Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko surullinen siitä, että elämäsi on sellaisessa pisteessa, että roikut AV:lla juhannusaattona?

Vierailija
25.06.2010 |

Minä olen. Lapsi isällään juhannuksen ja minä menen huomenna aamulla töihin. Ei ainuttakaan mökkikutsua tai muuta täksi illaksi... Meitä taitaa olla varsinainen luuseriporukka täällä tänään.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin yleensä yksinolosta ihn hyvin, mutta tällaisena juhlapäivänä se surettaa. Kaikki kaverit ovat jossain niissä omissa perinteisissä menoissaan, ja minä tässä sitten istun ja ihmettelen, en jaksa edes laittaa ruokaa itselleni... Tai jaksaisin, vaan en viitsi.

Varmaan itken pian, ehkä se taas siitä.

Vierailija
42/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessani ei vietetty koskaan juhannusta tai muitakaan aikuisten ryyppypyhiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon ja päivän päästä olen siellä missä haluankin.

Vierailija
44/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juhannus on ihna tavallinen viikonloppu. Itse olen juuri lähdössä yövuoroon töihin.

Vierailija
45/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söimme ilta aterian, ja odotan saunan lämpeämistä. Siksi käyn täällä, katsomassa mitä kuuluu.

Vierailija
46/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsa niin täynnä ruokaa että ähky tai taitaa olla ne pari olutta jotka nautin, taidan kävellä joukkoon takaisin jatkamaan juhannuksen viettoa, pieni lepohetki suvun passauksen keskellä. :)

Vierailija
47/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin käymään kun surffailen. Lapset leikkii vielä hetken ennen kuin laitan nukkumaan.Mies on vielä töissä.

Vierailija
48/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä kävi vieraita, syötiin hyvin, sitten käytiin perheen kesken juhannussaunassa, nyt taapero nukkumassa, mies vetäytyi katsomaan futista, minä liköörilasillisen kanssa makkarissa surffaamassa. Ihanan rauhallista.

Vierailija
49/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin juuri kyläilemästä ystäväperheen luota, koko päivä on oltu auringonpaisteessa ulkona, grillattu, pelailtu, leikitty ja seurusteltu. Muksu meni juuri nukkumaan, kohta mennään miehen kanssa saunaan ja juodaan ehkä olut tai kaksi, sitten tehdään makkarissa vähän juhannustaikoja ;)

Vierailija
50/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärrän ap:ta hyvin.

Nyt on ihana lapsi, pitkäaikaisen unelman täyttymys ja viime juhannuksena olin raskaana, joten silloinkaan ei harmittanut.

Sitä ennen oli kuitenkin useita juhannuksia, jolloin koin valtavaa ulkopuolisuuden tunnetta, kun kaverit suuntasivat perheineen mökeille ja minä jäin yksin kaupunkiin (meillä ei kesäpaikkaa ole).

Ja juhannus tuntuu samanlaiselta juhlalta kuin joulu, ettei itseään kyllä kehtaa kenenkään luo kutsua, jos kutsua ei muuten tule.

Vierailija
51/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun av:lla vain sen hetken kun istun nukuttamassa lapsia eli nyt. Tämä on mun joka iltainen hupi. Tehtiin ihanat ruuat ja kohta hipsin alas syömään jätskiä.

Vierailija
52/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Piti" päästä vauvan kanssa juhannukseksi kotiin mutta sen sijaan tulinkin yksin 3 päivän epäonnistuneen käynnistysyrityksen jälkeen. Ei lähtenyt syntymään, vaikka lähettäneen lääkärin mukaan vauva pitäisi saada ulos mahd pian.

Vierailija
53/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko päivän härdellien jälkeen lapsi on nukkumassa. Voi tätä ihanaa hiljaisuutta.

Arvot kummasti muuttuu lasten saannin myötä eli jos ei lasta ois ni varmaan oltais joissain muualla tai sitten meillä ois vieraita.

Vierailija
54/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva jos olisi joku mökki mihin mennä. Kenelläkään sukulaisella ei ole mökkiä ja kavereilta ei kutsua heru. Osittain siksi että meillä pienet lapset ja kavereilla ei vielä lapsia. Haluavat siis viettää aikuisten kesken jussia. Olisin minä toisaalta voinut jättää lapset isänsä kanssa kotiinkin jos kutsu johonkin olisi käynyt. Nyt mies kaverillaan kittaamassa kaljaa ja minä yksin lasten kanssa. :( Vuokra mökkiin ei juhannuksena varaa koska ovat niin kalliita....

Vierailija
55/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä oikeastaan. Jos on muuttanut elämänsä aikana noin 20-30 kertaa, lapsesta saakka, niin ei ole sellaisia pitkiä ihmissuhteita, että kutsuttaisiin, varsinkin kun on huono pitämään yhteyttä. Sukulaisiinkin välit etäiset sen takia, että asumme niin kaukana.

Haluaisin kyllä olla nyt mökillä, mutta omalla. En toisten nurkissa.

Minulla on ihana perhe tuolla telkkarin edessä.

Vierailija
56/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta ei ole sellaisia kavereita, joilla olisi rahaa kutsua ketään. Kutsuvat kyllä itsensä kylään meille ja syömään, mutta eivät kutsu mökille meitä... tykkäävät mennä isovanhempien passattavaksi isovanhempien mökille...

Vierailija
57/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut, että kaupat meni jo 12 kiinni ja jäätiin ilman ruokia. Ajeltiin pyörillä vesisateessa keskustaan ja ei sielläkään ollut yksinää ruokapaikka auki. Nälkäisenä ja märkinä poljettiin takaisin kotiin.

Lapset sanoi suoraan, että he vihaavat juhannusta.

Onneksi huomenna aukeaa lähikauppaa klo 12. Aamulla syödään kaurapuuroa ja sitten päästään kauppaan ostamaan kunnon ruokaa. Onneksi noille maistuu kaurapuuro ja pakkasessa on marjoja laittaa siihen sekaan.

Vierailija
58/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan ihanan rauhallisen rentouttavaa!

Grillattiin perheen kesken, nyt mies töissä ja minä kotona lasten kaa, nuorin on 6kk.

Huomenna tulee sitten molempien vanhemmat ja ystäviä lasten kanssa grillaamaan.

Ja kun sataakin, niin ei haluttu lähteä kokkoakaan katsomaan läheiselle leirintäalueella.

Juhannussaunat käyty ja rauhallista iltaa nyt vietetään! :)

Vierailija
59/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

YKSIKÄÄN KAUPPA EI AUKEA HUOMENNA, VAAN VASTA SU KLO.12!!!

Vierailija
60/66 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava olla kaupungissa nyt kun naapurit mökeillä lapsikatraineen. Saa olla ihan rauhassa. Harvinaista herkkua perheen kesken saada olla hiljaisuudessa. Ei kiljuvia kakaralaumoja. Aah ihanaa. Häiriköivät siellä mökeillä toisiaan mönkijöillä ja ryyppylauluilla.