Oletko surullinen siitä, että elämäsi on sellaisessa pisteessa, että roikut AV:lla juhannusaattona?
Minä olen. Lapsi isällään juhannuksen ja minä menen huomenna aamulla töihin. Ei ainuttakaan mökkikutsua tai muuta täksi illaksi... Meitä taitaa olla varsinainen luuseriporukka täällä tänään.
Kommentit (66)
Mies lähti kuopuksen kanssa iltaongelle. Kaksi vanhempaa ovat saunassa ja uimassa. Itse istun chardonnay-lasi hyppysissäni ikkunan äärellä, katselen Airistolle, ja liitän kuvia FB:iin. Koska toimii vähän hitaasti lasten mokkulalla, niin tulinpa tännekin lukemaan kuulumisia.
Hyvää juhannusta kaikille!
Juhannus tähän asti on ollut tosi mukava. Olin miehen ja lapsen kanssa Keuruulla helluntaikonferenssissa. Siellä nähtiin paljon tuttuja ja vaihdettiin kuulumisia. Haluttiin kuitenkin tulla lapsen kanssa kotiin nukkumaan, eikä jääty telttailemaan sinne, niinkuin joskus nuorena. Perheen mökkikin olisi kyllä käytettävissä, mutta en ole yhtään mökki-ihmisiä.
Ehdittiin kotiin sopivasti ennen sadetta. Mudassa ei olisi juhlakentällä enää kovin kiva rämpiä.
Kirjoitit samoin kuin mä olisin voinut kirjoittaa, mekin muutettiin nuoruudessa niin paljon ettei pysyviä suhteita mihinkään jäänyt.
Nykyisinkin sukulaiset ovat kaukana ja itse vasta vuoden nykyisessä asuinpaikassa asuneena ei oikein ole (yllätys) tullut solmittua mitään ihmeellisempiä kaverisuhteita.
Onneksi mullakin ihana mies poikineen ja tulokas mahassa rikastuttamassa elämää :)
Oikeastaan kiva tulla kotiinkin, kun ei ilma ollut kummoinenkaan.
Kesää riittää kyllä, ei Juhannus ole ainut kesäilta:)
Sille joka huuteli ettei yksikään kauppa ole huomenna auki niin väärässä olet. Meidän kyläkauppa on huomenna 5h auki. =P
Ja no mulla ei nyt ollut mitään juhla fiiliksiä. Kaveri tappoi itsensä viikko sitten.
Mies ja lapsi lähti katsomaan kokkoa. Minä juon lasillisen viiniä ja lähden nukkumaan..
Hommathan oh ihan vitsin kivalla mallilla, kun mulla on aikaa levähtää täällä.