Miehet ihannoivat sairaalloista laihuutta naisilla.
Eivät tietenkään kaikki. Ystävääni, joka laihtui vakavan depression takia 60kg:sta 45kg:aan (pituutta arviolta 170-172cm) pysäytellään jatkuvasti kadulla ja ehdotellaan treffejä, kehutaan "miten on pitänyt itsestään huolta" jne. Ikävä yrittää viedä häntä tuulettumaan, kun koko ajan on joku luisen naisen nälkäinen kaverin raiveleissa. Jotenkin ihan sairasta, aiemmin hän ei tuollaista huomiota miehiltä saanut. Toinen on ihan rikki, laihtunut vakavan sairauden takia ja miehet diggaa.
Että turha väittää, ettei miehet tykkäisi laihoista naisista.
Kommentit (86)
Mä voin vinkata, että pirinististä saisi oikein mukavan teidän painoindeksinne täyttävän vosun kainaloon.
Musta nämä keskustelut on aina yhtä ällöttäviä. Tai en vaan yksinkertaisesti saa tuntumaa siihen osaan väestöstä, joille vastakkainen sukupuoli on pelkkää lihaa ja "sitä löysää", ja se on tärkeintä. Jotenkin säälittää nämä ihmiset ja heidän seksuaalisuutensa suunnaton rajoittuneisuus, sekä tietysti tyhmyys, eli mennään vaan tietyn markkinamaailman luoman ihanteen perässä sitä ollenkaan kyseenalaistamatta.
Ja voin kertoa, että ihan normaalipainoisena naisena ( 160 cm, 50kg) on todellinen ongelma, että ympärill pyörii niitä umpityperiä tyhjäpäitä, joita kiinnostaisi kovasti alkaa vahtia meikäläisen karkinsyöntiä.
Kiitos ei, mä en ole kenenkään trofy wife.
Minä olen lievän ylipainon puolella jos painoindeksiä katsoo. Kyllä noita miehiä tunkee ovista ja ikkunoista. En käsittääkseni ole erityisen kaunis tms, mutta silti...
Tämä ei ole ensimmäinen keskustelunpätkä missä joutuu lukemaan lauseen "Mutta miehet tykkää" "Pääasia että mies tykkää" jne.
V*tut miehistä! Kaikki tietää mitä ne haluaa ja millaisia ne on. Wake up sisters! Naisia on ja tulee olemaan aina kaikenkokoisia ja näköisiä ja niin sen pitääkin olla.
Ei ne miespuolisetkaan ihmissuvun edustajat ole kaikki jumalaisia adoniksia (vaikka ne usein itse niin kuvitteleekin). Loppujen lopuksi ollaan kuitenkin kaikki samalla viivalla. Kaikki meistä, niin miehet kuin naisetkin, muuttuu vuosien saatossa ja se kuuluu asiaan. Kukaan meistä ei näytä supermallilta loppuikäänsä, ei edes ne supermallit. Reality check, anyone?
MÄ en uskot tota.
Ne on isot tissit millä saa huomiota.
Paitsi kaunis nainen saa aina huomiota oli lihava tai laiha...eikä kaunes riipu painosta. Vaan kasvonpiirteistä, hiuksista, silmistä...
Painoni on heilunut laihasta +20kg ja AINA olen saanut todella paljon huomiota miehiltä. Ihmiset pitävät minua erittäin kauniina ja on myös paksut hiukset, isot silmät, korkeat poskipäät jne. Jos ei ole kaunis, laihana ja timminä saa varmasti myös miesten päät kääntymään.
ja tämä ei ole vain minun vaan kaikkien miesten mielipide, ainakin kaikkien tuntemieni niin nuorien kuin vanhojen miesten mielipide. Tässä teille paljastus me pidämme eniten HOIKISTA naisista. 165 cm pitäisi olla max 50 kg, 170 cm max 55kg 175 cm max 60 kg jne. jne. Eli ei pelkkiä luita mutta ei myöskään sitä pehmeää, kiitos.
Ihmiset ovat eri muotoisia. Pyydatteko te kaikkia teitakiinnostavia naisia nousemaan ensin vaa'alle, ihan vain tarkistaaksenne etta paino on kohdallaan..? Ihmisia on isoluisia, pieniluisia, keskiluisia ja kaikkea niitten valilta. Se vaikuttaa myos painoon. Mina olen 170cm, mutta isoluinen, ja olen ERITTAIN hoikka n.63kg:na, jos painoni tippuu alle 60kg niin sairastun. Koettu on. Pyortyilin enka meinannut pysya jaloillani. Etta silleen. Ja ennekuin pyydatte naisystavianne vaa'alle niin menkaa sille ensin itse, ettette haaskaa kauniiden ystavienne aikaa.
jos on hyväntuulisen oloinen mutta melko hiljainen, antaa miehen johtaa keskustelua ja esittää reilusti tyhmempää kuin kyseinen mies on. Myöhemmin voi paljastaa todellisen luonteensa:) Esittelyvaimoa etsivät asia erikseen, onhan se monille hienoa sanoa että "mun tyttöystävä on malli". Meitä on tosiaan moneen junaan, itse en esimerkiksi välitä lihaksikkaista miehistä, mitä monen on jostain syystä vaikea uskoa.
aina ollut erittäin tarkka kropan kunnosta, harrastanut todella paljon liikuntaa ja todellakin kiinnittänyt huomiota mitä syön.. eli rakentanut itselleni haluamani vartalon ja vientiä on ollut.. pistää vaan ihmetyttämään se että millä nää ihramahaset spagetti hauikset kuvittelee niitä itsestään huolehtivia kauniita naisia saavansa?? kyllä mä ainakin vaadin samaa mieheltä eli jos mä oon 165cm ja painan 48kg ja teen töitä ulkonäköni eteen niin kyllä sen miehenki pitää olla suhteessa reilu 180cm/ 100kg ja kilot pitää kyllä olla lihasta eikä mitään mamman pulla moskaa! että miehillekkin tiedoksi, jos ihailet sitä laihaa malli vartaloa niin katsoppa itsekkin peiliin ja ole mielellään kriittinen sen suhteen mitä näät.. se että pelaat kerran viikossa tennistä ja et omista tyypillistä kaljamahaa ei tee susta vielä urheilulista vaan ihan normaali vartaloisen ja kannattaa ehkä silloin tyytyä ihan omasi kaltaisiin naisiinkin.
Sternistä, miten "glämöyriä" on huippumallien elämä. Jutussa kerrotaan jostakin itävaltalaisesta naisesta, joka kuuluu maailman viidenneksi buukatuimpiin malleihin. Nimeänsä en muista, muutenkaan en malleja pahemmin seuraa. Oli siinä myös juttua eräästä saksalaisesta mallista, en muista tämänkään nimeä.
No, minua alkoi huvittaa, kun katselin tämän itävaltalaisen ilmestyksen kuvia. Nainen on pitkä ja yhtä muodokas kuin lipputanko. Naamaltansa näytti kovasti pojalta. Edustaa kuuleman androgyyniä tyyppiä, niin sitä lehdessä luki. Minua siis alkoi huvittaa, kuinka jotkut miehet muka haaveilisivat joistakin malleista, kun maailman malli-ihanteen määrittelevät miessuunnittelijat, joista vähintäänkin 85 % on HOMOJA!!!! Että miettikää te mallien perään kuolaavat miehet sitä...
Mutta mulla jää menkat pois jos paino menee alle 50 kg, olen 164 cm. Tuskin siis on kovin terveellistä olla alipainoinen.
Ehkäpä kyse ei ollut painosta, vaan jostain muusta kohdallasi.
Itselläni alkoi kuukautiset 11-vuotiaana, jolloin mitat olivat 168/42 ja ovat olleet säännölliset siitä asti. Nyt ikää 32, mitat 170/50 ja kolmas raskaus meneillään. Missään vaiheessa ei kuukautiset ole olleet pois. Missään vaiheessa en ole laihduttanut. Liikkunut olen aina aktiivisesti, syön sekaruokaa, enkä muutenkaan vahdi diettiäni.
suurin osa miehistä tykkää normaalikokoisista naisista
että miehet tykkäävät nimenomaan muodoista. Ainakin omani, sanoo aina, että luurangot ei herätä siinä mitään haluja:D Olen itse normaalipainoinen.
Mutta eiköhän nämä asiat ole aikalailla yksilöstäkin kiinni ja vallitsevasta kauneusihanteesta.
ja tämä ei ole vain minun vaan kaikkien miesten mielipide, ainakin kaikkien tuntemieni niin nuorien kuin vanhojen miesten mielipide. Tässä teille paljastus me pidämme eniten HOIKISTA naisista. 165 cm pitäisi olla max 50 kg, 170 cm max 55kg 175 cm max 60 kg jne. jne. Eli ei pelkkiä luita mutta ei myöskään sitä pehmeää, kiitos.
Mutta mulla jää menkat pois jos paino menee alle 50 kg, olen 164 cm. Tuskin siis on kovin terveellistä olla alipainoinen.Seurustelin kerran tällaisen naisen kanssa ja oli kiihkeä suhde.
Pieni ja siro ja masennuksen jäljiltä ehkä vaikuttaa hieman paralta, joka täytyy pelastaa?
todella paljon huomiota miehiltä, vaikka henkisesti olin maassa ja anorektinen. Eniten huomiota saan painolla 48-57kg eli mallin tai missin mitoissa. Kun paino on 63+ muuttuu näkymättömäkisi miehille. Ja kyse ei ole itsevarmuudesta tai kauniista kasvoista.
Ihan skeidaa! "Kun paino on 63+ muuttuu näkymättömäksi miehille."
Ja PASKAT. Kas tässä taulukko:
Kun minä painoin 85kg, sain huomiota 60-vuotilaita miehiltä.
Kun painoin 75kg, sain huomiota 5-kymppisiltä miehiltä.
Kun painoin 68kg, sain huomiota sekä 3-, 4-, että 5-kymppisiltä miehiltä.
Kun painan nyt 65kg, saan huomiota jopa 2-kymppisiltä miehiltä.
Että voi teitiin kanssa... :D
olen lyhyt vain hitusen yli 150cm. Hoikimmillani olen painanut (siis aikuisiällä) 48-49kg ja olen näyttänyt laihalta, lähinnä pieneltä pojalta.
Mielestäni en nyt pikkasen yli 50kg ole lihava, ainoastaan aikuisen naisen, pienten lasten äidin näköinen. Minulla on hyvät lihakset, en ole lihava.
Eika mun perään tarvitsisikaan vihellellä sillä olen naimisissa.
ja viheltelyjä satelee päivittäin. Viimeksi tänään ruokatunnilla kaksi liikemiestä tuli luokseni sanomaan, että olen kaunein nainen jonka ovat nähneet! Olivat ulkomaalisia kylläkin mutta silti. En usko että tikkulaihuus on tie kauneuteen.
Minkälaisissa paikoissa oikein liikut? Oletko joku pubiruusu? =DDD
Mutta mulla jää menkat pois jos paino menee alle 50 kg, olen 164 cm. Tuskin siis on kovin terveellistä olla alipainoinen.
[/quote]
Minä kun painoin 47kg niin kyllä flaksi kävi vaikka varattu olinkin ja ihan vanhemmiltakin miehiltä (olin kiltisti).Olen siis 164.5cm pitkä.Nyt painan 50 kg ja on outoa kun on muotoja lantiossa ja reisissä,yritän liikunnalla saada itseäni kiinteämmäksi ilman että laihtuisin...toisaalta houkuttelisi toi laihtuminen takaisin 47-48 koska vaatteet istui silloin hyvin päällä...hmmm.Mielestäni en ole laiha ja en todellakaan ole liian laiha.
Minulla on ihana aviomies, jolle kelpaan, eikä minun tarvitse miellyttää muita miehiä.
Eri asia on sitten se, että itse haluaisin muutaman kilon pois. Olen 165, mutten missään tapauksessa ikimaailmassa haluaisi alle 50-kiloiseksi, niinkuin joku täällä määritti ehdottoman ylärajan painolle minun pituisilleni. En painanut alle 50 kg teininäkään.
"että pidän huolta itsestäni", vaikken mikään kaunotar olekaan, mutta vartaloni tosiaan on kunnossa. Eli mitat on 164/49, mutta lisäksi minulla on kiinteät ja lihaksikkaat jalat ja kädet sekä vyötärö. Olen hyvinhyvin pienirakenteinen - siksi noin alhainen paino, joka on siis raskauksia lukuunottamatta aina ollut sama. Harrastan liikuntaa.
Eli tämä sitten kai on suht harvinaista jo keski-ikää lähentyvillä naisilla ja tosiaan kun ajattelen tuttavapiiriäni, niin kyllähän sitä hyllyvää enemmän tai vähemmän kaikilta löytyy, mutta siis silti omasta mielestäni saattavat olla minua paremman näköisiä. Mutta ilmeisesti sitten tällainen "erikoisuus, että on niin timmi", herättää jonkin sortin ihailua, koska huomaan kyllä, että näin kesällä, kun kuljen olkaimettomassa kesämekossa topatuissa rintsikoissa (imetys tuhosi rinnat), niin kyllä miesten päät kääntyvät ja he hymyilevät hyväksyvästi.
Eli ehkä nykyajan yhteiskunnassa, missä niin moni on "hedonististen himojensa" vallassa, niin itsekontrolli voi olla kiihottavaa. Varsinkin kun en itse ole kuitenkaan mikään takakireä tiukkapipo vaan rento, fiksu ja hauska. Ja en edes elämäntavoiltani ole mikään askeetikko, vaan rakastan liikuntaa ja hyvää ruokaa:)
miehet suhtautuu ihan samoin kuin paksumpina päivinä, eli sillon 65 kiloisena, mutta naiset osaa kyllä olla ilkeitä.Tietoisesti en ole laihduttanut, vaan siirtynyt vähähiilariseen ruokavalioon koska sokeriöverit teki olon kauheaksi.No, sivutuotteena sitten laihduin, ja olo on hyvä, MUTTA:normaalipainoiset naiset on tosi ilkeitä.Haukutaan anorektikoksi,(yks ilkeämielinen idiootti jopa oli sitä mieltä että vaan narkkarit on näin laihoja!)neuvotaan syömisissä,ym.Tietäsivät vaan miten mä vedän voita ja punastamaitoa napaan just niin paljon ku huvittää , ikinä en nälkäinen oo, vaikka kai kuvittelevat mun näkevän nälkää ja laskevan kaloreita päivät pitkät :D