Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä olette siitä, että poikani ei halua mihinkään ohjattuun harrastukseen?

Vierailija
31.08.2010 |

ratsastus on ainoa mikä kelpaa...Tai tarkemmin ohjattuun liikuntaharrastukseen. Muista harrastuksessa kävijöistä näkee, että se tekeminen on kivaa...poikaa ei vaan ohjattu tekeminen kiinnosta...syytä huoleen, poika 7.

Pakottakaan ei kannata.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä, onko syytä huoleen. Sitä olen miettinyt.

Vierailija
2/16 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleva Marko Björs?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie tallille.

Vierailija
4/16 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nyt isoveljen kanssa jalkkisharkoissa mutta ei sitä kiinnosta se homma yhtään. Kuitenkin on sovittu, että vuodenvaihteeseen asti käy ja sitten mietitään uudelleen. Nyt on muutaman kerran sanonut, että haluaisi harrastaa hiphoppia, mutta en tiedä sitten onko oikeasti kiinnostunut vai muuten vain höpisee.

Vierailija
5/16 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nyt isoveljen kanssa jalkkisharkoissa mutta ei sitä kiinnosta se homma yhtään. Kuitenkin on sovittu, että vuodenvaihteeseen asti käy ja sitten mietitään uudelleen. Nyt on muutaman kerran sanonut, että haluaisi harrastaa hiphoppia, mutta en tiedä sitten onko oikeasti kiinnostunut vai muuten vain höpisee.

suostuttelit lapsen siihen? Käsi sydämellä.

Niin minusta tuntuu, että vika on enemmän siinä, että pitää tehdä niitä asioita, joita käsketään kuin itse lajeissa/tekemisessä.. Paitsi ei tuo poika kamalasti muutenkaan muuten urheile kuin pyöräile.

ap

Vierailija
6/16 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallille vaan. On lapselle hyväksi olla eläinten kanssa.

Vierailija
7/16 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostuttelit lapsen siihen? Käsi sydämellä.

Niin minusta tuntuu, että vika on enemmän siinä, että pitää tehdä niitä asioita, joita käsketään kuin itse lajeissa/tekemisessä.. Paitsi ei tuo poika kamalasti muutenkaan muuten urheile kuin pyöräile.

ap

kerroin lapselle vanhempien maksaneen aika paljon jotta pääsevät harrastamaan jalkapalloa (halusivat itse) ja sitten muutaman viikon jälkeen ei enää kiinnostakaan. Eli lapsikin ymmärtää jatkossa paremmin sen, että jos jotain harrastaa niin siihen sitoutuu joksikin aikaa.

Vierailija
8/16 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän kai lapsi itse saa päättää mitä haluaa harrastaa... Ei kyl kantsi pakottaa harrastamaan mitä lapsi ei halua. siitä ei koskaan seuraa mitään hyvää.

Vierailija
9/16 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuunnella lapsen omaa mielipidettä ja kunnioittaa sitä. Meillä useampi lapsi ja joukkoon mahtuu näitä aktiivisia osallistujia (joka ilta jotain) ja sitten pari sellaista, jotka eivät tykkää koulun lisäksi osallistua mihinkään ohjattuun toimintaan. Mutta harrastuksia heilläkin toki on, mutta puuhailevat niiden parissa omaan tahtiin.

Vierailija
10/16 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki tykkää ohjatuista liikuntaharrastuksista. Pakottaa ei tosiaan kannata, ja jos hänelle välttämättä ohjatun liikuntaharrastuksen haluatte niin viekää sinne ratsastamaan jos hän siitä tykkää.

Vierailija
11/16 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin lapsena vihannut kaikkia "ohjattuja urheiluharrastuksia". Luojan kiitos ei sellaisiin pakotettu, tarpeeksi oli kärsimystä jo koulussa se liikuntakidutus. Anna lapsesi olla oma itsensä ja valita itse oma harrastuksensa, tai vaikka olla ilman harrastusta. Mikä autuus siitä jostain futiskerhosta nyt muka syntyy?

Vierailija
12/16 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin lapsena vihannut kaikkia "ohjattuja urheiluharrastuksia". Luojan kiitos ei sellaisiin pakotettu, tarpeeksi oli kärsimystä jo koulussa se liikuntakidutus. Anna lapsesi olla oma itsensä ja valita itse oma harrastuksensa, tai vaikka olla ilman harrastusta. Mikä autuus siitä jostain futiskerhosta nyt muka syntyy?

Minusta on ihan järkevää opettaa lapselle, että jos jotain aloitetaan niin viedään se sitten kunnolla loppuun. Vuodenvaihteeseen on kuitenkin melko lyhyt aika. Myös rahan arvon haluan opettaa, ettei voi vain ojentaa kättään ja saada jotain kuvitella sitten, että heti kun lopettaa nappaamasta niin asiat voidaan heittää lekkeriksi.

Vierailija
13/16 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi haluta samaa kuin enemmistö? Ihan tavallisia lapsi maalla asuvatkin ovat vaikka ei ole ohjattua harrastustoimintaa tarjolla jokaisen makuun. Voi olla ettei ole muuta kuin yhtä lajia tarjolla, vaikka jääkiekkoa tai pesäpalloa, ei sinne kaikki lapset mene ja hyvin hekin pärjäävät elämässä.

Jos poikasi haluaa ratsastaa ja teillä on tunteihin varaa, niin missä on ongelma? Ratsastus on ihan yhtä hyvä harrastus kuin mikä tahansa muukin.

Vierailija
14/16 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa harrastus teidän mielestä? Täällä kaikki vaan hokee pesäpalloo ja jalista sun muuta urheilua.

Voi harrastaa myös kuvataiteita, musiikkia, näytelmiä, valokuvausta, askartelua, käsitöitä, ruoanlaittoa...

Vierailija
15/16 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratsastamassa, ajattelin vaan jos tartteis jonkun lisää...Pitäisi ehkä harkita muunkilaisia kuin urheiluharrastuksia...

Koiran ottaminenkin voisi esim. vuoden sisään tulla ajankohtaiseksi.

ap

Vierailija
16/16 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ehkä harkita muunkilaisia kuin urheiluharrastuksia...

jos lapsi itse olisi niistä kiinnostunut...

Meidän poika ei ole kiinnostunut _mistään_ ohjatusta harrastuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme