Oletko surullinen siitä, että elämäsi on sellaisessa pisteessa, että roikut AV:lla juhannusaattona?
Minä olen. Lapsi isällään juhannuksen ja minä menen huomenna aamulla töihin. Ei ainuttakaan mökkikutsua tai muuta täksi illaksi... Meitä taitaa olla varsinainen luuseriporukka täällä tänään.
Kommentit (66)
Aamulla olimme saunassa. Päivällä appivanhemmat olivat täällä syömässä ja grillaamassa. Oikein kiva päivä oli. Nyt vain kun sataa, niin en viitsi lähteä minnekään, vaikka Veininmyllyllä olisi kokot+tanssit.
Oikein kiva päivä. Nyt täällä vetelen vähän siideriä ja roikun netissä. En lainkaan tunne itseäni luuseriksi.
Alkoi loma, olen nukkunut vihdoinkin tarpeeksi. Kutsuttiin kylään, aika ex tempore, mutta päätin jäädä kotiin nuorison kanssa. Ja oishan mulla ollut oma kesäpaikka minne mennä, jos olisin halunnut.
Taidan olla jo siinä iässä, ettei haittaa, vaikkei ole kannat katossa juhannuksena...
Ollaan sukuloitu koko päivä ja just tultiin kotiin, nyt on helpottunut olo kun saa pienen hetken istahtaa rauhassa. Tällaistahan se elämä pienten lasten kanssa on. Ne juhannusbileet on kyllä jo nähty. Eikä tämä päivä oikeasti poikkea muista, kesäpäiväntasauskin oli jo aikaisemmin tällä viikolla.
Miten omituinen kysymyskin, meillä mies töissä ja mä raskaana. Kotona on kiva olla, voisin toki lähteä juhannustansseihinkin, mutta nyt ei vain jaksa.
Ymmärrän, että on ihmisiä, joita v*tuttaa kun ei ole juhannussuunnitelmia tmv, mutta itse en ainakaan ole sellaisessa tilanteessa..
Ehkä tämä kysymys olikin tarkoitettu niille, jotka nyt haluavat avautua ja joiden vkl on pilalla kotona / netin ääressä olon takia?
Mun mielestä juhannus on hieno juhla, ihana kun saa olla vapaalla ja vain olla ja nauttia, lenkkeillä, herkutella, käydä rannalla ja roikkua netissä/ kattoa tv:tä.
Näin raskaana kyllä arvostaa sitä, ettei tartte tehdä fyysisesti raskasta työtä yhtenä ylimääräisenä vapaapäivänä viikossa ( Tarkoitan siis omaa työtäni, vaikka siitä nautin muuten)
Ainoa mikä voisi vähän harmittaa on se, että mies on töissä, muuten oltaisiin voitu käydä kokolla, mutta me nautitaan yhteisestä vapaasta sitten sunnuntaina :)
cheer up! Ja taidan jopa avata yhden kylmän siiderin juhlan kunniaksi :) ( alkoholiton siis, tämäkin pakko selventää, muuten tulee vettä niskaan av-mammoilta)
Lapset on mummolassa. Syön jotain ja menen nukkumaan kun siltä tuntuu.
Mulla on ihan normiperjantai. Olen töissä ja teen toisella kädellä paperihommia, roikkuen samalla netissä ja vältellen niitä töitä... Olen oma pomoni ;)
1) Olemme lähdössä huomenna ulkomaanmatkalle.
2) En pidä mökkeilystä muutenkaan enkä varsinkaan tällä säällä (sataa kaatamalla).
3) Meillä on ihan kivaa ja sopuisaa täällä kotona sen sijaan että oltaisiin mökillä tappelemassa sukulaisten kanssa tai itikoiden syötävinä.
hain pojan koulusta ja se jyllaa nyt ylakerrassa kaverinsa kanssa. odotellaan pizzoja jotka heille tilasin, etta sillee... ja diet kokis lasissa.
mies töissä ja ulkona sataa. Mökkiä ei edes omisteta eikä omista kukaan meidän tuttukaan.
3) Meillä on ihan kivaa ja sopuisaa täällä kotona sen sijaan että oltaisiin mökillä tappelemassa sukulaisten kanssa tai itikoiden syötävinä.
Lasten kanssa kotona,niinkun joka viikonloppu.
En oo viinaan menevä tyyppi ja oon vähän sitä mieltä et tää ei oo meidän absolutistien juhla ollenkaan :)
Hernehii ja mansikoita ja ihanaa grilli ruokaa :)
että luuseriporukkaa kaikki,jotka eivät ole kotinsa ulkopuoella. Jos itse tunnet itsesi luuseriksi, niin varmaan muista syistä kuin Juhannuksen viettotavan vuoksi.
Olen tyytyväinen ollessani tilanteessa jossa voin itse valita mitä teen, ja saan rentoutua kuten haluan. Kaikilla on tällä hetkellä mieleistään tekemistä.
ovat sen verran isoja, että he voivat lähteä huippumieheni kanssa keskenään mökille (siellä on myös anoppi ja miehen sisko perheineen) ja minä saan viettä omaa aikaa kotona!!!!!
en ole. juhannus ei ole koskaan eronnut minulle muista kesäviikonlopuista
Muutoinkann en juoksentele ympäriinsä ryyppäämässä ikinä, niin miksi tänäänkään. Mökitkään ei kiinnosta juurikaan.
vaan siitä että meidän parisuhde on päin peetä:/ ihan sama siis milloin roikun täällä, niin olen surullinen siitä etten "voi" tehdä muuta:( Mies ole mua näkevinäänkään, joten kun hän on kotona olen minä koneella...aina:(
Tulin piipahtamaan tässä koneella ja av-palstalla tässä kun grillailua aloittelemme....
Lapset ovat isällään ja mä olen menossa toiseksi yöksi töihin, hektiseen päivystykseen :)
Voiteletko haavojasi suolaisella vai makealla?