Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun pelkään miestä

Vierailija
25.06.2010 |

pelkään lauseista,katseista,kävelytyylistä... että kohta taas lyö

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita heti jotakin, kun voit! Ja muista miten sua neuvottiin tekemään!

Vierailija
22/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono juhannusvitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkiutua eroon mahdollisimman pian tällaisesta henkilöstä.

Ap. sun kannattaa alkaa selvitellä tämän yön jälkeen sitä lähestymiskiellon hakemista. Osan miehistä se herättää, osaa ei. Mutta siitä on sekin hyöty että poliisi tietää silloin missä mennään.

Älä mene eteiseen ollenkaan, pysy tytön huoneessa puhelimen ja meidän kanssa.

Mitä 112 sanoi tällä kertaa?

5&9

Vierailija
24/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevat kuulemma kun ehtivät tai tulee keikkaa tännepäin. sanoin etttä pelkään ja nyt hakkaa taas terassin ovea.mun on pakko päästä etuovestaulos.ei varmaan mua tappais,mutta lyö taas pahasti

Vierailija
25/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saa sut kiinni ja hakkaa! Sitäkö haluat?

Pysy sisällä vaan niin kauan, kuin mies on ulkopuolella!!!!

Sitten, jos pääsee sisälle, niin sun pitää lähteä ja pikapikaa!!

Been there!

Vierailija
26/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko ap, missäpäin asut,mihin hätäkeskukseen soitit?

jos et kerro,teen sen ihan yleisellä tasolla. ja ilmoitan myös iltasanomille,laitan linkin tähän keskusteluun. sen teen heti.

Vierailija
27/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevat kuulemma kun ehtivät tai tulee keikkaa tännepäin. sanoin etttä pelkään ja nyt hakkaa taas terassin ovea.mun on pakko päästä etuovestaulos.ei varmaan mua tappais,mutta lyö taas pahasti

Älä avaa ovea, älä mene edes sen lähelle ja ota puheyhteyttä oven läpi. Me odotetaan sun kanssa yhdessä poliisipartiota. Pysy rauhallisena!

5&9

Vierailija
28/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan huolissamme susta!

Vierailija
29/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että on joko provo?

Olen itsekin kokenut juuri tuollaista ja on tosi yleistäkin jopa.

Ja sä naureskelet vaan?

Mene itseesi!

Vierailija
30/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhalluttivat ensin minut,0 ja sitten miehen,onneksi pihalla,en halunut sitä nähdä. 4.1 kuulin toisen sanovan,kysyivät haluanko tehdä rikosilmoituksen kotirauhan häirrinnästä...en uskaltanut,osanut sanoa mitään...

Miten voinkaan ikinä kiittää Teitä,Kiitos.

Vierailija
31/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitään tajua.

Miksi luulet, että on joko provo?

Olen itsekin kokenut juuri tuollaista ja on tosi yleistäkin jopa.

Ja sä naureskelet vaan?

Mene itseesi!

Vierailija
32/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihemettelen vaan kyllä pikkaisen, miksi sinut ensin tai ollenkaan puhalletuttiin?

Onko nykyään sellainen käytäntö?

Vierailija
33/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kerran paniikissa soittaa apua ja kun vihdoin vastattiin laimeasti niin apu tuli sitten joskus...

T. Itse koettu.

Vierailija
34/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tee selväksi teidän suhteenne päättyminen, jos ei ole sitä tajunnut!

Eli kuinka kauan olet asunut hänen kanssaan? Milloin ero tuli?

Vierailija
35/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani ap:sta, enkä halua jättää häntä yksin. Siis yksinhän hän on, mutta voimme tukea edes netin avulla.

En ole itse elänyt väkivaltaisessa parisuhteessa, mutta olen elänyt osan lapsuuttani väkivaltaisessa perheessä ja tiedän mitä on olla tappouhkausten kohteena, paeta yöllä kotoaan tai viettää yö autossa tai odottaa että toinen sammuu että pääsee kotiin.

Se on valitettavasti paljon yleisempää kun kuvittelemme. Minua myös raivostuttaa yhteiskunnan välinpitämättömyys perhe- ja parisuhdeväkivaltaa kohtaan.

Ja haluan omalla tavallani tukea ap:ta selviämään tästä yöstä. Minusta tämä ei ole viihdettä.

5&9

Vierailija
36/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se kannattaa tehdä. Jos herättää miestä.

Todella hyvä että partio tuli.

Varmaan kestää kyllä aikansa ennenkuin adrenaali laskee ja saat nukuttua. Mutta pääasia on, että sinä selvisit tästä yöstä.

5&9

Vierailija
37/52 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpa voisin halata teitä kaikkia,ette ikinä voi tietää kuinka tärkeitä olitte minulle. ap kiitos vielä,nyt yritän käydä nukkumaan.

Vierailija
38/52 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei voi osata edes poliiseille sanoa mitään, vaikka ovat paikalla eikä sinulla silloin mitään vaaraa olisi ollut. Kyllä sitä ymmärtää jos toinen pelottaa, mutta jos jotain haluaisit oikeasti tehdä tilanteelle, niin tekisit kyllä. Anteeksi vaan. Suorastaan tunnut saavan jonkinlaista mielihyvää tilanteestasi.

Vierailija
39/52 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei voi osata edes poliiseille sanoa mitään, vaikka ovat paikalla eikä sinulla silloin mitään vaaraa olisi ollut. Kyllä sitä ymmärtää jos toinen pelottaa, mutta jos jotain haluaisit oikeasti tehdä tilanteelle, niin tekisit kyllä. Anteeksi vaan. Suorastaan tunnut saavan jonkinlaista mielihyvää tilanteestasi.

harmi vaan lapsia.

Vierailija
40/52 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tee se edes nyt. Ja ala järjestää lähestymiskieltoa, ap. Tietenkin tuollainen käytös pelottaa, mutta niin kauan kun et yhtään nouse sitä vastaan, olet miehen uhri ja hän hallitsee sinua.

Olit helpottunut kun ei ollut naapureita kotona kuulemassa miehen möykkäämistä, ettei sinun tarvinnut "hävetä". Niinkuin sillä nyt olisi jotain väliä. Parempi olisi, että naapurit olisivat kotona ja auttaisivat sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi