Sannan tappanut suhari sai 10v linnaa taposta, seksuaalisesta hyväksikäytöstä
ja hautarauhan rikkomisesta
Noin 5v päästä on taas yksi tappaja keskuudessamme vapaalla jalalla.
Kommentit (30)
Oli hyvin perhe keskeinen perhe, siis tiivisti yhdessä. Soittelivat aina toisilleen . Siis Sanna ja perhe.
Raha voi auttaa jos joutuu jäämään eläkkeelle/osa-aikaeläkkeelle, matkustaminen on usein suosittua koska silloin on helpompaa unohtaa asiat kun on kaikkea uutta matkalla tiedossa eikä ne samat kotiasiat ja muistot kuinka se surmattu tässäkin leikki jne.
Omaiset saa 30 000 euroa. Mitä ne tekee sillä, naista ei takaisin saa. Esim. ostavat auton, remontoivat talon. Miten pystyy ajamaan sitä autoa. Miten pystyy käyttämään sitä rahaa.
tyttären miehen tappoi huumehörhö, ei ollut tappajalla mitään omaisuutta. Valtionkonttori ei maksanut penniäkään, kun surmattu oli vakituisessa työssä. Kolme pientä lasta jäi orvokksi. Miten paljon surua aiheitti kaikille omaisille.
Tätäkään ei luultavasti yksikään muistele 100 vuoden päästä ja jos muistelee niin muutaman sekunnin.
Millään ei taida olla mitään väliä.
Tuo tappaja pitäisi kivittää, mutta toisaalta eihän millään ole mitään väliä joten miksi vaivaantua. Onhan meillä tämä loistava oikeuslaitos.
naurettavine tuomioineen henki- sekä seksuaaliriskosten osalta jopa Euroopan mittakaavassa. Eikö just jostain tullut kansainvälistä noottiakin Suomen oikeuslaitokselle ja lepsuille tuomioille (eli ihmisoikeuksille)?
Tuo mies olisi tällä hetkellä jo saanut maistaa samaa mitä laittoi itse kiertämään
ja mun äijäni joka on tehny talousrikoksen sai melkein saman verran.. mun mielestä niitö ei mitenkään voi verrata toisiinsa.. et olis yhtä vakavia rikoksia.. tms. hyi ällötys. kamalaa..
Omaiset saa 30 000 euroa. Mitä ne tekee sillä, naista ei takaisin saa. Esim. ostavat auton, remontoivat talon. Miten pystyy ajamaan sitä autoa. Miten pystyy käyttämään sitä rahaa.
hautajaiskulut, omat terapiamaksut jne. Eihän se tietysti läheisen menetystä korvaa, eikä sillä siihen pyritäkään.
Tuossa Sannan tuomiossa olisi pitänyt ottaa huomioooon myös se, että mies toimi taksikuskina. Ei minkään random tyypiin kyytiin nainen noussut : (