Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, tais mennä juhannus pilalle :(

Vierailija
25.06.2010 |

Ei olla ennen oltu anopilla juhannuksena, vaan kotona, mun vanhemmilla tai kavereilla. Tänä juhannuksena anoppi kutsui luokseen grillaamaan, ja luvattiin mennä. Pettymys oli ihan älytön!!

Anoppi oli grillannut kaiken jo ennen kuin saavuttiin, vaikka oltiin sovittu tietty tuloaikakin! Ruokana oli siis kylmää makkaraa, perunaa, kaupan lihapullia, koppuraksi paistettuja pihvejä ja majoneesisalaatteja. Näitä lämmitettiin sitten mikrossa... Ainut hyvä oli vaniljajätski ja mansikat. Tarjouduin ennen juhannusta tekemään esim. jotain kivoja salaatteja tai jälkiruokaa, mutta ei kuulemma tarvinnut, anoppi kyllä hoitaisi kaiken :(

En tietenkään näyttänyt pettymystäni, mutta kyllä ärsytti, kun olen luullut, että jos kutsutaan grillaamaan, niin grillataan sitten vasta yhdessä vieraiden kanssa ja syödään pitkään ja hartaasti!

ap

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkamista, jos on sitä mieltä, että jos joku on erilainen kuin itse niin se toinen on huono ja sitä pitää haukkua. Sitähän tässä on kritisoitu..

Vierailija
22/25 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuulostaa siltä, että anopilla ei ole tuon taivaallista tajua, mitä grillaaminen tarkoittaa, vaan hän on vain ymmärtänyt että te tykkäätte grillaamisesta ja päättänyt sitten ilahduttaa teitä grillikutsuilla, muttei ole tiennyt kuinka se tehdään.

Itselläni on nimittäin appivanhemmat, jotka eivät ole koskaan harrastaneet grillausta, eivät omista grilliä, vaikka heillä on omakotitalo ja kesämökki, eikä heillä edes ole ruokapöytää ulkona kummassakaan paikassa vaan syövät aina sisällä keittiössä hellalla tehtyjä ruokia vaikka sää olisi mitä. Kun tulevat meille kylään niin pitävät meitä ihan kaheleina, kun kannan ruoat terassille aurinkoisella ilmalla tai laitetaan sapuskaa grillillä.

Eli voisiko tilanne olla se, että anoppi on tarkoittanut hyvää ja halunnut grillata teille, mutta ei ole ollenkaan ymmärtänyt miten se tehdään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan kaikki, paitsi yksi, sitä mieltä, että on ihan kivaa saada kutsu grillaamaan ja sitten syödä mikrossa lämmitettyjä koppuraisia sapuskoja?! ap

Älä loukkaannu, mutta olet mielestäni materialisti. Oikea kulinaristi /kuten minä) ymmärtää erilaisia tapoja eikä arvostele niitä asteikolla 1-10 kuten sinä teet. Tietenkään en pidä valmismarinoidusta lihasta, joka lämmitetään uudelleen mikrossa. Mutta PIDÄN NÄISTÄ IHMISISTÄ joten joten kaikki mitä he minulle antavat on minulle todella arvokasta.

Ymmärrätkö nyt paremmin?

Vierailija
24/25 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyittekö anopilta? Jotenkin tuntuu että tällainen käåytös oli yllätys, eli kyseessä ehkä väärinkäsitys/virheellinen informointi. Esim. Tulkaa kello seitseman, tarkoittaa kello seitsemäntoista...?

Anoppi ei ainakaan mitenkään ilmaissut, että oltiin myöhässä... Anoppi ei ole muutenkaan mitenkään velho keittiössä, mutta olisin kuvitellut, että edes juhannuksena hän olisi panostanut.

ap

Vierailija
25/25 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos miettinyt, että joillekin ne juhlat ovat oikeasti tärkeitä eikä vain tavallinen arkipäivä muiden joukossa? ;)

Ja jokaisella on oikeus pettyä, pienestä tai suuresta, tosin pitäisihän se sinun "aikuisena" ihmisenä tietää. :P

Tästä voi tehdä sen johtopäätöksen, ettet arvosta omia vieraitasi - oi tapoja, oi aikoja!

Hauskaa Jussia, älä eksy sinne Siperiaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi