Kun pelkään miestä
pelkään lauseista,katseista,kävelytyylistä... että kohta taas lyö
Kommentit (52)
ja niin mä olenkin. Juhannusilta ja mulla on seurananani tuo hullu,nyt istuu pihakeinussa ja räplää puhelintaan,toivon,että soitaa taksia tai jotain,menis jo pois. ap
suomalaisia miehiä miten ne onkin niin säälittäviä tapauksia. Sitten ne haukkuu somaleita tai muita maahanmuuttajia naisten hakkaajiksi ja samaanaikaan hakkaavat omaa vaimojaan ja lapsiaan.
Argh.. pistää vihaksi ja olen siitä kiitollinen että oma mies ei koskaan ole lyönyt ja en usko että lyökään.
Voimia ap sulle
Se että olette jo eronneet on ensimmäinen askel ja oikea askel.
Tuhannet naiset ovat valitettavasti joutuneet kokemaan samaa kuin sinä. Niin munkin äiti yli 30 vuotta sitten. Sinä ja lapsesi kyllä selviätte.
Semmoinen joka ei ole koskaan elänyt pelon kanssa ei välttämättä ymmärrä miten kokonaisvaltaista se on ja miten se vie (lamauttaa) ihmisen totaalisesti.
Olet vahvempi kuin uskotkaan ja selviätte.
t. 5&9
nyt on soitettava poliisit. ap
ennen ku se tulee siitä lasista läpi!!
soitin 112 ja sanoivat ettei heillä ole irrottaa yksikköä,kun ei ole mitään vaaraa...... Nyt se hullu on heittänyt kaikki pihakalusteet tuohon metsään ja potkii ovea
soitin 112 ja sanoivat ettei heillä ole irrottaa yksikköä,kun ei ole mitään vaaraa...... Nyt se hullu on heittänyt kaikki pihakalusteet tuohon metsään ja potkii ovea
Ihan fiksusti toimit siellä.
Toivotaan, ettäö tajuaa häipyä todellakin.
Asuuko kaukana vai lähellä?
Ja jos ei lähde pois, niin soitat sinne hätäkeskukseen ja sano, että pelkäät todella ja kerrot mihin mies kykenee!
onneksi lapseni ei ole kotona.soitin uudelleen 112 ja kysyivät,mitä mies on tehnyt,onko asetta.Eihän se vielä mitään ole tehnyt ja tuskin sillä muita aseita on kun nyrkit. Hiljeni,en tiedä missä on,toivottavasti lähti pois,ei ainakaan kyydillä,sen olisin kuullut
Et pysty millään rauhoittamaan tilannetta ilman apua. Pysy vahvana ja yritä 112 uudestaan.
5&9
Me tuetaan ja koitetaan neuvoo ja rauhoitella sua, jooko?
Olisko sulla muuten mitään paikkaa, johon lähteä vaikka taksilla, jos sua pelottaa sielä yksin?
kun ootte siellä. äidille voisin mennä,mutta en uskalla ovesta ulos,en tiedä missä se on. ihan hiljaista on,toivon,että lähti pois.
ei kyl pitäis niitä enää olla, nut soitan uudelleen apua.Apua
Jo sinun turvallisuutesi on tärkeä, entä lapsen...? Tee nyt hyvänen aika jotain.
Itse nähnyt, kokenut jne. Kannattaa hankkiutua eroon mahdollisimman pian tällaisesta henkilöstä.
jos hiljaista piisaa vielä vaikka tunnin, niin ei varmasti ole siellä enää ja voit mennä nukkumaan.
Mutta kuinka usein tuota tapahtuu? Kauanko olet miehen kanssa asunut ja hänet tuntenut?
Exäni oli oikeasti tuollainen ja pelkäsin aivan sikana häntä. Onneksi ei ehtinyt tappaa minua. Monesti sain mustat silmät ja muita vammoja.
Enää en tollasia "vaarallisen" maskuliinisia miehiä arvosta, vaan ihan toisenlaisia.
mutta älä mene riitelemään tai huutelemaan hänelle. Jos soitat poliisille (siis hätäkeskukseen) niin ainakin tämän päivän tilanne kirjautuisi ylös, vaikkei heillä välttämättä ole partiota lähettää, kun mies ei ns. ole tehnyt mitään. Auttaa varmaan kumminkin jos haluat tulevaisuudessa lähestymiskiellon.
5&9