Ihan tiedoksi: pihassa oleva traktori ei tarkoita
että meillä olisi hinausfirma.
Äsken kaksi nuorta miestä hakkasi oveen ja halusi, että menen hinaamaan autonsa ojasta pois. Sanoin, että soittakaa hinausauto tai poliisi puhalluttamaan, meillä ei ole ympärivuorokautista tiepalvelua.
Voisiko sitä pyytää ystävällisesti apua eikä määräten?
Kommentit (64)
ei tarkoita, että haluaisin leipoa kakut kaikkiin juhliin, mitä suvussa sattuu olemaan.
Se ei tarkoita, että leikkelisin hiuksenne ilmaiseksi kesälomalla.
en silti halua olla työtehtävissä joka ainoissa juhlissa.
en silti halua ottaa kantaa pihasuunnitelmaanne saati sitten pistää pihaanne kuntoon teillä vieraillessani.
en silti aio järjestää ilmaista pitopalvelua kaikkiin juhliinne.
mutten silti halua ommella ilmaiseksi hääpukuasi ja muita juhlatamineita.
en halua antaa kaikille seksipalveluja ilmaiseksi.
enkä silti halua opettaa lapsianne tai ottaa heidän opetukseensa kantaa.
olisi auttanut? Et voi otettuasi alkoholia ajaa traktorillasi ja sillä hyvä. Vai ne nuoret miehetkö olisi pitänyt puhalluttaa? Siinä tapauksessa sun olisi pitänyt soittaa ne poliisit, jos rattijuopumusta epäilet, eikä päästää miehiä kenties jonkun toisen traktoristin avulla taas rattiin.
Tai entä jos olivat ojaanajosta säikähdyksissään, ehkä siksi eivät olleet niin ystävällisiä? Olivatko kunnossa vai suorastaan loukkaantuneet/shokissa? Tullaanko ap sua vähän väliä pyytämään pelastustehtäviin vai miksi niin hirveästi toisen avuntarve nyt närästää?
jos apuja tarviitte, senkun kolkuttelette meidän ovrn takana, autamme jos osaamme ja voimme,
tuntemattomiakin, jos on tarve.
Rahaa löytyy ja tuskin malttaisitte kieltäytyä kun iskisin tukon naaman eteen.
Kyllä minä olen aina apua löytänyt.
T: Eräs Herra
enkä tosiaankaan halua vapaa-ajallani kuunnella kenenkään vatsantoimintaa, polvien vihlontaa tai lääkärin määräämiä vääriä lääkkeitä!
Rahaa löytyy ja tuskin malttaisitte kieltäytyä kun iskisin tukon naaman eteen. Kyllä minä olen aina apua löytänyt. T: Eräs Herra
Viimeksi tarjottiin 8.5 miljoonaa euroa, ei myyty.
Viimeksi tarjottiin 8.5 miljoonaa euroa, ei myyty.
olisi auttanut? Et voi otettuasi alkoholia ajaa traktorillasi ja sillä hyvä. Vai ne nuoret miehetkö olisi pitänyt puhalluttaa? Siinä tapauksessa sun olisi pitänyt soittaa ne poliisit, jos rattijuopumusta epäilet, eikä päästää miehiä kenties jonkun toisen traktoristin avulla taas rattiin. Tai entä jos olivat ojaanajosta säikähdyksissään, ehkä siksi eivät olleet niin ystävällisiä? Olivatko kunnossa vai suorastaan loukkaantuneet/shokissa? Tullaanko ap sua vähän väliä pyytämään pelastustehtäviin vai miksi niin hirveästi toisen avuntarve nyt närästää?
Ja jos olisin humalaisten auton vetänyt ylös ojasta, olisin joutunut käräjille itsekin.
kaikilla ei ole vuokra-asuntoa Konalassa.
ja sovellan tuota sääntöä kyllä muulloinkin kuin kesälomalla.
Satun olemaan kampaaja. Se ei tarkoita, että leikkelisin hiuksenne ilmaiseksi kesälomalla.
Ihan kuin joku olis sua käskenyt humalaisten autoa vetää ojasta... Sun olisi pitänyt soittaa poliisit, jos rattijuopumusta epäilit eikä tulla tänne av:lle rumasta koputustyylistä ja määräilystä itkemään...
Se, että olen koulutukseltani juristi ei tarkoita, että haluaisin jaella lakiopillisia neuvoja kaiken aikaa.