
46/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole yhteisiä lapsia ja luojan tai jonkun muun,kiitos,emme enää asu yhdessä. mutta asun rivarissa ja mies ei vaan osaa/pysty jättämään rauhaan. Lapseni ovat nyt isänsä kanssa ja minä yksin kotona. pelottaa ja tyhmä kun olen,en poliisille tahtoisi soittaa....en ainakaan vielä,huutelee tuolla pihalla,polttaa tupakkaa ja räyhää,mutta mä en tuonne pihalle mene. ap

Vierailija
47/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit kanssa soitat, jos ei tottele!

Vierailija
48/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy vahvana, pysy koneella me jutellaan täällä sun kanssa. Ootko miettinyt lähestymiskiellon hankkimista?

Joku aikaisempi, en muista numeroani.

Vierailija
49/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvi kotonasi pelätä. Sairas on toi sun exäsi ja jollain tasolla sinäkin, hae ammattiapua. Jos et soita, niin se elukkaa saattaa tällä kertaa tappaa sut. Sit sun ei enää tarvi soittaa. Lapsesi jää ilman äitiä. Sori, että olen tyly, mutta en TAJUA sinua. IHAN KAIKILLA on oikeus turvalliseen, pelottomaan elämään.

Vierailija
50/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön huoneessa,verhot kiinni eikä muuta valoa kun koneen. haluun,että se luulee,etten ole kotona.naapurit ei onneksi ole kotona,etttei tartte hävetä. toisaalta toivoisin,että olisivat,olisi turvallisempi olo. perhana kun pelottaaa

Vierailija
51/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda sille, että soitat poliisit, jos ei häivy. Ja sit kanssa soitat, jos ei tottele!

Vierailija
52/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitten soitat poliisit ja juokset toisesta ovesta ulos? Ja soitat jonkun muun naapurin ovikelloa, että pääset turvaan?

Hätätilanteessa ei tarvitse todellakaan hävetä, et sinä ole mitään aiheuttanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän